Tonćevih top 15 albuma 2012.

by

Prenosim s fejsa za sve koji nisu (frendovi mi) na fejsu!

15-harmonicraft

15. Torche – Harmonicraft
Eksperti kažu da se ovo zove “stoner metal”, meni neukom selji zvuči ko Soundgarden s pop-instinktom Nirvane!

14. Saint Etienne – Words and Music
Mislim da otvaranje albuma s ‘Over the Border’ i nije bio baš najpametniji potez, baca na njega jednu ne baš laskavu sjenu u kojoj umjesto onoga što načelno jest – prostorno-vremenski dislocirana balearska aproksimacija popa – zna djelovati kao… uh, penzionersko kaskanje za popom? Al da se ima dobrih pjesama – ima se

13. Shanell – Nobody’s Bitch
Pamtit ću 2012. kao otprilike godinu u kojoj se počeli izdavati R&B mixtapeovi ništa slabiji od R&B albuma, dapače

12-fin

12. John Talabot – Fin
Skužio na kraju godine da je zapravo masu ljudi koje znam poslušalo ovaj album i da im se svidio, to me baš ugodno iznenadilo!

11. Julia Holter – Ekstasis
Najbolja vrsta art-rocka, ona koja je barokno šarena i ima svega i svačega i praktički svega osim ROCKA🙂

10. Justin Bieber – Believe
Nije još baš Bieberlake al na dobrom je putu i biće za album-dva

09-write_me_back

9. R. Kelly – Write Me Back
Retro-soul album kakav je Kellz sad već valjda u stanju izvući lijevom nogom iz guzice u bilo koje doba dana i noći, al šta sad kad je malo koja guzica toliko puna divota kao njegova! (Hmmm… nisam siguran jel ova zadnja rečenica ispala baš onako kako je trebala ispasti?)

8. Elle Varner – Conversational Lush
Ulaganje sve većeg truda u R&B mixtapeove će neminovno voditi ka onome što je u hip hopu odavno opće mjesto, da mixtapeovi često bivaju bolji od službenih albuma, i to se s Elle Varner skoro i dogodilo… skoro! (Kako je Elle Varner prošle godine izdala i službeni album moglo bi se reći da je to bila neka vrst SPOJLERA)

7. Frankie Rose – Interstellar
Kako to da je ovo bilo tako hvaljeno – a onda tako neslavno podbacilo na godišnjim listama?! Apsolutno jedino moguće objašnjenje je da se cijeli indie-svijet urotio protiv mene: “HAHA ŠTA JE KOŽULE MISLIO SI DA POČEO KUŽITI INDIE LOL KAD ONO MI ZAPRAVO CIJELO VRIJEME SLUŠALI IMPALA TIME I PRAVILI SE DA SLUŠAMO RUŽU POSPIŠ-FRENKI DA BI TI ISPAO GLUP HA HA HA KAKO SI JADAN LOLOLOLOL!!!!!!! **ANIMIRANI GIF VES ANDERSONA**”

06-perfectly_imperfect

6. Elle Varner – Perfectly Imperfect
Evo je opet! Puno plodne tenzije između divlje teatralnog vokala i razmjerno smirene muzike

5. Maria Minerva – Will Happiness Find Me?
Kad je prošle godine Zola Jesus bila u Tvornici mislio sam nabaciti neku dosjetku tipa “pravi hipsteri će reći ‘PFFFT ZOLA JESUS? SO LAST YEAR, PRISTAJEMO SAMO NA MARIJU MINERVU’ i bojkotirati koncert” al sam se onda sjetio da su ‘hipsteri’ prije svega društvena bića kojima je puno bitnije ići tamo gdje idu i drugi ‘hipsteri’ negoli se kurčiti s muzikom i zaključio da mi ‘dosjetka’ baš i nije neka

4. Miguel – Kaleidoscope Dream
Kako je Miguel dobio značajan push na raznoraznim godišnjim listama te ga je sad moderno trpati s Frankom Oceanom u isti koš ‘novih R&B odmetnika’ (JAKO debilan koncept al pustimo sad to), zanimalo me… jel možda ko od vas fanova Franka poslušao ‘Kaleidoscope Dream’? Jest jako drugačiji đir ali je i dosta rockerskog senzibiliteta i raskošno producirano i predivno otpjevano i mislim da bi se mnogima moglo svidit ako već nije

Visions by Grimes    20cdreviews

3. Grimes – Visions
Ponekad mnogi ljudi vole iste stvari jednostavno zato što su te stvari DOBRE a tako je i ovaj put, štošta mi se sviđa kod Grimes, između ostalog i što svoj glas posve ‘svodi’ na instrument, nije bitno što pjeva niti je ikoga briga, važno je jedino kako zvuči a najbolji opis na koji sam naletio je “Cranes s laptopom”

2. Alphabeat – Express Non-Stop
Nisam nikad bio neki veliki fan tako da… ne znam jesu li se u međuvremenu malo opustili i više prepustili zovu šlagera i naučili pisati bolje pjesme – ili su jednostavno isti kao i uvijek te je stvar samo u tome da su mi uletili u trenutku kad sam osjećao potrebu u životu za nekom spikom splitskog festivala iz alternativne dimenzije a la rani Cardigansi a da toga nisam bio ni svjestan? Kako god bilo, nisam NIMALO ponosan na to što mi je ovo na drugom mjestu, ali lagao bih i sebe i druge da sam ih stavio išta niže!

1. Carly Rae Jepsen – Kiss
Volite ‘Call Me Maybe’? Na albumu ih ima još jedno deset!! (Od kojih su bar tri – iz nekog posve nedokučivog razloga – među ‘bonus trackovima’, tako da vam treba deluxe verzija umjesto obične)

pizza_maybe

P.S. Navratite na Gorilu i slijedećih dana jer slijedi…

SUTRADAN: još jedan moja godišnja lista prenesena s fejsa!

U UTORAK: jedan eksperimentalni izazov!!

U SRIJEDU: svečani, službeni, spektakularni početak Gorilinog izbora naj albuma 2012!!!

3 Odgovora to “Tonćevih top 15 albuma 2012.”

  1. bojan m Says:

    Miguel, to braco, kakav Frank Ocean, điđi miđi bakrači.

  2. bojan m Says:

    Channel Orange je ovogodišnji My Beautiful Twisted Dark Fantasy.

  3. Tonći Says:

    ^^^^ kuži spiku

Odgovori

