Especia – Midnight Confusion (2013)

by

especiaa

Legenda (čitaj: ljudi koji se bolje kuže u jpop od mene) kaže da su fanovi japanskih idol-grupa – ili barem nekih od njih, nemam pojma? – primarno stariji muškarci, na što se ovaj spot otvoreno referira i zbog čega se… errrr… ne osjećam baš najlagodnije? Mislim, daleko je to od npr creepy uvaljivanja AKB48 i sve ali, štajaznam, kad mlade cure pjevaju neku veselu mladenačku muziku prirodno mi je stanje stvari da je to namijenjeno mladim ljudima i da oni to prvenstveno konzumiraju a ja pristojno cupkam sa strane i ne ulijećem na tulum na kojem mi nije mjesto ali ga podržavam i neprirodno mi je kad se mene i druge poput mene zove na takav tulum, kad imam dojam da se samo nas zove na tulum, kad sam takvoj muzici target, i dok popularnije idol-grupe i izvođači imaju širok generacijski raspon fanova Especia ima toliko malo viewsa na youtubeu da se ne mogu ni praviti da ovo sluša itko osim mene i drugih Tonća Kožula po Japanu i svijetu.:\ I što nisu bar mogli naći nekog manje uber-šmokljanskog tipa da nas predstavlja u spotu? Pa ne izgledam baš tako, majku mu! PA ČAK NI S NAOČALAMA!🙂 Što sve, naravno, ne mijenja na činjenici da je “Gusto” album godine (šteta što na youtubeu nema skoro nijedne od ‘LAGANO, LAGANO LIVES!’ numera za šerat, ima ih par koje su boooooožanstvene) i da mu je jedna od rijetkih mana ta da umjesto bezgrešne singl-verzije “Midnight Confusion” ima simpa ali inferioran remiks-omaž Peteu Watermanu.

Odgovori

