Pripremite pribor i sjednite za stol, jer samo što nije – GGGG13 ilitiga GORILINA GODIŠNJA GLAZBENA GOZBA 2013!!!!

by

gggg13

Evo nas ijope, lipi moji!

– kao i uvijek – podvlačite crtu i birate 20 najdražih vam stvari koje su premijerno ugledale svijetlo dana u 2013, bilo kojeg tipa (singlovi, ne-singlovi, remiksi, demo-snimke, leakovi izdanja koja trebaju izaći tek dogodine, itd… sve naravno igra!), uz standardno pravila da svaki izvođač smije biti zastupljen sa samo jednom pjesmom!

– ako želite sudjelovati, pribilježite se u komentarima ovog posta – prijave se primaju do 6. prosinca

– nakon što ste finalizirali selekciju, arhivirate je, aploudate negdje (po mogućnosti zippyshare? s njega mi se i dalje sve najbrže skida) i pošaljete mi link na djevojke majmun yahoo točka com, najkasnije do ponedjeljka 9. prosinca; kao i uvijek, zamolio bih vas da u folder ubacite i .txt fajl s popisom stvari (nenumerirano, format: izvođač – pjesma) kako bih lakše i brže složio rezime gozbe

– potom ja pržim dvd-e koji će se podijeliti na tradicionalnom prigodnom druženju u nedjelju 15. prosinca na uobičajenom mjestu; ako ne prebivate u zagrebu, šibnite mi adresu da vam pošaljem dvd🙂

Šta više reći, krenite s prijavama!

23 Odgovora to “Pripremite pribor i sjednite za stol, jer samo što nije – GGGG13 ilitiga GORILINA GODIŠNJA GLAZBENA GOZBA 2013!!!!”

  1. peziq Says:

    naravno!

  2. ga-li Says:

    !!!

  3. Casper Says:

    Uvik žedni!

  4. matija Says:

    Normalno.

  5. Andrijaš Says:

    Totalno sam tranu, razbu!

  6. Jurica Says:

    Prodano

  7. puh! Says:

    može!

  8. Anonimno Says:

    jebote, zašto tako rano…ne znam hocu li stici, majke ti…

  9. Anonimno Says:

    to je ramljak bio🙂

  10. Sobonja Says:

    Dabogme da sudjelujem!

  11. Anonimno Says:

    nije rano nego je prošle godine bilo kasno!

  12. Anonimno Says:

    to je tonći bio🙂

  13. Holiga Says:

    ajde i ja

  14. Ozren Says:

    i ja

  15. derzafanistori Says:

    prijavljujem se😀

  16. bojan m Says:

    10. izazov! o yes. vec sam složio.

  17. kanye Says:

    i’m in it.

  18. birush Says:

    igram

  19. Krešo Says:

    svakako, lani mi je bilo kul, slušao sam dvd dobar dio ove godine

  20. mirza Says:

    može igram i ja

  21. vrana Says:

    op … kasnim … a igrao bih se

  22. Poop Says:

    škare mi je rekao da se nije kasno prijaviti, pa ono, i ja bih!

  23. Tonći Says:

    jesi ti ovaj što mi je sad ove večeri poslao kompilaciju? jer ako nisi imaš vremena do petka ujutro🙂

Odgovori

