Gorilini naj albumi 2011: #233-#199

by

233. Hammers of Misfortune – 17th Street  [19 bodova / 1 glas]
219. 40 Watt Sun – The Inside Room / Dub Trio – IV / Giraffes? Giraffes! – Pink Magick / Gorillaz – The Fall / Immanu El – In Passage / Joss Stone – LP1 / The Lonely Forest – Arrows / Maybeshewill – I Was Here for a Moment, Then I Was Gone / Moritz von Oswald Trio – Horizontal Structures / Omar Rodriguez-Lopez – Telesterion / Pneu – Highway to Health / Threesome – Adriatica / Wild Flag – Wild Flag / Selah Sue – Selah Sue [20 bodova / 1 glas]
218. Oh Land – Oh Land [21 bod / 1 glas]
217. Gotye – Making Mirrors [22 boda / 1 glas]
215. Neon Indian – Era Extrana / Zoe Muth and The Lost High Roller – Starlight Hotel [24 boda / 1 glas]
209. The Bats – Free All the Monsters / Curren$y & The Alchemist – Covert Coup / The Roots – Undun / Snoop Dogg – Doggumentary / Tony Bennett – Duets II / Zola Jesus – Conatus [25 bodova / 1 glas]
206. TV on the Radio – Nine Types of Light / The Weeknd – Thursday / Xibalba – Madre mia gracias por los dias [26 bodova / 1 glas]
205. Giles Corey – Giles Corey [29 bodova / 1 glas]
201. Atari Teenage Riot – Is This Hyperreal? / Cerebral Ballzy – Cerebral Ballzy / Disciplin A Kitschme – Uf! / Olafur Arnalds – Living Room Songs [30 bodova / 1 glas]
200. Chris Thile & Michael Daves – Sleep with One Eye Open [32 boda / 1 glas]
199. Panda Bear – Tomboy [35 bodova / 1 glas]

9 Odgovora to “Gorilini naj albumi 2011: #233-#199”

  1. Goran Says:

    Jel ovo Handžar dao glasove Cerebral Ballzyju misleć da će još neko, u pi ša ću se

    Najbolje volim kad mi s margina krenemo da se uklopimo.

  2. Tonći Says:

    LOL

    (Handžar, jeste!)

  3. Hugin Says:

    Stavio sam ih na listu jer sam ove godine najviše gledao njihove spotove, pa su mi stvari ušle u uho, i to na zadnje mjesto. Socka je stavljena na prvo mjesto u nadi da će netko glasati za njih.
    I ne kužim toliki hejt oko benda. Šta, imaju crnčugu na vokalu, iz Brooklyna su, bogataška su djeca?
    Meni su bolji od Victimsa, Nerveskadea ili Tombsa.

  4. Goran Says:

    Ne trebaš mi pričati background benda, znaš da su neprijatelji iskrenog hardkora moji prijatelji – jednostavno je užasna muzika i malo me bude sram u njihovo ime kad vidim kako se oblače prema rezultatima “80s hardcore pre youth crew” > google images (zašto ne obuku neki dres ko sva djeca njihovih godina). Lažem, to mi je isto dobro.

    Šta je Nervskade jebote, prespavo sam ovu godinu, slušo sam samo brah-core…

  5. Ivan Says:

    Zoe Muth and The Lost High Roller – Starlight Hotel je zakon album podsjecaju me na likove iz Austerovih prica, inteligentni samozatajni zakon ali ako ih neupoznas neces nikad saznati jer se ne vole isticati.Zasto im nisam dao vise glasova, zato jer vole bit na periferiji a i tamo se najcesce kriju pravi dragulji.

  6. Gogo Says:

    E kad su nesuglasice unutar, inače strahovito discipliniranog, Sockinog glasačkog kampa utjecale na visinu plasmana. Jebiga. Važnije da su visoko po broju vrtnje u autu.

  7. Hugin Says:

    Nerveskade su portlandski trendsetteri, uzori im japanski noisecore bendovi tipa Confuse i Gai, ruku pod ruku s D-Clone, Perdition (ovaj novi Perdition, ne oni Australci iz osamdesetih na Reactor Records) i tim svim post-Disclose štovateljima. U Maximumrocknrollu ih doživljavaju ko drugi dolazak Isusa. Simpatično, ali već viđeno.

  8. Hugin Says:

    Za Socku je možda i bolje da se ne miješa gdje im nije mjesto.

  9. Gogo Says:

    Ali je!

Odgovori

