Ariana Grande feat. The Weeknd – Love Me Harder

by

COS020114_111

Okej, pravit ću se na trenutak da svi vi koji ovo čitate vjerujete u ispravne vrijednosti pa ću reći da neka vas ne obeshrabri to što u ovome svoje prste ima The Weeknd, iako je, naravno, moja vjera u čovječanstvo ograničena pa sam svjestan da, jebiga, ima i frikova koje bi to moglo upravo potaknuti na slušanje ove stvari.😉 Nego, znate čiji su prsti još ovdje upleteni? Oni PETERA SVENSSONA IZ THE CARDIGANSA!!! Da, nakon što su oni odsvirali svoje a Titiyo nestala s mainstream radara nakon jednog hita, dobri stari Pero ošo u max martine – nije baš puno toga skladao, i od onoga što sam čuo ništa nije bilo impresivno (mada mi je “Chloe” Emblem3 jedna od simpatičnijih recentnih boyband stvari)… sve dosad: refren “Love Me Harder” je čarolija.

Odgovori

