Notified feat. Misha Malcolm – On My Mind

by

always_on_my_mind_by_marii85

Što se tiče muzike zadnjih par godina, imam dvije Svetinje: Chrisa Lorenza, najgenijalnijeg producenta današnjice, i DJ Q-a – najgenijalnijeg DJ-a današnjice. Ne bih mu nikad govorio što da vrti – volim ga dijelom i zbog toga koliko mi zna subvertirati očekivanja na najzabavnije moguće načine – ali ponekad poželim da smo kompići pa da mu mogu tu i tamo poslati poruku tipa “eeeeej Q, naletio sam na jednu opskurnu a super stvar, vokalni bouncy 4×4 geriđ ko stvoren tebi da ubaciš u set između par bassline mrakača, evo ti link pa poslušaj, moglo bi ti se svidit!” Uz rizik, jel, da mi on odgovori “znam tu stvar, nije loša” i onda slušam njegov idući set na MOS radiju i slušam i slušam a on nikako da je pusti pa skužim da mu stvar očito nije nešto ekstra i da mi je to samo rekao da bude pristojan.:\ Ali ova bi mu se sigurno svidila ako je nije već čuo (a lako je moguće da je)! Sigurno! STO POSTO! ŠTA ‘SAMO SE ZAVARAVAM’, ŠTA SERETE, ZNAM JA SVOG Q-A, ZNAM JA ŠTO MOJA LJUBAV VOLI I NIŠTA SE NEĆE ISPRIJEČITI NAŠOJ IMAGINARNOJ BROMANSI, SCREW ALL Y’ALL!!! *zvuk sirene ambulantnih kola*

Odgovori

