Svi svi SVI ste pozvani da sudjelujete u GGGG16 ilitiga GORILINOJ GODIŠNJOJ GLAZBENOJ GOZBI 2016.!

by

harambe

Eto nas, dragi moji, pred, ako se ne varam… već TRINAESTOM Gorilinom godišnjom glazbenom gozbom? Bog te jebo!!! Uglavnom, pravila kao i uvijek:

– na vama je da izaberete petnaest do dvadeset najdražih vam glazbenih numera što su premijerno ugledale svjetlo dana u 2016. (a možete ubaciti i koju iz prosinca 2015. ako oćete, to se isto računa): singlovi, remiksi, stvari s albuma, demoi… štogod, samo da je prvi put izašlo ili procurilo u zadnjih godinu dana

svaki izvođač smije biti zastupljen sa samo jednom stvari

– nakon što ste složili kompilaciju (najpoželjniji format je mp3, no glavno je da nije nešto što guta puno prostora tipa flac ili wav), ubacite u folder još i .txt popis pjesama (nenumeriran, po principu Izvođač – Pjesma), .rarirate ili .zipirate folder, aploudate ga negdje (i dalje preporučujem zippyshare) te mi pošaljete link na djevojke majmun yahoo točka com

– no prije svega, trebate se prijaviti u komentarima ovog posta, i to najkasnije do petka 9. 12.

– nakon što ste se prijavili, trebate mi poslati kompilaciju najkasnije do ponedjeljka 12. 12. Potom ću ja zapržiti sve kompilacije na jedan DVD, primjerak kojeg će biti uručen učesnicima na prigodnom zagrebačkom druženju u nedjelju 18. 12. (onima koji nisu iz Zagreba DVD, naravno, šaljem poštom!)

I to je to, neka prijave otpočnu!

13 Odgovora to “Svi svi SVI ste pozvani da sudjelujete u GGGG16 ilitiga GORILINOJ GODIŠNJOJ GLAZBENOJ GOZBI 2016.!”

  1. ga-li Says:

    ez juzual🙂

  2. vatroslav Says:

    bum i ja ove godine🙂

  3. peziq Says:

    nego kaj!

  4. MZMax Says:

    Ajde (de)!

  5. Casper Says:

    Normalno!

  6. Leonard Juric Says:

    može

  7. ZrineMilutine Says:

    Ajd, prijavit ću se i ja pa kud puklo da puklo

  8. vrana Says:

    evo i mene

  9. b.misao Says:

    budem i ja

  10. Jurica Says:

    Sudjelujem.

  11. vedranko Says:

    i ja! i ja!

  12. Anonimno Says:

    i’m still standing after all this time, steta sto ne i naljepnice🙂

  13. matija Says:

    Naravno!

Odgovori

