Gogini omiljeni kino filmovi 2012.

by

Sveto trojstvo KKK – muzika, djevojka, košarka – i ove je godine ostavljalo nešto slobodnog vremena i za gledanje filmova, od kojih se na ovoj ljestvici nalaze oni koji su me najviše dojmili/razbili/zabavili/oduševili/rastužili/napravili štogod to već rade dobri filmovi, pod uvjetom da su u Hrvatskoj doživjeli barem jednu jedinu kino projekciju, neovisno bila riječ o filmovima standardnoga kino repertoara ili onima sa rijetkih programskih termina specijaliziranih festivala. Popis kaže da je takvih bilo čak 47 (većina gledana u kinu, jedan dio i doma), a od ovih koje sam pogledao u kućnoj nadoknadi najviše su mi se svidjeli ranije propušteni ‘Attack The Block’ i fantastičan ‘Up In The Air’, dok mi je najveći užitak ipak pružilo spajanje s Bossovom muzikom u ‘The Promise: The Making Of ‘Darkness On The Edge Of Town”. Kako posao ove godine nisam promijenio ni izgubio, ponovno sam pogledao gomiletinu opskurnih showova i serija među kojima vrh čvrsto i dalje drži ultrazabavna franšiza ‘The Challenge’, dok sa žalošću moram priznati kako ‘Jersey Shore’ gubi i zadnje preostale komadiće svoje odbojne privlačnosti, te slijedom toga i gledljivosti. Zbog ovisničke naravi koja stalno tražeći još i to što prije bira serije početi gledati tek kad se izvrte sve sezone (zbog čega sam se i ove godine suzdržavao od ‘Breaking Bad’), od normalnih sam se serija gotovo pa ograničio na nove sezone modernih klasika na potezu od ‘House’ (fina razbibriga šeste i sedme sezone, idealna kao atavizam praćenja serija na redovitome nacionalnome televizijskom programu) do ‘Game Of Thrones’, a otkrio sam i ‘Gossip Girl’ u punom sjaju treće i četvrte sezone te njihovih pripadajućih debilana. ‘Mad Men 5’ je bila zakon, naravno, ali nešto najbolje što sam gledao ne samo ove godine nego i svih vremena sve su tri sezone novoga mi omiljenog patnika. ‘Louie’ me istodobno straši i veseli pomislima da bih jednog dana mogao završiti baš kao Louie. Legenda. Sve izbore i neizbore spreman sam pojasniti u komentarima, a ovo mi je 20 omiljenih ovogodišnjih filmova. Dobro, 21:

0. MARTHA MARCY MAY MARLENE (ne znam je li igrao u kinima, a sjajan je, pa zato nulto mjesto)

1. KOLIBA U ŠUMI (The Cabin In The Woods)

2. LJUBAV (Amour)

3. TED

4. ARGO

5. KRALJEVSTVO IZLAZEĆEG MJESECA (Moonrise Kingdom)

6. ATLAS OBLAKA (Cloud Atlas)

7. VITEZ TAME: POVRATAK (The Dark Knight Rises)

8. NASLJEDNICI (The Descendants)

9. DJEVOJKE U NEVOLJI (Damsels In Distress)

10. GEORGE HARRISON: ŽIVOT U MATERIJALNOM SVIJETU (George Harrison: Living In The Material World)

11. JACK REACHER

12. NEDODIRLJIVI (Intouchables)

13. IGRE GLADI (The Hunger Games)

14. DANAK ANĐELIMA (The Angels’ Share)

15. TEKSAŠKA POLJA SMRTI (Texas Killing Fields)

16. BRAČNE SVAĐE (Carnage)

17. BEAT, RIME & ŽIVOT (Beats, Rhymes & Life: The Travels Of A Tribe Called Quest)

18. UBOJITI JOE (Killer Joe)

19. DEČKO, DAMA, KRALJ, ŠPIJUN (Tinker Tailor Soldier Spy)

20. VJEČNI ZARUČNICI (The Five-Year Engagement)

4 Odgovora to “Gogini omiljeni kino filmovi 2012.”

  1. Tonći Says:

    The Dark Knight Rises – razočaranje godine, koji jebeni krš od filma!

  2. Anonimno Says:

    The Dark Knight Rises – jedan od najgorih filmova ikad, u rangu sa V For Vendetta

  3. Matkov prijatelj Tomo Says:

    mmmm je izuzetan film
    ostatak liste se baš ne slaže s mojom…;-)
    BTW, šta je Untouchables? Da nije ona patetična Francuska melodramica The Intouchables?

  4. Casper Says:

    Omaškom sam krivi naslov stavio, da to je taj!

Odgovori

