Body Language – 4 Real

by

bodylanguage2

Jedino što sam dosad čuo od/vezano za Body Language je Plastic Plates remiks “Social Studies” – za koji bih vam lako mogao ako me uhvatite u odgovarajućem raspoloženju reći da je indie-dance stvar desetljeća – ali izgleda da ću morati to ispraviti jer “4 Real” je mmmmmmmmilina. I za razliku od nekih stvari o kojima sam ovdje pisao a koje su ‘ljetni džemovi’ samo po tome što što sam ih slušao ovog ljeta – ova je baš JAKO ljetna, poput neke indietroničke sestre “Steal My Sunshine”! (Bio sam btw napisao i jako crnohumorni epilog vezan za to kako će, poznavajući ovo ljeto, dok vidite ovaj post vrijeme opet već vjerojatno biti ubitačno neljetno ali sam ga izbrisao jer ne želim da, u slučaju da kliknete na link, imate ikakve iti imalo negativne uspomene vezane za prvi susret s ovom divnom pjesmom!)

Odgovori

