Potto 3/45

by

Kako je moja nekolikomjesečna lijenost izgleda zarazila i ostatak Potlistinog trasta propuhanih mozgova, izostanak obilnijeg sadržaja posljednjih mjeseci odlučili smo nadoknaditi omiljenom razbibrigom – još nekim ljestvicama! U ovom slučaju, svatko od nas je odabrao 5 najalbuma prve polovice godine, a onda smo ih većinu ždrijebom međusobno razdijelili na brzopotezno recenziranje. Kako i priliči glasu koji me bije, sa svojim sam izborom kalkulirao, da se ni slučajno ne dogodi da mi neki debil nešto krivo zucne o Centro-matic ili Cheap Girls prije nego ja objasnim o čemu se zapravo radi, ali sve skupa je ispalo dostatno zabavno i zadovoljavajuće. Pretpostavljeni abecedni red selektora moj će odabir objaviti negdje na prijelazu tjedana, a moje prvo mudrijanje o tuđim favoritima  bi moglo već sutra.

http://www.potlista.com/liste/specijaliste/potto-345-najbolji-albumi-2014-05

Odgovori

