Gorilina naj jela: #5-#1

by

5. Pohana piletina
[498 bodova / 10 glasova]
“Narančasto meso.” Tako će moj nećak odgovoriti na pitanje: “Koje ti je najdraže jelo?” Tako on zove pohanu piletinu. I stvarno, ima nešto u tom hrskavo-sočnom čudu što nas tjera da ga volimo od malih nogu do duboke starosti. Volimo je uz razne priloge, a upravo sam shvatio da ne mogu točno odrediti uz što mi je najdraža. Pomfrit, pire od špinata, mahune na salatu, zapečeni grah, šalša, coleslaw iz KFC-a… sve odjednom, dajte sve. Ili mi je samo stavite između dva komada kruha, zamotajte u foliju i neka me u nedjelju ujutro čeka u ruksaku, hvala.

A tek načini pohanja! Stalno istraživanje, stalna potraga za savršenstvom. Otkad mi je, prije mnogo godina, jedan vrhunski kuhar preporučio da u krušne mrvice dodam smrvljeni cornflakes i nakon što sam to isprobao, otvorile su mi se brojne mogućnosti. Pa sam krenuo u taj pohanac ubacivati sve i svašta. I svaka kombinacija je valjala. Jer je u sredini bila ta sjajna piletina.

Batak ili bijelo meso? Začinjena krilca? Kad se na stolu pojavi hrpa pohane piletine, za koji ćete se dio pokušati izboriti? Imate li najdraži komad ili se, poput mene, izbezumite od mogućnosti izbora pa dok oni odlučniji nabadaju i odvlače svoje najdraže komade, šizite poput Buridanova magarca? Srećom, i ono što ostane najčešće je dovoljno dobro jer – to je pohana piletina.

A sad idem razmišljati o sutrašnjem, subotnjem ručku. Kakvu pohanu piletinu želim sutra? Hm… (OB)

4. Oborita bijela riba na gradele
[546 bodova / 10 glasova / dva prva mjesta]
Nakon one dominacije u izvođenju završne riječi koju je u ponedjeljak prezentirala naša nova suradnica Lukrecija, ne pada mi na pamet energiju ulagati u kola suprotne strane. Plava riba na gradele je kraljica svih jela i tu nema zbora. Oborita bijela riba na gradele je njezina sestra blizanka, ali koja se osjetno bolje udala. Obje su jednako lijepe, ali ova druga nam glavom zavrti i cjelokupnim sjajem svojega skupocjenog imidža. A ja sam siromah. Za bogatstvom znam samo žudjeti. (GP)

3. Meso s roštilja
[571 bod / 11 glasova / jedno prvo mjesto]
MESO S ROŠTILJA JE NAJBOLJE ZA LJEPO VRIJEME AL IMA LI UOPČE LJEPOG VREMENA KAD SE CRNI OBLACI NADVILI NAD NAŠOM HRVASKOM,CRNI A CRVENI OBLACI JUGOFAŠIZMA IZ KOJI PADA VATRENA KRV PRŽI SVE ŠTO JE HRVATSKO,SELO GORI A JUGODOSTOJNI PLENKOVIĆ SE ČEŠLJA U FRIZERSKO SALONU PUPOVCA PUPYJA KELJA PUPAVČARA😢😢😢😢😢PONOSA NEMA ZA LJEK,GDJE JE LUSTRACIJA,GDJE JE BRUNO ESIH,ROMANO LJELJAK I 150 MILIJUNA HERVASKE NEJAČI ZAZIDANE U HUDINU JAMU,NEDAJU NAM HASANBEGOVIĆA NEDAJU NIŠTA OSIM JUGOSLAVIJE,ALI GLAVNO DA KOZA OGULJENKA SPAŠAVA SRBOUHLJEBE U HAVCU😒😒😒😒😒U HRIBARA MOKRE GAČE ZA VEČERU NE ZNA ŠTA ČE- JER JE OPLJAČKAO TOLIKO “USTAŠKIH” KUNA DA NE ZNA NA ŠTO DA VIŠE POTROŠI!!!E MOJ HRIBARU DRUŽE BEOGRADSKI DOK TI SA CVITANOM JEDEŠ JASTOGE A LA “SRBOČETNIK” MI “MALI LJUDI”(VEČI NEGO ŠTO ČEŠ TI IKADA BITI!!!)IMAMO SAMO MESO NA ROŠTILJU AL CJENIMO GA VIŠE NEGO ŠTOČEŠ TI IKADA,KOD NAS NEMA INGRID PIPL MAST TRAST AS – SAMO MAST,ZA MESO,A KAD SE SKUPIMO JA,ANTIŠA,DŽIKO,MIRO,CIGLA,BOSANAC,KREBS,JODL I ČONDIĆ PA PRISJEČAMO DEVDESPRVE KAD JE DŽIKO OTVORIO PEČENJARU “RAFAEL BOBAN”(NERADI VIŠE,SABOTIRALA MU UDBA)DOK OKREĆEMO ČEVAPE,KREMENADLE,ŠPEK,RAŽNJIĆE ZABORAVIMO NA PUPAVCA,ZABORAVIMO JUGOPATA ZORANGUTANA PUSIĆA I OSTOJU OREPIČ(K)A I OSJEČAMO NEŠTO POZITIVNO,TO JE MESO ROŠTILJ,PEĆEMO DOK GA NE ISPEĆEMO A AKO POČME PADAT CRVENA KIŠA MI SE SKLONIMO U ŠATOR HEHE HE😁😁😁😁😁SMRT ANTIFAŠIZMU-ROŠTILJ HRVATSKOM NARODU!!! ZDS
-IVANOPOLJ DUVANDŽIĆ (ID)

2. Janjetina na ražnju
[612 bodova / 8 glasova / jedno prvo mjesto]
Što sam ja nekoć MRZIO janjetinu. Moji su doma imali kamin za okrenuti janje, i sjećam se kako mi je kao klincu bilo fora gledati kako se truplo okreće na laganoj vatri, ali da bih to okusio, niti misliti. Onda je došla Hrvatska, hadeze i kapitalizam pa je taj kamin ispao iz upotrebe, a janjetina mojima postala rijetka delikatesa. Što je samo povećavalo moj užas kada bi je se dočepali, jer su naravno padali u trans i govorili kako je diiivna i da moram probati, a meni je bilo ajme mičite to od mene, SMRDI!! Još kad bi je u bosanski lonac uvalili, brrr… Hejt je potrajao do sredine dvadesetih, kada sam se zatekao na putovanju po turskim pripizdinama gdje je manje-više jedino jelo za kupiti kebab od janjetine, i bilo je il’ to il’ bit gladan, pa sam stisnuo zube, rekao daj i zagrizao… i, ček ček malo, pa ovo nije izgmizalo iz pakla ovo je… sasvim oke. Onda se zalomila prilika da se to jagnje kuša u svom prirodnom agregatnom stanju, s ražnja naravno, i obraćenje je bilo završeno. Ni prvi ni zadnji put da sam prešao tu famoznu granicu ljubavi i mržnje, srećom u pravome smjeru. (NP)

1. Pizza
[698 bodova / 12 glasova / jedno prvo mjesto]
Nema bolje hrane od pizze. NEMA.

Ne znam jesam li u restoranu ili pizzeriji ikada pojeo pizzu koja mi je bila loša per se – znam naletiti na koju presuhonjavu, ili da mi je pretanko tijesto (optimalno mi je debljina negdje između pizza iz zagrebačke O’Hare i debeljuca iz kućne radinosti), ali čak i u takvima uživam više nego u skoro bilo kojem drugom jelu. Čak mi i pizze iz pekara znaju ponekad biti dobre, dok god nisu s kečapom (bolesno!) i/ili ribanom šunkom (FUJ!) – mada su nekoliko koplja iznad svih one iz Dubravice (kako iz koje poslovnice, naravno, ali obično se odmah vidi jesu li odgovarajuće saftne – a obično budu gotovo svugdje osim u, začudo, njihovoj pekari na glavnom trgu metropole).

Bilo koje drugo jelo mogu ne jesti tjedan, pa i mjesec ili više dana, ali pizza – makar i samo cut – mora pasti barem jednom tjedno. MINIMALNO. Ne mogu živjeti bez pizze, ona je gastronomska ljubav mog života, sve što želim od hrane, u dobru i u zlu, LJUBIM TE LJUBIM O PIZZO, TI SI HRANA ZA MENE!!!

A ako se kad nađete u Ražancu, dozvolite mi da vam preporučim pizzu u fast foodu “Puntica” u sklopu istoimenog lokala, koja je naprosto senzacionalna. I ne kažem to samo zato što je iz obiteljskog obrta, majke mi! 😎 Stvarno je fantastična, čudi me dapače što nema više pizzerija koje koriste gljive iz konzerve umjesto onih nasjeckanih na listiće – puno je aromatičnije i slasnije, baš se intenzivno osjete gljive i po okusu i po ugrizu. Ja kad tamo idem sebi slagati pizzu – blagoslovljen bio obiteljski obrt 🙂 – namažem tijesto šalšom, pospem što je više moguće staviti sira a da ne nadvlada ostalo, a onda na to naslažem toliko gljiva da po izlasku sliči na TORTU OD GLJIVA! Nema slađe torte. (TK)

(pisali: Oleg Berić, Goran Pavlov, Ivanopolj Duvandžić, Nikola Pezić, Tonći Kožul)

Oglasi

Jedan odgovor to “Gorilina naj jela: #5-#1”

  1. Klaus Says:

    First, many thanks for the info, and your point of view.
    I could value this weblog and most importantly the next few
    paragraphs. At this time, I feel I use up much too
    much time on the net, browsing junk, essentially. This was a refreshing change from that
    experience. Nonetheless, I think that browsing other’s ideas is a valuable investment of
    at any rate a few of my weekly measure of
    time in my plan. It’s almost like searching throughout the chaff to obtain the
    wheat. Or alternatively, whatever example is effective for you.

    Still, near the computer system is most likely as bad for you as using tobacco and fried chips. http://njmassages.com/

Komentiraj

