Sjeban tajming

by

Ono, jedini pravi problem sinoćnje inače jako dobre svirke Swingin’ Utters u Mediki i to, valja priznati, isključivo problem u mojem vlastitom odnosu prema odslušanom, stigao je totalno izvan domene benda samog. Mogli su se oni zabavno i pošteno šetati svojom karijerom nešto rokerskije verzije Rancid (procjenjujući iz pozicije promatranja cjelokupnog postojanja benda), što jesu, mogli su čak biti i najbolji bend te večeri na svijetu, što ne znam a možda i jesu, ali ja sam cijelu njihovu svirku proveo razmišljajući o prekidu R.E.M., odavde do vječnosti mojeg najdražeg benda na svijetu svih vremena. Da me kvazi-obzirni ljudi nisu sasuli porukama i mejlovima, vijest bih bio vidio tek jutros i mogao bih se svirci ispred mene posvetiti kako treba, ovako mi je srce u glavu puštalo neke melodije krvotoka i hvatao sam se u ugodnom pajnanju. Nisam nešto bio tužan, kraj je logičan, shvatljiv i po svemu sudeći prijateljski, ali da nije bilo R.E.M., ‘Losing My Religion’, ‘Automatic For The People’ i svega ostalog redom, ja sinoć sigurno ne bih bio u Mediki. Moj životni i slušalački put bio bi krenuo drugim smjerom, bez ikakve dvojbe. Sori, Uttersi, ovaj ćete se put morati zadovoljiti samo mojim novcem na blagajni ulaza i šanka, drugom se prilikom možda i pridružim Uglednom u prvim redovima. Prije zvijezda večeri uhvatio sam i nekoliko obrada u izvedbi LB Obrada Kosovca, svirački kompetentnog ali smislom potpuno promašenog benda. A zbog današnje potpune posvećenosti R.E.M.-u, ne stignem ni dostojno nadoknaditi nedjeljni zaostatak nepisanja o koncertu Zvonka Bogdana na Bundeku, gdje je ozbiljna muška ekspedicija otišla vidati napuklo srce jednog od nas. Prijatelju, samo radikalna teretana i neće biti frke! Zvonko standardno šarmantan, cigu-ligu, tambura, šor, sokak, lošiji tekstovi od Balaševića, ali koga briga. Jedino se nisam mogao prestati čuditi golemoj količini približno generacijskih ljudi (ajde, za ovu prigodu, neka bude od 20 do 40 godina starosti) koji su se znalački hvatali u sva ona kola i križanja ruku, pa bi onda slijedili oni poskačući koraci i sve to po pravilu. Različitost je bogatstvo hrvatskog korpusa, izgleda.

Odgovori

