Goriline naj serije 2014: #63-#41

by

63-the_comeback

63. The Comeback / Faking It / The Gods of Wheat Street / The Honourable Woman / Sons of Anarchy / Survivor (US) [10 bodova / 1 glas]
62. Modern Family [11 bodova / 2 glasa]
61. Shameless [11 bodova / 2 glasa]
59. High Maintenance / Under the Dome [12 bodova / 1 glas]
57. Getting On / Gotham [13 bodova / 2 glasa]
53. American Horror Story: Freak Show / Awkward / The Mentalist / The Red Road [15 bodova / 1 glas]
52. Brickleberry [16 bodova / 2 glasa]
51. The Mindy Project [17 bodova / 2 glasa]
50. Review [18 bodova / 2 glasa]
45. BoJack Horseman / Dominion / Downton Abbey / Last Week with John OIiver / The Librarians [19 bodova / 1 glas]
44. True Blood [21 bod / 2 glasa]
43. Mozart in the Jungle [24 boda / 1 glas]
42. Boardwalk Empire [24 boda / 2 glasa]
41. Orphan Black [25 bodova / 2 glasa]

6 Odgovora to “Goriline naj serije 2014: #63-#41”

  1. tonći Says:

    glasao bih za bojacka da sam ga gledao prije slaganja liste – baš je dobar i zaslužio je bolji plasman!

  2. matija Says:

    Ja sam jedini glasao za BoJacka?😦 Btw zasto ove godine nema komentara u kojima se ljudi cude zasto svi ostali nisu glasali potpuno isto kao i oni?🙂

  3. tonći Says:

    nemam pojma! ja svoje komentare tog usmjerenja čuvam za #40-#21😉

  4. Jurica Says:

    Kog vraga ljudi ne vole Boardwalk Empire!?
    Glavno da je Newsroom devetnasti! Pih!

  5. mirza Says:

    čekamo da završi pa da binđamo

  6. ZrineMilutine Says:

    Matija, ja pogledala BoJacka, ali tek nakon što sam odglasala. Inače bi mi garant bio među prve TRI serije!

Odgovori

