Svi svi svi apsolutno SVI ste pozvani da sudjelujete u… GORILINOM IZBORU NAJBOLJIH CRO-DANCE PJESAMA!!!!!

by

Da, da, došlo vrijeme da zajednički selektiramo najbolje od jedne od najzabavnijih hrvatskih glazbenih scena od stoljeća sedmog naovamo. 🙂 Kako? Lako! Procedura je slijedeća:

– na vama je da sastavite listu od najmanje deset, a najviše pedeset najdražih vam Cro-dance pjesama izašlih od 1991. do 2010. – i pritom možete glasati isključivo za pjesme s popisa koji ćete naći u prvom komentaru ispod ovog posta… Popis nije izvučen iz šešira, rezultat je intenzivnih višednevnih konzultacija s Gorilinim biračkim tijelom pa ako na njemu ne vidite nešto za što biste možda htjeli glasati, to samo znači da: a) riječ je o nečemu za što sam kao admin nakon konzultacija odredio da se NE računa pod Cro-dance (naprimjer: “Da ili ne”, “Paloma nera”, “Marija Magdalena”, “Ja za ljubav neću moliti”…) ili je b) riječ o nekoj opskuri za koju ionako teško da bi itko drugi glasao (primjerice, Karma ima albumskih nesinglova koji bi meni osobno mogli završiti pri vrhu liste, ali zašto bih trošio mjesta na to kada nema šanse da će itko osim mene glasati za Karmine albumske nesinglove?)… Enivej, trudio sam se popis ima neke granice a da pritom i dalje ima ekumensku širinu, tako da se na kraju skupilo preko 230 pjesama za koje možete glasati i sigurno ćete naći tu svoje brojne favorite. 🙂 Kome ne odgovara, neka ide u Srbiju organizira sam svoj izbor! 😛 (Uzgred budi rečeno, zahvaljujući trudu Emira Fulurije – hvala, Emire! – ovdje imate youtube-playlistu sa skoro svim stvarima s popisa.)

liste mogu biti rangirane (idealno, mada ne i nužno), mogu biti nerangirane, a mogu biti i mješovite (po principu prvih toliko i toliko mjesta rangirano a ostalo nerangirano)

– nakon što ste složili svoju listu, pošaljite mi je na djevojke@yahoo.com

rok za slanje lista je srijeda 11. studenog, što će ga reći da imate devet dana – pa trkom na youtube da ponovite gradivo!

javite i ako biste bili voljni napisati koju crticu o nekoj od pjesama za koje ćete glasati! Što nas više bude pisalo, to će svakoga od crtičarki i crtičara ponaosob dopasti manje crtica, tako da je svaka pomoć za dobro svih nas 🙂

– izlistavanje konačne grupne zbrojne liste kreće za dva tjedna: prvo donji dom od 100. do 41. s kratkim administratorskim opaskama, a onda i top 40 s punokrvnim crticama…

I to bi vam bilo to, sastavljajte i šaljite liste pa se čitamo opet za dva tjedna!

10 komentara to “Svi svi svi apsolutno SVI ste pozvani da sudjelujete u… GORILINOM IZBORU NAJBOLJIH CRO-DANCE PJESAMA!!!!!”

  1. tonći Says:

    Academia – Grom
    Academia & Annamaria – Troje
    Alka Vuica – Ej, šta mi radiš
    Alka Vuica – Laži me
    Alka Vuica – Otkad te nema
    Alka Vuica – Profesionalka
    Amadeus – Fajrunt
    Amadeus – Purgerska
    Annamaria – Novi svijet
    Annamaria – Upomoć
    Annamaria – Svoja ili ničija
    Annamaria – Voli me ili oslobodi me
    Branka Bliznac – Otok banana
    Colonia – Budi mi zbogom
    Colonia – Deja vu
    Colonia – Dio nje
    Colonia – Dok je tebe i ljubavi
    Colonia – Jača nego ikad
    Colonia – Nek’ vatre gore sve
    Colonia – Nevjera
    Colonia – Njeno ime ne zovi u snu
    Colonia – Oduzimaš mi dah
    Colonia – Plamen od ljubavi
    Colonia – Red Light Zone
    Colonia – Slijepi putnik
    Colonia – Sve oko mene je grijeh
    Colonia – Svijet voli pobjednike
    Colonia – Ti da bu di bu da
    Colonia – U ritmu ljubavi
    Colonia – Vatra i led
    Colonia – Za tvoje snene oči
    Croatian Liberation Front – Croatia’s Got to be Free
    Ćubi – Pumpaj
    Dalia – Baby Bye
    Dalia – Blizanci
    Dalia – Snaga
    Dalia – Suparnica
    Daniel – Ne zovi ljubav mojim imenom
    Dar mar – Daj mi vina da se napijem
    Davor Borno – Ljubav ili grijeh
    Dino Dvornik – Afrika
    Dino Dvornik – Điha điha
    Dino Dvornik – Imam rep
    Dino Dvornik – Junak plaže
    Dino Dvornik – Moja ljubav
    Dino Dvornik – Ništa kontra Splita
    Dino Dvornik – Žigolo
    Divas – Oprosti mi
    Donna – Ljubila sam stranca
    Donna – Taj zadnji put
    Donna – Te quiero amor
    Ella – Deset puta
    Ella – Iza ponoći
    Ella – Nađi mi ritam
    Ella – Nek’ se selo
    Ella – Povedi me
    Emilia – 100% znam
    Emilia – Bože kako sam pogriješila
    Emilia – Ja sam bila s njim
    Emilia – Javi se
    Emilia – S nama je gotovo
    Emilia – Ti si najbolje
    Emilia Kokić & Nina Badrić – Ja sam vlak
    E.N.I. – You’re the One
    ET – Daj mi dozvoli
    ET – Da ti nisam bila dovoljna
    ET – Ja nikad neću znati
    ET – Ja ti priznajem
    ET – Ljubav nema ništa s tim
    ET – Molitva za mir
    ET – Nemoj mi raditi to
    ET – Ne traži ljubav
    ET – Nije više važno
    ET – Prazan stan
    ET – Probudi me
    ET – Soba 202
    ET – Sve bih dala da znam
    ET – Tek je 12 sati
    ET – Varat ću te
    Gibonni – Ne znam plesat
    Giuliano – Dobro mi došla ljubavi
    Giuliano – Kasno je sad
    Giuliano – Kreni dalje
    Giuliano – Ne misli na mene
    Giuliano – Sjaj u očima otkriva te
    Giuliano – Srna i vuk
    Gospodari snova – Silvia (dance version)
    Gospodari snova – Ti ne možeš promijeniti svijet
    Gracia – Linđo
    I Bee – Cigareta
    I Bee – Dream
    I Bee – Fatamorganaurokana
    I Bee – Ja
    I Bee – Ja nisam ta
    I Bee – Koljena
    I Bee – Navigator
    I Bee – Pizzeria
    I Bee – Pusti me na miru
    I Bee – Stipe i Ruža
    I Bee – Šumica
    I Bee – Šumica 2
    I Bee – Ti si bolji
    I Bee & Dino Dvornik – Nag
    Ivana Banfić – Imam te
    Ivana Banfić – Sad
    Ilan Kabiljo – Kad nema ljubavi
    Ilan Kabiljo – Priznaj mi sve
    Ilan Kabiljo & D’Knock feat. Baby Dooks – Tvoje tijelo
    Indigo – Sex
    Ivana Brkić – Kora pod nogama
    Ivana Brkić – Nije me sram
    Ivana Brkić – Nježno, nježnije
    Ivana Brkić – Oči boje kestena
    Ivana Brkić – Previše od mene tražiš
    Ivana Brkić – Samo šuti
    Ivana Plechinger – Kocka šećera
    Ivana Plechinger – Mala ptica nebeska
    Ivo Amulić – Sto na sat (Preko Knina)
    Jacques Houdek – Ljubav bez granica
    Jacques Houdek – Na krilima ljubavi
    Jacques Houdek – Neka bude zauvijek
    Jacques Houdek – Nema razloga
    Jury de Simbo – Tko je dirao Pipi
    Karma – Ako odeš
    Karma – Amore mio
    Karma – Da sam ja tvoja jedina
    Karma – Malo pomalo
    Karma – Molitva
    Karma – Noćas te ne dam nikome
    Karma – Oči zelene
    Karma – Prije nego mi haljinu svučeš
    Karma – Sedam dana
    Kasandra – Bilo bi dobro
    Kasandra – Bit ćeš moj
    Kasandra – I’ve Got a Feeling
    Kasandra – Kazna
    Kasandra – Nisi ti jedini na svijetu
    Kasandra – Sladoled
    Kuzma & Shaka Zulu – Di ćemo večeras
    Kuzma & Shaka Zulu – Lito ide mala
    Kuzma & Shaka Zulu – Majstori sa mora
    Kuzma & Shaka Zulu – Party (Ruke gore)
    Kuzma & Shaka Zulu – Popi pivu skoči u rivu
    Kuzma & Shaka Zulu – Prva liga
    Kuzma & Shaka Zulu – Puknuta ekipa
    Kuzma & Shaka Zulu – Sladoled
    Kuzma & Shaka Zulu – U mojoj ulici
    Lucky Star – Debeli Joe
    Lucky Star – Oh Susana
    Magic Jam – Ja imam feeling
    Magnetic – Magnet
    Magnetic – PMS
    Mandi – Nisi me bio vrijedan
    Mandi – Pristajem na sve
    Mandi – Zbog tebe
    Massimo – Benzina
    Matrix – Bolero
    Matrix – Duri duri
    Matrix – Noć je kriva za sve
    Matrix – Vodi me u mrak
    Minea – Good Boy
    Minea – Ljubav je pjesma ptice slijepe
    Minea – Mimo zakona
    Minea – Mornaru moj
    Minea – Senor
    Minea – Vrapci i komarci
    Mladen Burnać – Nešto me vuče
    Montažstroj & H. C. Boxer – Croatia in Flames
    Neki to vole vruće – Opasan plan
    New Entry – Ljubav je u meni
    New Entry – Ne želim riječi za kraj
    N10 – En 10 tini
    N10 – Kad se male ruke slože
    Neki to vole vruće – Medu moj i šećeru (Remix)
    Neki to vole vruće – Reci da (Remix)
    Nikita – Jer sam tvoja
    Nikita – Kraljica noći
    Nikita – Oko za oko
    Nikolina – Bim bam bom
    Nikolina – Tik tak
    Nina Badrić – Budi tu
    Nina Badrić – Da li ikada
    Nina Badrić – Godine nestvarne
    Nina Badrić – I ponekad kada
    Nina Badrić – Istina
    Nina Badrić – Nije mi svejedno
    Nina Badrić – Tko si ti
    Novi fosili – Marina iz moje ulice
    Novi fosili – Popraviti prošlost nije lako
    Novi fosili – Spray
    Oliver Dragojević & Tony Cetinski – Morski vuk
    Papageno & Nikita – Kapučino u Kninu
    Papageno & Nikita – Papageno
    Roxy – A sada nema te
    Roxy – Boli me uspomena
    Roxy – Crno je
    Roxy – Da li opet lažeš
    Roxy – Sve što si znao
    Sandi – Jako dobar dan
    Sandi – Kad srce kaže da
    Sandi – Nebo
    Sandi – U tvojim mislima
    Sandi feat. ET – Ljubav za sve
    Sanja Novinc – Bez tebe mogu
    Sanja Novinc – Ja te želim probati
    Senna M – Beba
    Senna M – Indijanac
    Senna M – Tuc tuc
    Senna M – Zlatna ribica
    Simplicia – Ciganka
    Simplicia – Ja ću te zapaliti
    Simplicia – Još jedan dan
    Simplicia – Kapaljka
    Simplicia – Plima
    Simplicia – Tvoji novci
    Silva – Zaljubljeni
    Spen D.D. – Ti i ja
    Spen D.D. – Volim plavo
    Srebrna krila – Dugo sam te čekala
    Srebrna krila – Kiss My Body
    Srebrna krila – Ljubav je za ljude sve
    Srebrna krila – O kako ludo se osjećam
    Tina i Nikša – Da je bilo sve po mom
    Tony – Ja sam zaljubljen
    Tony – Tvoje tijelo
    Tony & ET – Totalno sam lud
    Toy Boy – Candyman
    Valentina – Noćas ništa bolje nije
    Vanessa – Loše lažeš ljubavi
    Vatrogasci – Nema ograničenja
    Vatrogasci – Ritam iza denser
    Velina – Sherry, Sherry
    Velina – Zloćko moj mali
    Vesna Pisarović – Jutro donosi kraj
    Viktorija – Nema veze
    Viva – Ja oprostit ću sve
    Vlado Kalember – Evo noći, evo ludila
    Vlatka Pokos – Metak
    Vlatka Pokos – Ne tražim ništa
    Vuco – Poslije njega
    Yo – Je Yo
    Zona ozona – Jaje

  2. Gogo Says:

    A Gibonni – Ne znam plesat 😦

  3. tonći Says:

    ajde dobro, dodano 🙂

  4. Gogo Says:

    hahahaha

  5. Martin Mr Says:

    Ilan Kabiljo – Kad nema ljubavi

  6. Emir Says:

    Evo i ovdje playliste s gotovo svim pjesmama iz izbora. Fale I Bee “Ja” i Magnetic “Magnet”. Ako ih netko nađe na Youtubeu neka javi da ih dodam u playlistu

  7. maja Says:

    a alka profesionalka??

  8. tonći Says:

    ok, dodao sam i profesionalku!

  9. Dork Says:

    ET – Ljubav nema ništa s tim

  10. tonći Says:

    može, dodao sam i to

Komentiraj