Goriline naj Cro-dance pjesme: #80-#71

by

80. Srebrna krila – Dugo sam te čekala [175 bodova / 6 glasova]
Glede dance-faze Srebrnih krila, moram priznati da “Kiss My Body” zvuči puno bolje nego što mi je ostalo u sjećanju – čak i u refrenu uđe u dobar latin-house groove, što je, ono, zadnja stvar na svijetu koju bih očekivao da ću ikada reći za neku stvar Srebrnih krila!

79. Neki to vole vruće – Reci da (Remix) [175 bodova / 6 glasova]
Da. (Ha-ha, kako “duhovito”, znam, znam…)

78. I Bee – Pizzeria [177 bodova / 4 glasa]
S obzirom na to koliko ova stvar zvukom duguje Ramirezu, posredno me podsjeća na ratne dana u rodnom kraju kada nije bilo struje pa bih navečer uz šteriku na trošnom radiju na baterije hvatao talijanske stanice. Što me odmah zatim podsjeti na ono kada sam kao petnaestogodišnjak na jednoj od tih stanica po prvi put čuo “Two Princes” Spin Doctorsa i ushićeno pomislio: “Wow, just… WOW, ne mogu vjerovati kako je ovo LUĐAČKI DOBRO!”. 😀 😀 😀

77. Alka Vuica – Ej, šta mi radiš [179 bodova / 4 glasa]
Alajčaušica Vuica u sridu, raspalite mačkule!

76. Dalia – Baby Bye [179 bodova / 7 glasova]
Pjesma se, inače, prvotno zvala “Baby By” (evo, ako ne vjerujete!).

75. ET – Prazan stan [183 boda / 5 glasova]
Toliko do srži švapski šlager da se pjesma komotno mogla zvati i “Ljubav na Mallorci”, obožavam. ❤

74. Toy Boy – Candyman [183 boda / 6 glasova]
Koliko je Hrvatima stalo do njihove queer povijesti, vidi se već i po kakvoći rezolucije u kojoj je dostupan ovaj video (240p!).

73. Colonia – Ti da bu di bu da [185 bodova / 5 glasova]
Meni uvijek u glavi spontano zasvira mash-up “Za tvoje snene oči, TI-DA-BU-DI-BU-DA!”.

72. Colonia – Oduzimaš mi dah [186 bodova / 6 glasova]
Jako neodgovorno ponašanje od strane lika iz pjesme, s obzirom na to kako je sve manje slobodnih respiratora. :\

71. I Bee – Dream [187 bodova / 3 glasa]
Kao što jedna mudra žena jednom reče, samo je san stvarnost!

2 komentara to “Goriline naj Cro-dance pjesme: #80-#71”

  1. Lana Says:

    Baby By… ili Baby Bay? 😀 https://www.zamp.hr/baza-autora/djelo/pregled/153811405

  2. tonći Says:

    haha, stvarno hoće iscrpiti sve mogućnosti spelovanja 😀

Komentiraj