EPP: MIND TAKER

by

mind_taker

Dok čekate novu turu naj albuma 2012. – što ne biste prikratili vrijeme s kojim od mojih recentnih mikseva?🙂

Jackin’ vol. 1: Oluja sa sjevera

Jackin aka jackin(g) house aka jackin(g) bass (ne brkati s klasičnim jackin’ houseom!) je nešto s čime sam u zadnje vrijeme totalno, ali baš ono TOTALNO opsjednut – jedva da i više išta drugo slušam, godinama nisam bio toliko opsjednut s jednom scenom!

Kako se ja kotrljam

Novi val brit-housea & revival housea devedesetih, feat. Shadow Child, Eats Everything, Dusky, MK, George Fitzgerald…

3 Odgovora to “EPP: MIND TAKER”

  1. Casper Says:

    Iza se vidi Hajdukova zastava. Sve je jasno!

  2. ga-li Says:

    ja san mislija da samo ja masen s tri prsta naokolo, kad ono…🙂

  3. Tonći Says:

    haha skroz se slučajno poklopilo to s hajdukom i olujom sa sjevera🙂

Odgovori

