Sofi de la Torre – Vermillion

by

sofi2

I love these streets, I love these streets
but they weren’t meant for me to walk
I love these people, I love the people
but they never seem to wanna talk
And it’s been my only home ever since I saw
The sky of vermillion

Tako tipično skandinavski komad elektropop hevi-melankolije, kao neki neočekivani sequel “Habits” Tove Lo još i bolji od originala, da ne mogu vjerovati da je žena… Španjolka?!? U redu, istina, njeno je već ime moglo odati pokoji trag u tom smjeru – ali ja sam svejedno bio pretpostavio da je, štajaznam, neka Šveđanka koja glumata da je više cool i egzotičnija od drugih Šveda ili tako nešto? TOLIKO mi je skandinavski zvučalo! Mada opet, isto tako, iz tih predjela se rijetko čuju glasovi ovako zavodljivo punokrvni – ako joj i propadne soliranje sudeći po ovome rekao bih da ima zagarantiranu karijeru gostujuće sirene. I sviđa mi se u “Vermillion” kontrast tako istančanog vokala i tako sirove i jeftine muzike, samo pojačava melankoliju, kao stvorenu za ovo glupo neljetno ljeto.

Odgovori

