Svi svi SVI ste pozvani da sudjelujete u GORILINOM IZBORU NAJ ALBUMA 2015.!

by

albumi2015

2015. je već dobrano za nama, ajmo je upokojiti u stilu još jedan zadnji put!

– na vama je da proberete najmanje pet a najviše dvadeset najdražih vam albuma premijerno objavljenih u 2015, broje se i mini-albumi, i EP-ji koji se mogu prošvercati kao mini-albumi, i kompilacije i miksevi sastavljeni pretežno od materijala iz 2015…

– na te albume po vlastitom nahođenju raspoređujete 1000 bodova, pri čemu ja 501 najveći broj bodova koji možete dati jednom albumu

– kad ste to složili pošaljete mi listu na djevojke et yahoo točka com, pis of kejk!

javite ako biste i napisali koju crticu! to mi je jako bitno, znam da vas zabavljaju moje nadrkane administratorske kvazi-crtice – i meni ih isto zna biti zabavno pisati – ali imam i ja drugog posla u životu i stvarno mi paše da ih bude što manje pa ajte, pomozite malo i uveselite dobrog starog strica Martyja Tonća!

glasanje traje do ponedjeljka 18.1. a tjedan dana nakon toga kreće i izlistavanja topa 50

P.S. Pratite Gorilu i ovih dana, jer od sutra se izlistava top 20 serija 2015.!

5 Odgovora to “Svi svi SVI ste pozvani da sudjelujete u GORILINOM IZBORU NAJ ALBUMA 2015.!”

  1. peziq Says:

    a jebiga kad su administratorske crtice često najbolji dio!

  2. tonći Says:

    a jebiga kad i administrator oće imat život:\

  3. peziq Says:

    pa kolko sam ja vidio ima ga!😉

  4. tonći Says:

    zasad! al kad krene ovo sad sa serijama pa onda odmah nakon toga još i albumi, ajme majko… težak je život blogerski!

  5. Gogo Says:

    Ovaj Sufdžan je najveći zakon!

Odgovori

