Nataša Đorđević – Slatki otrove (1994)

by

natasa

To što narodnjake/cajke/folk/wot-do-u-call-it često ne shvaćaju ozbiljno ni ljudi koji ih slušaju – a kamoli itko drugi – je uglavnom pozitivna stvar koja toj muzici daje SLOBODU zbog koje je najkonzistentnije vitalan žanr jugoslavenske i post-jugoslavenske muzike, ali naravno da ima to i svoje negativne strane… Poput, recimo, ozbiljnosti arhivske građe: mislim ono, ako od jedne Marine Tucaković – valjda THE tekstopisca balkanskog popa – jedva da možeš izguglati i parcijalan popis radova, pa šta više reći! Zato nebesima hvala na discogs.com, globalnom stjecištu najokorjelijeg kolekcionarskog geekovlja koje revno puni i nadopunjuje tu (između ostalog) bazu glazbenih podataka: bio sam naprimjer svojedobno krčio put kroz mp3 diskografije Cece, Dragane i Dare Bubamare, naletio na neke ludo dobre bubblegum folk stvari i, ja kao ja, odmah htio znat tko stoji iza njih pa da potražim još toga, i da nije discogsa naletio bih na zid –  ali na discogs su obično uredno potpisani autori glazbe i teksta za svaku pjesmu, pa sam tako bio u stanju saznati da iza većine najvećih mi otkrića bubblegum folka iz prve polovice devedesetih stoje dva ex-yu-(hard-)rock sellouta – Aleksandar Radulović-Futa (inače muž Marine Tucaković) i Zlaja Timotić! Pa sam se, koristeći discogs kao šalabahter, krenuo lagano upoznavati sa Zlajinim back-katalogom i tako došao do poprilično fora albuma Nataše Đorđević & Zlaja Banda iz 1994. (koji se po nekim izvorima zove “Ogledalo” a po nekima jednostavno – “Nataša”), 27 wam-bam-thank-you-m’am minuta s osam mladenački lepršavih pjesama, od kojih ona koja mi se najviše vrti čak ni nije Zlajina! Al ko da i je.

Odgovori

