Goldfish feat. Emily Bruce – Choose Your Own Adventure (Kyle Watson Remix)

by

chooseadventure

Kao što rekoh u prvom ovoljetnom postu, pišem o stvarima “koje su mi u hevi rotaciji ovog ljeta”, i mogu bome reći da se… s tempom od pet tjedno takve zapravo jako brzo troše! Mislim OK, imam ih par na lageru za koje čekam da se pojave ofišl spotovi + ‘hevi rotacija’ je relativan pojam, bude ih koje nisam baš hevi-hevi slušao ali su mi se znale dosta vrtiti po glavi, štoviše ta rotacija u glavi mimo slušanja mi je jedan od ključnih faktora za uvrštavanje, no kako je sad usfalilo takvih ajmo vidit što ima od onih koje sam dosta slušao ali mi nisu nešto posebno zakampirale u mozgu, i gledam si evo listu najslušanijih na last.fm-u u zadnjih mjesec dana i prva na listi o kojoj nisam pisao je… Kyle Watsonov remiks “Choose Your Own Adventure” (devet slušanja)! Ništa revolucionarno niti esencijalno – ali poprilično zadovoljavajuća (ne u smislu ‘ajde, može proći’ nego ‘ovo mi pruža dosta zadovoljstva’!) preslika Shadow Childa u max feminine pressure-izdanju. P.S. draga “Emily Bruce”, odluči se molim te je li se zoveš Emily ili se zoveš Bruce, SAMO BEZVEZE ZBUNJUJEŠ LJUDE!

Odgovori

