Top 10 ex-Yu singlova 2013.

by

sanja_maletic

10. Sanja Maletić feat. Goran Čomor – Sandale landare
Standardni disklejmer za početak: slabo pratim produkciju s ovih prostora, sigurno mi promaklo nemilo puno super stvari, bla bla, itd itd, ovu sam recimo čuo tek danas i možda se s vremenom, možda već i do sutra lol, pokaže ishitrenim što sam je ugurao u top 10 al nema veze, kažu mi da nisam spontan čovjek – ja im kažem da se UČIM!!! Enivej što se ‘Sandala’ tiče, htjedoh prvo reći da bi paralelni univerzum u kojem postoje INDIE-CAJKE mogao biti čak i kul paralelni univerzum jer u njemu zasigurno ima puno folk pjesama u kojima mlade žene uzdišu i za starijim muškarcima koji nemaju para, no onda sam se sjetio Mininog ‘Starijeg čoveka’ (jest da nije precizirana imovinska kartica dotičnog al čini se da Mini to i nije pretjerano bitno, bar ne u tom trenutku?) te shodno tome vratio zaključku da sam čuo toliko nevjerojatno sićušan dio narodne muzike da nema smisla da išta generaliziram jer ko zna kakvih sve pjesama još ima i nema, jelte. (EDIT: iz google image searcha sam otkrio da Sanja Maletić, za koju skrušeno priznajem da mislim da dosad nisam znao, baš i nije ‘mlada žena’ – bog te jebo pa starija je i od mene! – al dobro, poanta uglavnom i dalje valjda stoji lol)

9. Mihailo Rajičić feat. FM Still – Čekaju me drugovi
Melankolični akordi baš pojačavaju tu ‘jednom samo ja sam mlad’ happy days-vibru, odmah zamisliš Mihaila i FM-a kako za dvadeset godina imaju dosadne obiteljske živote i rade glupe uredske poslove i sa sjetnim se uzdasima prisjećaju svojih posve banalnih mladalačkih ljetnih avantura kao najljepših i najuzbudljivijih trenutaka njihovih života.

8. Dragana Mirković – Kontinent
Ima li išta da bi više vrištalo ‘LOL OLD’ od uvrštavanja Dragane Mirković u top ten ex-yu singlova u *2013.*?!? Brijem da vjerojatno ne.:\

lidija_bacic

7. Lidija Bačić – Vozačka dozvola
Gdje ima vulgarnosti, ima i vitalnosti – nekima su pjesme poput ‘Vozačke dozvole’ dokaz da hrvatski pop može potonuti još i dublje a meni je baš suprotno, duboko vjerujem da je hrvatski pop tako beživotna lešina upravo zato što nije VIŠE ovakvih pjesama!

6. Milica Pavlović – Pakleni plan
Ok ovo bi svatko bez razmišljanja stavio nominalno pod ‘cajke’, samo… zašto? Ovo je po svemu osim po ekavici standardni pan-globalni post-RedOne dance-pop, nema čak ni onog nekog orijentalnog ili sličnog motiva što bi nekoć otvorio kao ustupak tradiciji jednu takvu ajmo reć progresivnu srpsku dance-folk stvar + uletio nakon svakog refrena, namjesto toga samo benassijevska sinti-rifaža, pa čak bi i tekst mogao biti hrvatski koliko je velika hrpa ničega! Al neka, shit bangs i to je jedino bitno.

5. Saša Kovačević – Slučajno
Jesu versi malo trla baba lan ali WOW, koja refrenčina! Rispekt legalisti Saši i za to što je, dok mnogi njegovi kolege i dalje bezbrižno kradu pjesme iz regije, uredno otkupio prava za jedan od najvećih prošlogodišnjih grčkih hitova i pretvorio ga u možda još i veći ovogodišnji srpski hit, bravo Saša!

milica_pavlovic

4. Milica Pavlović – Seksi senorita
Gle ti to, čak se i na Balkanu znade složiti pravo seksi latino partela!!! (mada se uvijek malo blesavo osjećam kad kažem za neku plesnu stvar da je ‘seksi’ jer ono, da sam na podiju sa ženskom koja mi je napeta i kojoj sam i ja napet mislim da bi mi i Burzum zvučao seksi lol) (“… a-a-ali Burzum JEST seksi!”, grakne na to legija black metalaca)

3. D.I.K. – Seka
Kad sluša Hrvate čovjek bi pomislio da je izrodit dobru power-pop stvar najteža stvar na svijetu – a nije!! I prije nego što mi je frend to pripomenuo nisam ni skužio koliko ovo zvuči ko Fountains of Wayne – a zvuči, živa istina!!

2. Jelena Rozga – Obožavam
Odabir producenta/aranžera je oduvijek bio Huljićeva Ahilova peta, većinu karijere je imao jake stvari unatoč produkciji i aranžmanima, i fala kurcu da se napokon sjetio Borisa Đurđevića jer je ovaj u ‘Obožavam’ toliko nevjerojatno opipljivo replicirao akustiku priobalne fešte da se, čak i kad je slušam sam samcat, osjećam kao da sam u vrućoj vrevi!

1. Jelena Vučković feat. DJ Vujo – Mišu moj
Da izvučem onaj džoker kojeg izvlačim svakih par godina (yeah right, i wish!) kad ne znam što da napišem o nekoj pjesmi – ponekad pjesme postanu veliki hitovi jednostavno i samo zato što su stvarno stvarno ali baš STVARNO dobre pjesme a ‘Mišu moj’ je školski primjer, pravo malo remek-djelo.

4 Odgovora to “Top 10 ex-Yu singlova 2013.”

  1. Anonimno Says:

    hvala tonći na otkriću rozge, genijalan singl, ponajbolja pjesma 2013
    dk

  2. Tonći Says:

    🙂

  3. Tonći Says:

    ok evo i prvi oficijelni ‘zašto o ZAŠTO ovo nisam čuo prije nego što sam slagao listu’ entry

  4. Tonći Says:

    i ovo isto, girlz nite out klasik u nastajanju

Odgovori

