Dempagumi.inc. – Fuyu heto Hashiridasuo! (2013)

by

depmagumi

Iako kao slika i prilika virilne muževnosti većinu vremena provodim vozeći se na svom harleyju i loveći čagljeve golim rukama i mlateći s biljarskim štapom rogobatne ćelavce po sumnjivim konobama u Krnezi i Slivnici – lagao bi kad ne bi priznao da sam ponekad jednostavno jedan veliki softić koji se raznježi na ovakav twee. ^_^ (Nemam pojma zašto mi toliko često legne neka tako twee shema s neengleskih govornih područja a od onih s engleskih mi padne mrak na oči ali u svakom slučaju “Fuyu heto Hashiridasuo!” mi budi neke osjećaje koje vezujem za… rane Cardiganse, tako nekako? Tako nekako.)

4 Odgovora to “Dempagumi.inc. – Fuyu heto Hashiridasuo! (2013)”

  1. Hrvoje Hrca Says:

    Dje je Pavlov, sta ne pise?

  2. Tonći Says:

    ne znam, vidio da je već neko vrijeme neaktivan pa reko, damn, trebao bi netko drugi onda nešto pisat a ne znam ko će osim mene!

  3. Tonći Says:

    i bio se nešto kolko sam vidio u muf warsima prijetio da će se reaktivirati ali avaj:\

  4. Casper Says:

    Ma malo sam se bio uorio, bit će brzo povratak, a onda istim starim ritmom, hvala na interesu!

Odgovori

