Tonćevih top 10 ex-Yu singlova 2012.

by

10-idemo_na_sve

10. Ana Kokić – Idemo na sve
Ok, par stvari da odmah razjasnim za početak! Kao prvo, jako sam slabo pratio ex-yu produkciju prošle godine pa ako mi ima netko što za preporučiti od ovogodišnjih narodnih/pop/zabavnih/dance hitova – PREPORUČITE PLIZ, čak i ako mislite da je nešto turbo izlizano i da nema šanse da mi je promaklo *lako* je moguće da mi je promaklo!!! Kao drugo, tu i tamo sam malo rastegnuo pojam ‘2012.’ pa ima i pokoja stvar s kraja pretprošle godine – kao npr ova

9. Magazin – Jutro nakon
Ne znam što se to dogodilo Huljiću u zadnjih par godina da ga je toliko lupila inspiracija, imam nekoliko proizvoljnih teorija al sve su uglavnom utužive pa neću u detalje, al ne mogu odolit a da ne spomenem kako sam bio čitao jedan intervju u kojem je ustvrdio kako Magazin s Šušnjarom kotira puno bolje od Magazina s onom Mišinom jer oduvijek najbolje prolazi Magazin s plavokosim pjevačicama, i nisam se mogao oteti dojmu da ponešto… projicira?😉

08-odnijela_te_votka

8. Kristina – Odnijela te votka
Kako se godinama srpski pop polagano zapadnjačio a hrvatski polagano istočnjačio, ove godine su se napokon sreli u zajedničkoj točki gdje je još očitije koliko je ovaj prvi superiorniji ovom potonjem – srpski pop je glamurozan za prav, hrvatski je socka koja neuspješno glumata glamur i nema boljeg primjera od ovoga… ali štajaznam, traljavost je nekako dio ‘Votkinog’ šarma, jako me veseli ova glupa pjesma i izbor nikako nije mogao proć bez nje!

7. In Vivo feat. BoyanT – Moje leto
SUMMER IN MONTENEGRO!!! Bonus bod za emsija koji je mrtav ladan iz naftalina izvukao “she sells sea shells by the sea shore”

06-lovrinac

6. Dječaci – Lovrinac
Od svih domaćih glazbenih kroničara-poluzajebanata Dječaci su jedini izmješali ozbiljno i neozbiljno u omjeru koji stvarno podsjeća na, ono, način na koji se zapravo živi i doživljava život

5. Ivana Pavković – Nisam kao pre
Obligatorni karipski srpski moment na mojoj listi

04-neko_ce_mi_nocas_napraviti_sina

4. Sandra Afrika – Neko će mi noćas napraviti sina
Naslov godine or what?! Obožavam kako je ova stvar FRENETIČNA

3. Goga Sekulić feat. Jasmin Jusić – Vuče, lopove
Ćaknuti ruski štih je šlag na torti

2. Rada Manojlović – Marakana
Obligatorni latinoamerički srpski moment na mojoj listi

01-musko_bez_karaktera

1. Magazin – Muško bez karaktera
Šta da kažem, ryde til i die za Hulju

10 Odgovora to “Tonćevih top 10 ex-Yu singlova 2012.”

  1. 10kre Says:

    Užas od liste. Evo jedan odličan remix za popravljanje dojmova:

    http://www.youtube.com/watch?v=4lhgdNwsorg 😀

  2. mirza Says:

    a sanja ilić to ništa?

  3. mirza Says:

    pardon, dunja ilić😀

  4. Tonći Says:

    nisam slušao (ili jesam pa sam zaboravio) – daj neki embed!

  5. Tonći Says:

    aaa sad sam se sjetio koja je!

    spotovi joj znaju biti… zanimljivi al muzika uglavnom i ne baš imho

  6. Hugin Says:

    “Odnijela te votka” je bio soundtrack prošlogodišnjeg desanta na Zrće, sjajna stvar! Baš to što kažeš, glumi glamur, a vidiš da je socka spika, nažicala se jahta za potrebe spota.

    Ovu stvar od Sandre Afrike nisam ni skužio, ne zvuči loše, a ona je baš rasna kuja! Ne kužim kako pored nje žive ljudi i dalje spominju onaj polutanski razvaljeni milf od Severine kao pojam estradne ljepotice.

    Magazin je isto imao dobre hitove, ipak je Huljić bolji nego Pero Kozomara.

  7. bojan m Says:

    Huljici, svi skupa, razvaljuju u zadnje vrijeme. Prisustvovao sam nekolicini događaja na kojima je rulja u transu od recentnijih hitova obitelji Huljic, a najbolje je to sto su oni trenutno u undergroundu.

  8. Tonći Says:

    moro sam guglat Peru Kozomaru, lol ja i moje “poznavanje” hrvatske glazbe

    Bojane znam te i kužim otprilike na što ciljaš s tim da su Magazin “u undergroundu” al isto mislim da, koje god parametre uzmeš, to u trenutnoj konstelaciji stvari… nikako nije slučaj?

  9. Hugin Says:

    Pero Kozomara je jedan od muzičkih zločinaca koji od klapa stvara onu odvratnu bljuzgu koja se onda pušta u CMC bloku “Dalmatinski libar”. Uvjerljivo najgora domaća muzika.

    CMC redovito pušta Magazin svaki dan, bar u jukeboxu, ne znam u kakvom su to oni undergroundu. Ja sam mislio da je taj estradni underground recimo Martina Vrbos, ona je navodno “big in srbija” ili joj jedino tamo vrte spotove. Ja nijedan nisam vidio ni na jednoj hrvatskoj televiziji.

    Možda je to taj riječki jugoslavenski gen, tako su i Fit otišli za slavom u Beograd.

  10. Tonći Says:

    pa… nekad je bilo jasno što je bilo ‘underground’, to bilo nešto što je išlo preko lijevih kanala koji nisu bili lako dostupni svima – fanzini, distro-liste, itd – i za kojima je trebalo malo kopati i uložiti neki trud, dok je danas sve dostupno na par klikova i ako uopće i možemo više pričati o bilo kakvom ‘undegroundu’, onda ga se imho može definirati samo u odnosu na mainstream… a pošto u našim mainstream medijima ima sve manje prostora za muziku općenito, mislim da su ‘hrvatski mainstream mediji’ i ‘hrvatski glazbeni mainstream’ dva pojma koja se sve manje preklapaju, i pod takvim okolnostima učestala rotacija na CMC-u je sasvim dovoljan indikator da su Magazin mainstream

Odgovori

