Especia – No1 Sweeper

by

especia1

Nakon što sam proveo većinu svog odraslog života bivajući nezainteresiran za jpop, blago iritiran jpopom, iscrpljen pokušajima slušanja jpopa čak i u manjim dozama – sad mi odjednom skroz paše! Kako, zašto? Tko će ga znati – forget it, it’s a mystery, rekla bi Lisa Germano! (Zašto sam se baš sad odjednom sjetio Lise Germano?!? FORGET IT, IT’S A MYSTERY!) Primarno područje interesa su mi idol-grupe, kojih je toliko puno da se redovito pokušavaju izdvojiti od konkurencije s nekom štosnom začkoljicom kao recimo da sve članice grupe sviraju zračnu gitaru ili nose hokejaške maske ili se, u slučaju Especije, furaju na opskuran internetski trend poput vaporwavea. No uglavnom samo vizualno – kad se zanjišu ka devedesetima to češće budu acid-jazzerske devedesete negoli vapor-friendly devedesete, prominentnom saksofonu unatoč (wow, doživio sam da je saks opet postao cool! STAR SAM ČOVJEK!), a dosta se i navodno referiraju na japanski žanr popa osamdesetih zvan city pop koji nikad nisam slušao ali mi po opisima djeluje ko neka Hall & Oates šema, dakle svi sastojci za užiće su tu i jedino što ispravnu osobu s ukusom može zaustaviti na putu do nirvane su poslovično traljavi vokali (Japan je Japan jbg a kod idol-grupa oduvijek vrijedi ‘jedva kompetentno pjevanje = umiljato & girl-next-door slatko’) – jest da je veeeeeeelika stepenica za preskočiti ali ako možete, onda ćete i vi možda uživati u jednom od singlova mi godine! (I jel se još kome možda čini iz nekih dijelova – posebno onoga prije refrena – kao da je netko od uključenih slušao ponešto HAIM?)

Odgovori

