Gogini omiljeni kino filmovi 2011.

by

Prekrcana koncertna godina, basketarski tempo koji se ne može okarakterizirati samo kao rekreativni, pa čak i tu i tamo koja poslovna i osobna obaveza, sve se to ove godine po prvi put znatnije negativno odrazilo na moje praćenje aktualnih filmova. Bio sam propuštao značajne naslove i prethodnih sezona, ali nijedne kao ove nisam imao dojam da promašujem i nekoliko filmova koji bi me bili osvojili, a koje nisam uspio pogledati čak i unatoč činjenici da su me jako zanimali. Pa zato i prvi put dosad ovu ljestvicu doživljavam kao nepotpunu, odnosno ne potpuno relevantnu; naravno, u odnosu na vlastiti mi ukus. Međutim, gledano statistički, opet sam pogledao lijep broj filmova, od kojih u konkurenciju ulaze svi oni koji su tijekom pozdravljene godine u Hrvatskoj doživjeli makar jednu kino projekciju– heh, na tu sam tehnikaliju i dobio pobjednika! Koji je ujedno i toliko razoran da nije bitno kako pobjeđuje. Isto tako, na ljestvicu se prošvercao i jedan film gledan sinoć, što znači da je mogao ući i u ovogodišnju utrku. Od filmova izvan kino repertoara najviše sam uživao uz rockumentary o Truckersima ‘The Secret To A Happy Ending’, švedske ‘Muškarce koji mrze žene’ te moronske ‘The Other Guys’. ‘Reprise’ bih mogao reprizirati kad god. Prirodom posla, pogledao sam gomilu sezona različitih showova i serija koje inače ne bih dotaknuo ni štapom u funkciji pretpotopnog daljinskog, ali sam se opasno, bez ostatka, navukao na ‘America’s Best Dance Crew’ i ‘The Challenge’ (zamislite spoj brutalnih ‘Igara bez granica’ i klasičnog realityja, totalni zakon). Od normalnih serija bio sam orijentiran najviše na klasike, pa sam plakao od smijeha na ‘Curb Your Enthusiasm’ 8, a od pravih muških suza na ‘Friday Night Lights’ 5, a kroz napokon odrađene sve četiri sezone ‘True Blood’ shvatio sam da je skidanje s tog fiksa nemoguće, koliko god roba često nemala smisla. Od novih izdvajam prve sezone ‘Game Of Thrones’, američkih ‘Skinsa’ i ‘The Walking Dead’. A sad glavna stvar:

1. BLUE VALENTINE

2. U ZAKLON (Take Shelter)

3. OSLO, 31. KOLOVOZA (Oslo, 31. august)

4. VOŽNJA (Drive)

5. BOKSAČ (The Fighter)

6. MELANKOLIJA (Melancholia)

7. DJECA SU U REDU (The Kids Are All Right)

8. PONOĆ U PARIZU (Midnight In Paris)

9. SAVRŠENA FORMULA (Limitless)

10. ČUVAR ZAKONA (The Guard)

11. SUPER 8

12. JOŠ JEDNA GODINA (Another Year)

13. ŽIV ZAKOPAN (Buried)

14. PEARL JAM TWENTY

15. TIRANOSAUR (Tyrannosaur)

16. MUŠKARCI KOJI MRZE ŽENE (The Girl With The Dragon Tattoo)

17. JOŠ SAM TU: IZGUBLJENE GODINE JOAQUINA PHOENIXA (I’m Still Here: The Lost Years Of Joaquin Phoenix)

18. IRSKI PUT (Route Irish)

19. HARRY POTTER I DAROVI SMRTI 2. dio (Harry Potter And The Deathly Hallows part 2)

20. ČOVJEK ZVAN HRABROST (True Grit)

3 Odgovora to “Gogini omiljeni kino filmovi 2011.”

  1. Matej Says:

    malicka nisi gledao?

  2. Gogo Says:

    Ne. Ti si jedan od rijetkih koji mi ga je preporučio – ali ne zato što se drugima ne sviđa, možda zato što me znaju dulje🙂 Brdo sam propustio, najviše mi je žao njega i ovog Warriora ili kako se već zove. Ovih ću dana nadoknadit.

  3. Matej Says:

    a jebiga, više nema u kinu, a s tim poprilično gubiš. sviđa mi se top 3!

Odgovori

