Čekali ste, čekali, i napokon dočekali – GORILINU GODIŠNJU GLAZBU 2012. ilitiga GGGG12!!!!!

by

gggg12-otvoreno

Veliko, veliki, preveliko SORI svima što ste toliko čekali na ovu objavu, imao nekog osobnog krkljanca – poglavito što se tiče nenadanog seljenja u novi stan, zbog čega nisam bio ni siguran kad ću opet imati internet! No sad ga imam I SPREMAN SAM ZA VAŠE KOMPILACIJE NAJDRAŽE VAM GLAZBE IZ DVIJETISUĆEDVANAESTE HURA!!!!

Pravila su ista kao i uvijek, al podsjetimo se još jednom:

– na vama je da izaberete dvadeset najdražih vam stvari koje su premijerno ugledale svjetlo dana ove godine (broje se i stvari s albuma iz 2011. koje su postale singlovi u 2012, pod uvjetom da ste ih tek ove godine ili prvi put čuli ili istinski zavoljeli), u mp3 formatu, s tim da naravno svaki izvođač smije biti zastupljen sa samo jednom stvari

– ako igrate, prijavite se u komentarima ovog posta – prijave se primaju do 25. prosinca

– zatim trebate zipirati/rarirati tih 20 najdražih vam mp3ca muzike iz 2012, aploudati to negdje (preporučujem zippyshare) i na djevojke et yahoo točka com mi poslati link najkasnije do ponedjeljka 31. prosinca!!! Zamolio bih vas i da u folder metnete i .txt fajl s popisom stvari s vaše kompilacije – uvelike mi olakša slaganje post-festuma

– ja potom sve zapržim na dvd-e koje ću podijeliti prvog (ili najkasnije drugog ) vikenda prilikom uobičajenog zg-okupljanja na uobičajenom mjestu🙂 onima koji nisu iz metropole, kao što je također uobičajeno, njihov primjerak šaljem poštom!

Eto to je to a sad se prijavite, ćop ćop!!!

56 Odgovora to “Čekali ste, čekali, i napokon dočekali – GORILINU GODIŠNJU GLAZBU 2012. ilitiga GGGG12!!!!!”

  1. ga-li Says:

    a jelise i ja trijebam prijaviti🙂 ??

    nijesam metnijo popis, damn…

  2. Casper Says:

    Olrajt!

  3. Lana Says:

    Može.

  4. Peziq Says:

    Važi!

  5. matej Says:

    se razme!

  6. bojan m Says:

    o yes.

  7. Jurica Says:

    Piši i mene

  8. Anonimno Says:

    ja sam in, al kad se onda nalazimo, za staru godinu?😀 radis tulum?😀

  9. Anonimno Says:

    ramljak je anonimni🙂

  10. Anonimno Says:

    aha, prvog il drugog vikenda, sori, ne citam, od hobita me boli glava…

  11. Mario Says:

    žemo

  12. vrana Says:

    oh da…. vec sam pomislio da nema GGGG….

  13. Ozren Says:

    I ja

  14. Holiga Says:

    bit će i od mene nešto.

  15. max Says:

    i ja mislim da budem… aj drugog vikenda😉

  16. derzafanistori Says:

    +1

  17. matija Says:

    Naravno.

  18. Zoran Says:

    Jel se stvarno mora imati najmanje 20 pjesama? Čini mi se da se neki zadnjih godina nisu držali toga, a ja sam sad na 13 (što je dvije više nego prošle godine kad nisam sudjelovao).

  19. Casper Says:

    Mislim da je maksimum 20, a minimum valjda kolko oćeš… Tonći?

  20. Vatroslav Says:

    +

  21. Tonći Says:

    dosad se tražilo točno 20 – od onih koji se toga nisu držali pada mi sad na pamet samo BM koji ih je prošle godine imao 15 ili tako nešto i kao obično je poslao u najzadnjiji mogući tren pa nisam ni imao vremena protestirati🙂

  22. Tonći Says:

    enivej Zorane skupi ajde evo još dvije i prodano

  23. Zoran Says:

    A jebemti, a taman sam jednu izbacio, sad sam opet tri kratak.

  24. bojan m Says:

    evo, ove godine imam točan broj i moram smanjivati.

  25. Vedro Says:

    nadan se da cu stic i ja poslat

  26. b Says:

    ajd

  27. puh! Says:

    i ja sam se već zabrinula kad će! eto, prijavljujem se!

  28. telenta_sis Says:

    i ja bih

  29. Sobonja Says:

    Pridružujem se ovom prljavom društvu elitista.

  30. bir Says:

    igram

  31. Vedro Says:

    sobonja🙂

  32. helenarojofan Says:

    ja bih igrao, ali nemam novaca za skupu svadbu

    p.s. ražanac je ljepši od vinjerca, a o rtini da i ne govorimo

    helena rojo, volim te!

  33. Tonći Says:

    znam al aj ti to probaj objasniti ovima iz rtine!

  34. unico Says:

    došlo je i do mojih ušesa, iako me nervira ovo pravilo o max jednoj stvari po izvođaču, i to iz vrlo konkretnog razloga – htio sam staviti cijeli album dexysa jer je to klasični primjer gdje je cjelina neshvatljivo veća od zbroja njenih dijelova, a sad možda ne stavim nijednu stvar jer se ništa ne izdvaja toliko, pa ljudi neće znati koji je najbolji album godine

    ali dosta o meni.

  35. bojan m Says:

    još ovaj i sljedeci godišnji izazov i slavimo 10 godišnjih izazova!!!!

  36. Tonći Says:

    hip hik hura!!!!

    i meni ove godine smeta pravilo s jednim izvođačem kad je Lorenzo iz Cause & Affect supotpisnik jedno pola najboljih stvari ove godine al eto, šta je tu je, gorila trenira strogoću!

  37. kresoz Says:

    ajm in

  38. unico Says:

    nemoj mi se molim te više ništa javljat nakon jučerašnjih “house klasika” u vidu Van Heldena i – a sad pazite ovo – Feddea Le Granda (!!!).

  39. Tonći Says:

    iskreno se nadam da je “problem” samo u tome što nisam stavio stvar od Van Heldena po tvom ukusu, jer ako misliš da je problem što sam *uopće* stavio išta od njega… u tom slučaju prika nemaš pojma o jebenom pojmu!

  40. unico Says:

    ma ne postoji stvar van heldena po mom ukusu, eventualno “when the lights go down”, a problem ne leži u selekciji nego u najavi iste

    klasici hausa, ej, to su Knuckles i ekipa, a ako baš moraš imati nešto novog, onda “Strings of life”, “Most precious love”, “Together” (Axwell i neko od ostale dvojice), “Give me your love” (Cox) itd, nikako ne Van Helden a pogotovo ne Fedde koji je kao prvo više elektro a kao drugo smeće.

    i čuo sam oba uživo, i van heldena i feddea, i ne samo da su loši producenti nego su i užasni dj-i

    mislim, ja bih najradije da su bili digweed i 16bit lolitas, ali kužim da si išao više na komercijalno, ali opet si mogao birat

    kakvi su uopće bili odgovori, jel znao tko šta? ja sam ubo 4 i pojeo sam se jer se nisam mogao sjetit Inner City

  41. Tonći Says:

    ako pričamo o houseu, malo što je klasičnije – u bilo kojem smislu riječi – od AVH remiksa Tori Amos i Sneaker Pimps (jedan od kamena temeljaca speed garagea)!!! o “You Don’t Know Me” i “Funk Phenomena” i “Witchdoktoru” i “Flowerz” da ne pričam… a i ono, čudna ti je logika kad se buniš na svrstavanja FLG-a u klasike housea dok istovremeno Avicii dobiva propusnicu😉 a što se kvizova tiče, kao što to obično biva nisam stigao baciti pogled na išta osim onih par koje sam ispravljao

  42. unico Says:

    ma naravno da ni avicii ne dobiva propusnicu, ne trkeljaj, ali je barem dobra stvar, fedde je ono dno dna, ali stvarno možda i najgora stvar ikad

    “You don’t know me” je isto ok, da, to sam zaboravio, evo mogao si to stavit

    ajde nastavićemo uživo, objavi rezultate kvragu!

    meni je super da se takvo nešto konačno pojavilo na kvizu ali moglo je to malo bolje, ovako je ispalo da je radio netko tko ne kuži baš o čemu priča ://😀😀

    evo jednog klasika za over&out

  43. Tonći Says:

    ti… si svjestan da nešto može biti klasik bez obzira na to sviđala se tebi stvar ili ne? “Put Your Hands Up…” je ground zero komercijalnog electro-housea, ergo jest jedna od ključnih stvari u povijesti housea (barem komercijalnog), ergo *jest* klasik

  44. Jurica Says:

    “You Don’t Know Me” je jedan od najboljih singlova 90-ih općenito, a ne samo house-a. Bezvremenski klasik housea.Točka.

  45. unico Says:

    naravno da sam svjestan, ali sjećam se ko jučer kad je ta stvar izašla i gdje se vrtila, i u našim svjetovima nije bila nimalo ground zero, pogotovo ne što se pojavila 4-5 godina nakon Benassija i “Satisfaction”.

  46. Tonći Says:

    “Satisfaction” jest bio neka pra-preteča ali “Put Your Hands Up” je ekšli pokrenuo taj val – masovni prelazak funky house/Hed Kandi/&sl ekipe na electro-house se dogodio tek nakon ljeta kad je Feddeov “Detroit” bio senzacija sezone na Ibizi

  47. Tonći Says:

    “Satisfaction” je naravno još veći klasik – dapače jedan od najvećih ikada – to ne sporim!

  48. unico Says:

    za taj prijelaz si u pravu, ajde ok

    kažem, nastavimo uživo, bitno da smo podigli čitanost🙂

    i objavite više kviz

  49. andrija Says:

    ups, mislio sam da sam se prijavio. sad jesam. znam da kasnim, ali SLAVIO SAM BOŽIĆ!

  50. peziq Says:

    se remiksevi računaju pod remiksera il pod izvornog izvođača?

  51. Tonći Says:

    ako je remiks zvukom puno bliži radovima remiksera nego izvornog izvođača, onda se računa pod remiksera… to je bar neka načelna smjernica koju sam godinama stavljao u pravilima, prije nego što sam prestao jer na izazovima skoro nitko ne mari za takvu glazbu pa ni nema neke potrebe🙂

  52. peziq Says:

    a jebiga😀 onda ćeš mi valjda progledat kroz prste sve da procijeniš da stvari ne zadovoljavaju rečeni kriterij😉

  53. Tonći Says:

    ne želim poticati sad tu neku anarhiju ili štagod ali ću reći da sam kroz godine ljudima progledavao kroz prste zbog koječega a ti iz toga zaključi što god želiš zaključiti🙂

  54. Tonći Says:

    mislim da sam intervenirao jedino tipa kad bi neko stavio neku stvar staru nekoliko godina!

  55. Anonimno Says:

    da racunam onda na onaj tamo vikend za nalazenje? nama nekima treba malo vremena da napravimo nase skoro pa analogne gorile🙂
    a nesto smo bolesni, pa tesko stignemo do ove nedjelje…
    ramljak

  56. Tonći Says:

    ae kako stvari stoje – drugi vikend

Odgovori

