Gorilin narodnjački izazov – najbolji Gorilin izazov ikada

by

Ponajdraže od otkrivenog blaga:

Ako volite old school-Brenu a niste još s ovim upoznati  – ajmo ljudi, hop-hop!

Jedna od onih pjesama koje bih preporučio ljudima koji inače ne slušaju baš narodnjake ali vole narodnjačke na Vucinim albumima.

ti mater bilo je junastva i oficirstva.kADA me ostavila nasred partyja i josh kada je udrila ova.E onda sam se spasavo na sanku xDD kako je to cool bilo hehe
djhenri100 3 months ago

Jebote, kad se sjetim ove pjesme. Sevio sam se s bivsom dok smo to slusali, onda kasnije sam to stalno pustao, i nakon prekida isto da se ne spalim na zivce…dan danas, 3 godine poslije, kad god su drugovi vani i cuju to, zovu me u 2 ujutro i pustaju mi to i pjevaju haha..jaka je pjesma do bola.
Thunderer7 1 year ago

„Šta će žena sama u kafani?“

„ŠTA VAS BRIGA!“

Hard-faking-kor.

Koji visoko oktanski ulet, ravno (bocom) u glavu!

Snimljeno 1981, zvuči kao 1681, ne bi iskakalo ni na soundtracku „Conana“.

Ovakve pesme vise nikad necemo moci stvarati…OVO JE ….CUDO….
GrujaNevski 1 year ago

uz ovakvu pesmu polomin sve case sa stola a uz muziku sa granda mogu samo da bijem glavom u zid
divlji122 2 years ago

Beavis i Butthead bi sigurno znali cijeniti glavni rif.

Sejo dužan si mi jetru
mikirie 10 months ago

@mikirie Smarate sa tim komentarima jebote….koju god pesmu da pustim….”MItre duzan si mi jetru….Sinane duzan si mi jetru” Nemojte da se lozite vise sa tim
zeljkomafija 3 months ago

ak vam nije dobra pjesma onda ne serite tu jebo vas majka i usput pjesma je jebeno dobra
abilic331 11 months ago

Refren je ABBA-meets-Lily Allen-meets-ISUS BOG – onako, dosta je dobar.

ja sam bila malo starija i obozavala sam izvorinku zbog ove pesme…
i kad se igramo, sve devojcice su htele da budu brena, a ja jedina izvorinka…..
kismeta 2 years ago

Ponekad volim narodnjake zato što mi nude ono što mi Zapad ne zna i ne može ponuditi, ponekad volim narodnjake upravo zbog toga koliko znaju bacati na zapadnjački pop – ovo se recimo uz minimum modifikacija komotno moglo naći na prvom albumu J. Lo.

TO SALE( BROTHER FROM ANOTHER MOTHER ) IDOL SI MI POZ ZA POZITIVCE NEGATIVCI VEC ZNATE MISLIM DA NE MORAM NISTA DA KAZEM E SAD MOGU DA SE NAPIJEM
acov1983 1 year ago

„Dobri ljudi! Nama je stvarno jako žao i mi vam se svima možemo samo najdublje ispričati, ali nakon što smo isplatili honorar Jovi Radovanoviću – ispalo je da nam više nije ostalo ništa od budžeta za spot. Ali ono baš doslovno, niti jednog jedinog dinara, nula-nula. Hvala na razumijevanju!“

(Folk-žene su od osamdesetih pa do nekog trenutka u devedesetima imale apsolutno grozan stajling tako da bih u ovoj – kao  i u većini sličnih prilika – preporučio slušanje bez slike, a onda se „počastite“ spotom tek nakon što ste pjesmu čuli dovoljno puta da imate u glavni dovoljno snažnu vlastitu vizualizaciju koju neće istog trena otpuhati surova stvarnost.)

Pjesma za staviti u ram – turbofolk za bogove.

crncuga je extra,samo bilderi…svaka cast seko dosta ovih pesovana!!!!
gavrac321 1 year ago

ne bi sumnjao da ovaj garo nije seki zaprdio
prljevi88 1 year ago

15 Odgovora to “Gorilin narodnjački izazov – najbolji Gorilin izazov ikada”

  1. Anonimno Says:

    hard fakin kor

  2. Goran Says:

    CRNO i ZLATNO treba bit opener svake kompilacije.

  3. Goran Says:

    s a m o b i l d e r i

  4. Tonći Says:

    ja bi još jedan narodnjački izazov! od frenda sam pokupio 2,5 GB narodnog, intenzivno preslušavam i svaku večer otkrijem po 5-6 bisera, imao bih što za priložiti

  5. Tonći Says:

    Cecin back-katalog je… jebote

  6. zoran Says:

    Vidiš, ja se ove Cece sjećam otkad je bila, ono, friški hit (1994.), kad sam je valjda zadnji put i čuo. Slavonski Brod – kolijevka zla FTW!

  7. Tonći Says:

    onda drugi put kad budeš tamo javi što je sad u điru, da znam što ću slušati za 17 godina!

    Dragana Mirković – također carica:

    ^^ lajkam Snooki Kudrow-look

  8. joe Says:

    a tek band aid

  9. Goran Says:

    Predposzavljam da svi normalni ljudi već vrte ovo u autu mjesec dana, al evo za padobrance hit decenije

  10. Goran Says:

    N A Š I LJ U D I M U Z I K A

  11. Anonimno Says:

    Isuse Tonći uvukao si me u svoj četnički pakao i pomutio mi mozak. Naravno da nisam mislio na Cecu, već na Hanku Paldum čiji megahit (napisao Milić Vukašinović) mi normalni ljudi koji smo odrastali s narodnjacima poznajemo još iz prvog osnovne.

  12. Tonći Says:

    totalni sam n00b i naravno da nisam imao pojma da je obrada! sviđa mi se kako je Cecina verzija rokerskija, aranžman pjesmi više nego paše

    ima i verzija od Donne Ares

  13. bb Says:

    Ako nema nijedne Usnije ‘Usmine’ Redžepove na cijelom izazovu, serem se komplet na nj. Nadam se da ima.
    Žena ima i najbolje komentare na jubitubiju😀
    ‘lijepa zena, lijepsa nego sve one turbo-folk krave….’
    ‘kakva žena jebote…’
    ‘Pa ko je taj jedan idiot kojem se ovo ne svidja? Pa jel ti imas srca? Cuj pesmu, vidi zenu!!!’
    ‘poludecu kolikoje begenisem’

    ČUJ PESMU, VIDI ŽENU! :DDD

  14. bb Says:

    Jebote, čak i tad je imala više stila od svih onih folk-seksača… Ovakav look danas furaju pičoke po Bruklinu…

  15. Tonći Says:

    mislim da nema nijedne Usmine na izazovu… što samo po sebi ništa ne znači, ipak je na izazovu sudjelovalo samo šestero ljudi, nije baš neki statistički uzorak (tako da nisam izvlačio nikakve zaključke ni iz npr toga što sam jedini tamo imao Karleušu)… no uvijek možemo imati popravni za sve koji su htjeli ili bi htjeli sudjelovati a nisu!

Odgovori

