Gorilini izbori: što ćemo iduće?

by

Najzgodnije ženske i tipovi? Najbolji albumi svih vremena? Najbolji albumi devedesetih? Najbolji albumi iz ovog ili onog žanra? Prijedlozi? Želje?

37 Odgovora to “Gorilini izbori: što ćemo iduće?”

  1. Gogo Says:

    Najbolji alt.country albumi devedesetih koje su snimile zgodne ženske! Konkurencija je zajebana, bez zajebancije.

    Šta ja znam, glasam za neku muziku, kakvu god, žanrovi mislim da nema smisla, ali ću svejedno sudjelovat. Ili devedesete ili svih vremena.

  2. Goran Says:

    Možda razmišljam out of the box, al’ šta misliš, Tonći, da počmeš i sam pisat za svoj blog!

    UR NE BES

  3. Tonći Says:

    to se neće dogoditi i to svi znaju, pa zato i pitam🙂

  4. Goran Says:

    Najbolji RAC albumi?

  5. Anonimno Says:

    Baš sam za relativno sitne pare ubo neke No Remorsove na eBayu, koji odron od benda.

  6. templar Says:

    Jebiga…

    1. Skrewdriver – Hail the new dawn
    2. Evil skins – Une Force, Une Cause, Un Combat
    3. Skrewdriver – White Rider
    4.Skullhead – White warrior
    5. Stoerkraft – Dreckig, kahl und hundsgemein

    Problem s RAC-om je u tome što je to više manje sranje od muzike.

  7. templar Says:

    Ali, ovo što sam nabrojao su zaista catchy klasici. Skrewdriver je jednostavno bio odličan bend, pjevali o izlasku van ili slanju crnaca nazad u Afriku.

  8. Gogo Says:

    Alo, ajmo malo poštovanja na ovom blogu!

  9. templar Says:

    A čuj, šta ja mogu kad je tebi draži Bajan, ili kako ono već…

  10. Gogo Says:

    Pa barem ne tira crnce nazad u Afriku, jebemu mater.

  11. templar Says:

    Baš si osjetljiv. Samo sam odgovorio na Goranov prijedlog.

  12. Gogo Says:

    Ma nisam, nego volim crnce!

  13. andrej Says:

    jesu bile obrade?

  14. Gogo Says:

    Bio je izazov, popularni GISO.

  15. mirza Says:

    ex-yu filmovi ol tajms?

  16. ga-li Says:

    picke, picke!!!!

  17. Goran Says:

    Ja bi paganske mi zore na Vlašiću stavio i Blood Red Eagle!

    dosta nam je jugoslavije nemojte Allaha vam te filmove

  18. Goran Says:

    Ja prelažem izbor najboljih ratnih pjesama!

    To je stvarno OK predlog!
    Sigurnoće će bit sakrivenih đemova odsvakle!

  19. bojan Says:

    najbolji albumi svih vremena.

  20. Hugin Says:

    Landser mora bit na RAC listi. 88 Rock n roll band, Freiheit, O Papa Štrumf, Polacken Tango… klasici.

  21. Hugin Says:

    A tu su još i Bully Boys, Max Resist, Brutal Attack, Midtown Bootboys…

    Iako, volio bih vidjeti indijansku listu najboljih metal albuma!😀

  22. Goran Says:

    ja ne bi.

    Kakav ti je Final War? znam da voliš ofirne melodije a ovi su Bed Reliđen RAC-a…

  23. Goran Says:

    Samo sam zaboravio reći da je na prvom mjestu neupitno Romper Stomper soundtrack koji je i najbolji soundtrack.

  24. bojan Says:

    tonci, najbolje bi bilo glasati za singlove 2000-ih pa da se o singlovima pisu crtice. To bi bilo rasturanje!

  25. Hugin Says:

    Nisam ih ni slušao, al Romper Stomper imam soundtrack, oriđinal iz Australije. Naručivao nekad krajem devedesetih s Taang Recordsa, dva mjeseca čekao da stigne.

    Kad smo kod Australije, našlo bi se mjesta i za Fortress.

  26. Tonći Says:

    naj ex-yu filmovi – dobra ideja u teoriji, al ja sam gledao toliko malo toga da mi osobno nije baš atraktivno. no ako bi i drugi htjeli… tko zna?

    naj metal albumi – slušao sam samo Panteru i Sepulturu u srednjoj, ne bih tu bio od neke velike koristi

    najbolji albumi svih vremena – ostavio bih to za jesen, ili za iduću godinu, zasad ionako ne primjećujem neki masovni entuzijazam glede te teme pa mislim da nije žurba

    najbolji singlovi nultih – ko će se više svega toga sjetiti? jedino možda ako bi imali neki ongoing topik u kojem bi nabacivali prijedloge-podsjetnike… a kad smo već kod toga, imam već neko vrijeme ideju za izazov (ono s kompilacijama, jel) – nulte za sladokusce, svatko složi kompilaciju s opskurnim stvarima iz nultih za koje skoro nitko ne zna a šteta jer su baš zakon… jel bi možda koga takvo što zanimalo?

    ja bih rado radio recimo izbor naj remiksa nultih, al sumnjam da bi puno ljudi bilo zagrijano za takav pothvat!

    kad se sve zbroji i oduzme, najprivlačniji mi je izbor najzgodnijih ženski i tipova – između ostalog i zato što nemam pojma kakvi bi mogli biti rezultati

  27. templar Says:

    žemskinje.

  28. kudivotudija Says:

    najbolje američke(ili sjevernoameričke)pjesme svih vremena
    najbolje britanske(ili europske)pjesme svih vremena

  29. bb Says:

    Moj prijedlog – najbolji novi izvođači (definiciju ‘novosti’ utvrditi naknadno)🙂

  30. andrej Says:

    najbolje od zanra, svatko sastavi kompilaciju određenog podzanra…zanrovi se ne ponavljaju i nisu opceniti tipa pop/rock/metal nego vise tipa zydeco/vokalni house…

  31. Gogo Says:

    Ne pričamo o kompilacijama, ako nije jasno, nego o sljedećoj skupnoj listi.

  32. ga-li Says:

    ma picke, macke, koke, trebe, ribe, tete….

    a moze i devedesete………

  33. bb Says:

    Ma zapravo mi uopće više nije jasno o čemu pričamo…

  34. Goran Says:

    U ĆORSOKAKU STE!!!!!!!!!!!1111

    Jel bio najbolji hip hop? (albumi ovo ono)

    Tu isto kontam da dosta raje može listu sastavit…

  35. dječko Says:

    ajmo ovako:

    -NAJBOLJI SOUNDTRACKOVI (može i OST i kao kompilacije)
    -NAJBOLJE PARTIZANSKE PJESME
    -LJETNE KOMPILACIJE 2011.

  36. Joe Says:

    slatkiše!

  37. Srklet Says:

    Sviđa mi se ideja o najboljim saundtrekovima. No tu se treba unaprijed razlučiti jel se uključuju i kompilacije pjesama/skladbi ili samo originalna muzika. Dakle, ulazi li, recimo, Pulp Fiction u konkurenciju…?

    Jesu se birali naj spotovi? Najbolji gay related albumi? Najbolji ženski albumi? Najbolje break up pjesme? Najbolje političke pjesme/albumi? Najgore hit pjesme svih vremena? One hit wonderi, najbolji/najgori? Najbolji non-english-speaking/singing bendovi? Najbolji filmovi u zadnji 25 godina? itd

Odgovori

