Napisah par tekstova za Vox Feminae!

by

friendzoned

Ja drolja, ti drolja, mi drolje – pazi pedofil!

Al’ ako mi ne daš, ne dam ni ja tebi… pravo na život

4 Odgovora to “Napisah par tekstova za Vox Feminae!”

  1. Anonimno Says:

    onaj manifest je urnebesan, adrian mole gone rogue.

  2. Tonći Says:

    bio sam prvom prilikom potražio manifest s namjerom da pročitam ali bog te nedo, 150 stranica, pa ne bi da je tolstoj!

  3. Anonimno Says:

    imas best of citate po raznim člancima. najbolji trenutak – kada svoje osnovnoškolsko iskustvo proglasi užasnim zato što su ga žuljalje sokne.

  4. Tonći Says:

    ae vidio sam dosta toga, stvarno ne fali materijala za best ofove… http://i.imgur.com/xW8pKkC.jpg :-O

Odgovori

