Kiss Kiss Bang Bang

by

Stara je to i dobro poznata stvar, objašnjavanje podžanrovskih razlika i minucioznih detalja koji ih razgraničuju osobama koje na glavni kišobranski žanr ne briju, potpuno je sizifovski posao. Ako ja nemam volje razlikovati specifičnosti Megadeth od onih Annihilator, ili kapaciteta za uočavanje milja koje dijele Nightmares On Wax od Rae & Christian – iako, dobro ja kužim sve to, ne bojte se za moj status poetičkog preglednika, ali mi treba kao ilustracija – onda mi je sasvim jasno da ne postoje efektni načini za uvjeriti nezainteresirane za melodični pank da su britanski mladići Bangers sinoć u Mediki odsvirali najbolji zagrebački koncert u žanru minimalno od prekrasnog rastura Dear Landlord. Gdje se to točno čuje, vidi li se to uopće? Pa, zapravo, nigdje i ne, pogotovo ako zadatak padne na moja nejaka i noktima sporih čuvara na basketu isfrižana leđa, kojemu su svi ti koncerti uglavnom super. To je to, nije meni sinoć na Bangersima bilo odlično zato što taj udarnički trojac u okvire lijepe tinejdžerske deračine ubacuje neočekivane količine samosvojnih detalja i originalnu spiku, nego baš zato što Bangers meni, u načelu, zvuče isto kao brojni drugi bendovi koje volim, poznatiji ili manje poznati, a ja sam čovjek navike i ne volim avanture. Da li su više slušali Jawbreaker ili Propagandhi potpuno je nebitno. Možda ih nisu slušali uopće i udarcem u guzice su ih pokrenuli neki čru underground heroji koje moje šminkersko limitirano poznavanje ne uključuje. Koga briga? Ne smijemo nikome otimati pravo da svijet otkriva sam za sebe, u kontekstima i okolnostima kakve može željeti ali ne mora i dobiti, u svjetlu čega mi bendovo igranje po pravilima ne samo da ne smeta, nego me baš jako veseli. Svaki novi bend koji zvuči kao gomile starih dragih bendova novo je obećanje novog početka, ili barem osvježenja, i kao takav još bolje paše u ovo kasno proljeće i sinoćnji nagovještaj sve skorijeg dolaska otežalih noćnih sparina. Naravno, u svojim sam srednjim ranim tridesetima pa vrlo dobro znam da za mene novog početka nema, ali pola sata (plus minus, uključujući i bis) ugodne gitarske buke, melodija u odlučnoj misiji i tekstova o frendovima koji se odseljavaju i vjenčavaju u Tokiju ili posljedicama lokanja čistog džina dođe mi kao fino opuštanje. Za svoj povratak u Mediku nakon umalo pa točno godine dana, Bangers su osigurali i novi album, koji je još jedna praskava petarda, sudeći po sinoć sviranim pjesmama koje nisam poznavao i preporuci jednog iskusnog kolege, ali međumrežje ga izgleda još ne posjeduje, a štednja radi skorašnjeg seljenja (opet rentanje, normalno, pa ne plaćaju me ni firma niti Gorila dovoljno za kupovinu stana!) spriječila je moj posjet merch štandu. Svejedno, ionako ga ovih dana ne bih imao vremena upoznavati kako zaslužuje, jer diskografije Overflow i The Cute Lepers imaju logičnu prednost, barem do utorka. Krasnih je ovo nekoliko koncertnih dana i za nas koji slušamo oldskul muziku, a ne kul avangardu.

9 Odgovora to “Kiss Kiss Bang Bang”

  1. Kujundžić Says:

    Bangersima savršeno pristaje ona (stereotipna) fraza – mali bend, veliko srce. Medika je počela pružati najbolje koncertne partije u gradu a Bangers definitivno spadaju u sam vrh ovogodišnje ponude. Novi album nude velikodušno i besplatno tu – > bangersbangers.bandcamp.com (i odličan je). Inače, između Megadetha i Annihilatora nema BAŠ NIKAKVE razlike, i jedni i drugi su dosadni “tehnički” thrash metal. Ja sam ne svojom voljom gledao Megadeth 3 puta u zadnjih godinu dana i još imam posljedice. Vidimo se sutra na još jednom najboljem malom koncertu sezone.

  2. Kujundžić Says:

    A još ti moram preporučiti i naše makedonske drugare XAXAXA, album je bomba, a sviraju u Medici krajem šestog mjeseca. UTEFTERI! Album je tu -> moonleerecords.bandcamp.com/album/tango-revolucioner

  3. Gogo Says:

    Čuo da su odlični, skinuo ali nisam stigao poslušat. Sad oću. A Bangerse upravo slušam, uši se vesele.

  4. Dražen Says:

    kraaaa cijeli tjedan se selim kraaaa kontam da je ovo bilo zakon. sada više nemam pravo pričati kako sam bio na Aganinst Me u Močvari 91. obzirom da nisam niti jednom bio na ovima😦

    slušat ću album na bicikli ovih dana🙂

  5. Gee Says:

    Bio si na Against Me! ’91. isto kao što sam ja bio na Mount Everestu držeći Pauletića za livo jaje

  6. Kujundžić Says:

    ja sam bio 91ve na Against Me! u Močvari i em je bilo grozno em su bili toliko pijani da smo zamolili da spavaju u Močvari a ne kod Mirkicha i mene doma😮

  7. Gee Says:

    ajde, super je znat da je Tom Gabel s 11 godina moga ne samo izlazit do kasno u močvaru nego i prelazit ocean

  8. Kujundžić Says:

    a dis ti bio devedesprve!!!

  9. Gee Says:

    na Plitvicama puca po četnicima

Odgovori

