Goriline naj Cro-dance pjesme: #90-#81

by

90. Ella – Nađi mi ritam [148 bodova / 3 glasa]
Evo izvoli Ella, kad ne znaš sama koristiti internet!

89. Nina Badrić – Nije mi svejedno [154 boda / 5 glasova]
Još o ljubavnim jadima Beroševe BFF-ice.

88. Vatrogasci – Nema ograničenja [156 bodova / 7 glasova]
Sam koncept vatrogasca je zoran dokaz da neki to definitivno ne vole vruće, za razliku od…

87. Neki to vole vruće – Medu moj i šećeru (Remix) [159 bodova / 3 glasa]
Mada, zapravo, sad kad razmislim, ne znam da li uopće i sami Đimi i Šomi vole to vruće, možda je naziv njihove grupe samo neutralna opservacija – da neki ljudi jednostavno vole to vruće i da je toga uvijek bilo i uvijek će i biti, ma što god mislili o tome?

86. Srebrna krila – O kako ludo se osjećam [162 boda / 5 glasova]
Super stvar!

85. Kuzma & Shaka Zulu – Di ćemo večeras [165 bodova / 5 glasova]
I ova isto, tako se radi comeback.

84. Colonia – Svijet voli pobjednike [166 bodova / 4 glasa]
A srebrno znamenje, to ništa? I opet nas nitko ne voli? 😦

83. Simplicia – Plima [168 bodova / 4 glasa]
A sada – riječ-dvije od Diane Vunić, predsjednice uprave Plimacro d.o.o.

82. Nikita – Kraljica noći [168 bodova / 5 glasova]
PRINCEZA TAME! ⛧ 🤘😈 🤘⛧

81. Giuliano – Ne misli na mene [171 bod / 5 glasova]
Jedini izvođač s ove liste koji je nastupao na fešti za Veliku Gospu u Ražancu!

Komentiraj