Svi, svi, SVI ste pozvani da sudjelujete u… GORILINOM IZBORU NAJBOLJIH ALBUMA 2011!!!

by

2011. je prošla, što ste slušali – slušali ste, a sad imate prilike glasati za najdražem vam albume iz 2011. i tako sudjelovati u kreiranju naše grupne liste najboljih albuma 2011!

Princip glasanja je isti kao i prošle godine: možete glasati za najmanje pet, tj. najviše dvadeset albuma, i na njih trebate rasporediti fond od tisuću bodova, kako god želite, glavno je samo da je ukupni zbroj bodova koje ste im dali = 1000! Imate slobodu taktizirati, ako vam je do taktiziranja stalo: ne mogu nikome zabraniti da mu je npr. Bon Iver album godine a da mu unatoč tome dade tek nešto sitno bodova “jer će masu drugih ljudi ionako glasati za njega”, no moja bi preporuka bila da omjer danih bodova bude otprilike proporcionalan tome koliko ste te i te albume slušali i voljeli tokom godine! Ono, samo kažem, pa vi vidite. (Kratka rekapitulacija: na prošlogodišnjem izboru je glasao 31 čovjek, pedesetoplasirani album je imao 197 bodova, a na prvom mjestu su završili Manicsi zahvaljujući nekoordiniranom blickrigu dvojice fanova koji su im dali maksimalnih 996 bodova + jednog koji im je dao 450.)

Računaju se, naravno, albumi premijerno izašli u 2011; računaju se i mini-albumi premijerno izašli u 2011, i EP-ji koji se mogu okarakterizirati kao mini-albumi; što se mene tiče prihvatljive su i kompilacije starog ali dosad neizdanog materijala, kompilacije opskurne muzike s nekog drugog kraja svijeta koja je tek sad prezentirana iole široj zapadnjačkoj publici, miksevi s pretežno novim stvarima, itd, i sl.

Nemojte se opterećivati time što još niste stigli preslušati ove ili one albume… Što ste čuli – čuli ste, glasajte za ono što vam je najbolje od onoga što ste stigli čuti i adio!

Rok za slanje lista je ponedjeljak 16. 1. – dakle, imate tjedan dana da mi pošaljete svoju listu na djevojke et yahoo točka com.

Ako bi bili voljni napisati koju crticu – javite! Prošlu godinu nas je jako puno pisalo, što je značilo i da je u prosjeku svakoga bilo dopalo pisanje manje crtica nego inače u ovakvim izborima, tako da svaka pripomoć svima ide u korist.

Eto, to bi bilo to, a sad krenite sastavljati liste! Ma čak i ako ne mislite da ste dovoljno pozorno prošle godine pratili novu muziku, nema veze, jedino bitno pitanje je: možete li nabrojati barem pet albuma izašlih u 2011. koji su vam bili super, y/n? y –> ajde, nemojte se sramiti, glasajte, biće zabavno!!! I ako hoćete slobodno pozovite i svoje frendove/ice da glasaju, svatko je dobrodošao!

A ako nešto nije jasno slobodno pitajte, ja sam vam tu na raspolaganju.

25 Odgovora to “Svi, svi, SVI ste pozvani da sudjelujete u… GORILINOM IZBORU NAJBOLJIH ALBUMA 2011!!!”

  1. bojan m Says:

    Unutra sam. Pisem crtice.

  2. andrija Says:

    I ja, razumije se.

  3. tomislav Says:

    unutra sam. ako me se bude tražilo da napišem crticu, napisat ću “-“.

    ha. ha.

  4. ga-li Says:

    unutra, saljem svoju listu za 10 min :))

    crtice ako bas moram(a uvijek me dopadne bar jedna :)))

  5. Gogo Says:

    Pobjednička, Gali, pobjednička.🙂

  6. Tonći Says:

    bome nije čovjek lagao, poslao već svoju listu! počelo je počelooooooooo

  7. ga-li Says:

    poslao, dakako🙂

    pobjednicka, dabome 🙂

  8. bb Says:

    Može kajgod, sve
    Možda budem i varala samo da mogu crticu napisat
    Ionako se priča okolo da je sve ovo namještaljka!😀

  9. Matej Says:

    sustav je opet oduran, ali šaljem i na raspolaganju sam za pisanje.

  10. Goran Says:

    ja ću isto poslat, slušo sam obije vrste muzike, kantri – i – vestern pa ne znam šta da metnem doživeću veći fijasko nego prošle godine ahmadinedžada mi

  11. Tonći Says:

    PRO-TIP za one koji još nisu glasali: ako i vi volite liste na kojima nema previše stvari koji dijele mjesta – a imate se volje malo xtra jebati s matematikom – onda apeliram da probate složiti listu sa što manje okruglih iznosa! jerbo zasad pristižu sve samo neke liste s okruglim stoticama, i ako se tako nastavi…

  12. ga-li Says:

    996 je bas lijep broj :))

  13. Gogo Says:

    Jebiga, Tonći, ljudi su lani uvidjeli nakaradnost sistema, pa se nitko ne zamara. Mislim, neka, ali jebiga, negativna nuspojava…

  14. Tonći Says:

    većina ljudi se ni prošle godine nije zamarala s neokruglim brojevima, to je jednostavno prirodna tendencija ne-mijočana… koju pak mijočani mogu možda okrenuti u svoju korist HINT-HINT

    dosad inače stiglo osam lista kroz koje se provlači ukupno 78 albuma, s jako jako malo preklapanja… biće zanimljivo!

  15. James Dean Bradfield Says:

    Oi again, this is a communication from JD Bradfield!
    I jus dropped by to remind you we have a brand new compilation out which you can vote for this year. I understand you’ve got some stupid system going here, sooo vote for national pleasures now!
    Hmmm, Sean tells me it’s national treasures, so whatever, vote for that one too! Prove your system entirely idiotic by having us at the top two years in a row 10 years after we lost all credibility.
    Incredibility, says Nicky. Fek yeah!
    Cheers!

  16. Matej Says:

    hahaha

  17. Vedro Says:

    Hola narode!

    Evo, nakon vise godina ne glasanja iz kojekakvih razloga poslao sam i ja svoju prvu top listu sa 20 albuma.
    (Vjerovatno su izbori za sabor i referendum podsvjesno utjecali na mene da su mi samo izbori i izbori ovih dana na pameti, pa nek se glasa di se god moze!)

    Namucilo me ovo slaganje i rangiranje. Nije mi jasno kako mozete staviti samo 5 albuma na listu (Gali?) i ostavit sve one divne albume u osami kompjutera, ne podijeliti njihovu divotu s drugim ljudima bez obzira na konacan ishod rezultata top liste.
    Pa kad sam nekako skrojio top 20 i podijelio im bodove onako od oka, zbroj mi je iznosio blizu 3000🙂 Pa onda skidaj bodove albumu po albumu a zao mi je kao da meni neko od usta uzima..
    Gledam one zadnje albume na listi, ostali jadni na samo 5 bodova.. pa od koga da im uzmem i dam. Ne mogu dirati one odlicne albume s vrha, pa rezi svakome po malo, pa sto problema..
    A nisam bas ni zadovoljan u kojem broju sam poslusao recentna izdanja ove godine.

    Uglavnom, da sam znao da ce biti ovako tesko..

  18. Goran Says:

    “Namucilo me ovo slaganje i rangiranje. Nije mi jasno kako mozete staviti samo 5 albuma na listu (Gali?) i ostavit sve one divne albume u osami kompjutera…”

    Tvoja nevinost egzaltira.

    Kad su rezultati? (pročito sam samo naslov posta kao normalan čovek)

  19. Tonći Says:

    rezultati slijede za tjedan dana!

    većina ljudi je inače glasala za po 10-15 albuma

  20. Gogo Says:

    Tonći, ako zbrajamo u srijedu, daj prolongiraj da se dotad i smije glasat.

  21. Tonći Says:

    daj jebote šta mi kvariš shemu, mislio sam to objavit sutra a da danas ljudi još misle da je dedlajn pa da pošalju što prije🙂

  22. Gogo Says:

    Ups!🙂

  23. ga-li Says:

    steta sta se lani nije moglo glasat samo za jedan album dragi moj vedro🙂

  24. Tonći Says:

    da, jadne Manicse si morao uskratiti za krucijalna četiri boda!

  25. Anonimno Says:

    Nisam siguran da razumijem tekstove Lane Brčić. “Pivitalan” nije hrvatska riječ, kao prvo. Kao drugo, što su to maloumni hitovi s x factora? Oni koje pjevaju na samom showu (dakle, hitovi renomiranih izvođača) ili one koje snime nakon showa?? Tipa Bleeding Love? To je maloumni hit? Kakav god da je, može parirati bilo kojoj pjesmi s albuma Jamiea Woona. Ali kad bi se dotična znala izražavati, a ne iskompleksirano upotrebljavati riječi koje ne postoje, u tekstovima “me myself and I” karaktera u kojima je bitna ona i samo ona, možda bi i napisala nešto smisleno i zanimljivo. Mislim da je poanta da ljude zainteresiraš za album, a ne da im ga zgadiš svojim egocentrizmom i potrebom da se u sve ubaci nešto o svom životu. Ali barem je u zadnjoj rečenici sve rekla, platitte joj i radi sve za vas, pa i protiv sebe. Smijuljija teška.
    Pozdrav;-)

Odgovori

