Lana Jurčević – Majica

by

lana_majica

Izgleda da… mi se… ove godine svidilo… više… hrvatskihpopstvarinegosrspkihpopstvari (… promrmlja on nabrzinu, nadajući se da će biti nerazgovjetno i da će utoliko sramota možda biti manja) – upomoć! IMAM KRIZU IDENTITETA!!!😡 Jest da sam Srbe površno nabadao – ali ništa površnije nego inače pa opet, jebiga, ispalo kako ispalo, mislim načelno im je sve na mjestu – muzika im se nastavlja razvijati kao i uvijek – i sve bi trebalo biti kao što je dosad obično bilo samo što… mi tjunzi sve nekako nisu baš nešto.😦 Dok ih Hrvati ove godine imaju skoro već za sastaviti jedan dosta respektabilan top ten! Mislim ne znam za vas ali meni je “Majica” ispala popriličan earworm, refren mi svako toliko izroni iz mozga u najraznovrsnijim i najnasumičnijim životnim trenucima.

Odgovori

