Conducta – Let Go (Distro Remix)

by

letting-go1

Od mikseva koja sam radio, House & bass partela je među najbolje primljenima – čak sam dobio i jedan upit da kad će sikvel! E pa sikvel je pri kraju i bit će metnut na ‘cloud do kraja tjedna, a da bi napravio mjesta za njega mičem ubrzo prvu H&B partelu tako da, ako niste poslušali i/ili skinuli a eventualno biste htjeli – sad vam je zadnja prilika! Ja sam s miksom i dalje jako zadovoljan i sretan, mislim da je baš dobra bass-heavy zeka i preporučio bih ga srdačno svakome tko voli takve stvari, hvalite me usta moja.🙂 A kao teaser za drugu partelu mogu evo reć da će na njoj biti i ova zmijolika bubalica.

Odgovori

