Gogini omiljeni kino filmovi 2016.

by

Ne niječem da jesam majstor iznevjerivanja i kršenja obećanja, ponajprije onih danih samom sebi, ali katkad poneka od njih i izvršim! Kao što je najavljeno, s godišnjim ljestvicama za 2016. godinu – standardni trozubac kino filmova, koncerata te muzičkih albuma – neću odugovlačiti kao što sam to bio napravio s njihovim neposrednim prethodnicama, koje sam objavio prije tek koji tjedan. Vraćam se svojemu ustaljenom i zaista mi se čini najlogičnijem ritmu čekanja da godina i službeno iscuri pa onda, negdje polovicom siječnja, davanja svojih rangiranih sudova ovih relativno nebitnih periferija koje mi svejedno život čine životnijim od gotovo svega drugog. Pravila za ljestvicu kino filmova su, naravno, ostala ista te kažu da se računaju svi filmovi koji su u pripadajućoj godini barem jednom prikazani u nekoj hrvatskoj kino dvorani, bilo igranjem na redovitom repertoaru, bilo jednom jedinom projekcijom specijaliziranog festivala, a nevažno je jesam li ih od sveukupno 46 – ako sam ikad kino koristio za bijeg od sebe i svega, to je bilo lani – osobno gledao u kino dvorani ili na laptopu, kakvih je ipak bilo znatno manje. Od 14 starijih ili u naša kina još ne pristiglih filmova koje sam u tom periodu premijerno pogledao doma posebno su me oduševila dva muzička dokumentarca, ‘Cure For Pain: The Mark Sandman Story’ te ‘Oasis: Supersonic’, a od igranih mi se baš jako dopao ‘Mistress America’, a pinkicu manje ’10 Cloverfield Lane’. Serije i dalje gledam vrlo sporadično jer mi se nakon poslom obaveznih 5-6 sati televizije dnevno najčešće ne da razonodu tražiti na istom kompjutorskom ekranu, tako da sam se opet najljepše družio sa starim favoritima, od kojih je zapravo samo ‘Game Of Thrones 6’ stara serija, ali prezabavna ‘Preacher’ je rađena po stripu koji obožavam, a prebolna ‘Horace And Pete’ je Louiejevo čedo, tako da nije bilo upitno hoćemo li kliknuti. Od guilty pleasurea sam do kraja poludio za ‘Are You The One?’, čije su treća i četvrta sezona bile još epskije bolidne. Sve izbore i neizbore sam uvijek spreman objasniti u komentarima, a meni najdražih 20 kino filmova su ovi:

  1. TE LUDE 80-E!! (Everybody Wants Some!!)
  2. DOLAZAK (Arrival)
  3. PROČIŠĆENJE: IZBORNA GODINA (The Purge: Election Year)
  4. OKLADA STOLJEĆA (The Big Short)
  5. MRSKA OSMORKA (The Hateful Eight)
  6. BROOKLYN
  7. DOBRI MOMCI (The Nice Guys)
  8. ČUDO S HUDSONA (Sully)
  9. SPOTLIGHT
  10. POVRATNIK (The Revenant)
  11. OPASNOST IZ DUBINE (The Shallows)
  12. LJUBAV I PRIJATELJSTVO (Love & Friendship)
  13. AVE, CEZARE! (Hail, Caesar!)
  14. PAKAO NA HORIZONTU (Deepwater Horizon)
  15. NOĆNE ŽIVOTINJE (Nocturnal Animals)
  16. PONOVNO LJUBAV (Tumbledown)
  17. INFILTRATOR (The Infiltrator)
  18. IGRA NOVCA (Money Monster)
  19. NERVE
  20. DOKTOR STRANGE (Doctor Strange)
Oglasi

3 komentara to “Gogini omiljeni kino filmovi 2016.”

  1. Anonimno Says:

    Uglavnom ga popljuvaše, otkud on treći:
    http://www.imdb.com/title/tt4094724/
    ?

  2. Casper Says:

    Ne razumijem kriterij sumnje 🙂 Ni inače me ne zanima šta ljudi kažu, ali ovo je novi nastavak trenutno mi omiljene franšize, tako da u startu upada u 10, a super je zabavan i nabrijan i kul.

  3. Balmir Says:

    Poštivam. Preporuke za europske filmove? Graduation Ruminja Futkua je boo dobar. Mimo Erdmanna, još neki? Fala Vi!

Komentiraj

