Mind Taker predstavlja: Pelin-tonik

by

Novi miks u izvedbi moje malenkosti!

Miks sadrži: 20+ minuta partytastičnog diskoidnog housea, pola sata još partytastičnijeg electro-housea

Ugođaj: dosta živahan

Kakvoća miksanja: uzorita IMHO

4 Odgovora to “Mind Taker predstavlja: Pelin-tonik”

  1. Derza Fanistori Says:

    Dobro ti je ovo.🙂

  2. Tonći Says:

    drago mi je da ti je dobro, hvala!🙂

  3. andrija Says:

    Možda bih i poslušao da si se barem malo potrudio oko imena miksa. Barem nešto kao “Polarne noći (fakat mi je bed)”, a ne ovako. Pih.

  4. Tonći Says:

    i jesam se potrudio oko imena! samo što sam ciljao na drugačiju publiku od albuma (wishful thinking lol) pa sam bio donio odluku da naziv ne bude zajebantski

Odgovori

