Gorilini naj Yu & ex-Yu albumi: #162-#102

by

162. Lepa Brena & Slatki greh – Bato, bato [59 bodova / 2 glasa]
160. Gustafi – Sentimiento muto / Stampedo – Tandara mandara [60 bodova / 1 glas]
159. Elvis J. Kurtović & His Meteors – Mitovi i legende o kralju Elvisu [61 bod / 2 glasa]
158. Elemental – Tempo velegrada/Demiurg [63 boda / 2 glasa]
157. Bijelo dugme – Doživjeti stotu [64 boda / 3 glasa]
151. Kineski zid – Kineski zid / Mladen Kušec – Tonkica Palonkica frrr / Obojeni program – Ovaj zid stoji krivo / Oliver Dragojević – Oliver 5 / SCH – During Wartime / Zabranjeno pušenje – Nikad robom, vazda taxijem: najveći hitovi ’84-‘89 [65 bodova / 1 glas]
143. Bajaga & instruktori – Prodavnica tajni / Beogradski sindikat – BSSST… Tišinčina! / Dubioza kolektiv – Firma ilegal / Hladno pivo – G.A.D. / Hladno pivo – Šamar / Kuzma & Shaka Zulu – Prva liga / Rani mraz – Odlazi cirkus / TBF – Galerija Tutnplok [66 bodova / 2 glasa]
142. KUD Idijoti – Tako je govorio Zaratusta [66 bodova / 2 glasa]
141. Obojeni program – Ako nisam dobra šta ćemo onda? [67 bodova / 2 glasa]
140. Tutti Frutti Balkan Band – Brzi vlak u nogama [68 bodova / 2 glasa]
135. Električni orgazam – Warszawa ‘81 / Laufer – Pustinje / Rokeri s Moravu – Zletni hitevi / Tajči – Bube u glavi / Zabranjeno pušenje – Demo 1981 [70 bodova / 1 glas]
134. Plavi orkestar – Smrt fašizmu! [70 bodova / 3 glasa]
133. Đorđe Balašević – Marim ja… [71 bod / 2 glasa]
132. Partibrejkers – Partibrejkers I [71 bod / 3 glasa]
130. Đorđe Balašević – Tri posleratna druga / Edo Maajka – Slušaj mater [73 boda / 2 glasa]
129. Overflow – Through Department Store [73 boda / 3 glasa]
128. Alen Vitasović – Gušti su gušti [74 boda / 3 glasa]
122. Direktori – Lesli se vraća krući / Đorđe Balašević – U tvojim molitvama: balade / Haustor -1981. 1984. 1985. 1988. / Nervozni poštar – Vazda gazda / PMG Kolektiv – Prijatelski ogan / Veliki prezir – Brazde [75 bodova / 1 glas]
121. Gustafi – Zarad tebe [75 bodova / 2 glasa]
120. Yammat – Plan B [75 bodova / 2 glasa]
118. Đorđe Balašević – 003 / Videosex – Videosex 84 [77 bodova / 2 glasa]
117. Đorđe Balašević – Celovečernji the Kid [79 bodova / 2 glasa]
112. Denis & Denis – The Best of / Karma – Zavrti život / Mišo Kovač – Malo mi je jedan život s tobom / Novi fosili – Za dobra stara vremena / Trešnjevački mališani – Pobijedit će ljubav [80 bodova / 1 glas]
111. Riblja čorba – Ujed za dušu [81 bod / 2 glasa]
110. Goribor – Goribor [83 boda / 2 glasa]
109. Rambo Amadeus – Psihološko propagandni komplet M-91 [83 boda / 3 glasa]
108. Idoli – Vis Idoli EP [84 boda / 5 glasova]
103. EKV – Live in Kulušić / Elvis J. Kurtović & His Meteors – Da bog da crk’o rok’n’rol / The Spoons – Voxin’ / Vuco –  Vuco II / Matija Dedić – Octopussy [85 bodova / 1 glas]
102. Rambo Amadeus – Hoćemo gusle! [86 bodova / 2 glasa]

16 Odgovora to “Gorilini naj Yu & ex-Yu albumi: #162-#102”

  1. matija Says:

    Ali na ‘Dabogda crk’o rok’n’rol’ su i ‘Ljubav je jaka’ i ‘Surfing at Bembasha’ i ‘Sva su raja’, kako nitko?😦

  2. Gogo Says:

    Čak ni ja, kao istaknuti pripadnik Zijine fronte, nisam imao… Jebiga, malo mjesta, puno dragih ploča.

  3. Kujundžić Says:

    Elvisov drugi album se NEMOŽE MJERIT sa mitovima i legendama o kralju elvisu. Nije loš al nije ni blizu prvom.

  4. matija Says:

    Nema objektivnih istina u glazbi. Uostalom, i za ‘Mitove’ smo glasali samo ti i ja.😦

  5. Goran Says:

    Ja sam isto za Mitove glaso.

  6. Goran Says:

    M I T I J A !

    HAHAHAHAHHAHA

    UR NE BES

  7. matija Says:

    Aha, znaci kolega Kujundzic nije glaso, al je osjetio potrebu da nas podsjeti na znanstvenu cinjenicu da se drugi Elvisov album NEMOZE MJERIT s prvim.🙂

  8. Kujundžić Says:

    Ma bio sam u inostranstvima dok se glasalo pa nisam stigao…

  9. matija Says:

    Steta, mozda bi barem jedan od tri Elvisa upao u 50. Btw jel neko slusao Elvis Jr Kurtovic (Rizo + nebitni tezgarosi)? Ima par stvari na jutjubu, bilo me sram kad sam ih cuo.

  10. matija Says:

    Pardon, cetiri Elvisa, zaboravio sam na kultni ‘To sam ja’ ili kako se vec zvao.

  11. Kujundžić Says:

    Ja sam samo vidio da je album naslova “Koševo zove” pa sam momentalno izbrisao podatak iz pamćenja. Novi primitivizam se ukino još krajem osamdesetih tako da nam novi albumi miševa poput Rize u 2011. nisu potrebni, jel?

  12. matija Says:

    Al bas miseva.

  13. Gogo Says:

    Čekaj, jel to onaj debil Rizo koji u onoj epizodi Rockovnika sere Ziji da kako je mogo bend radit s Zlajom, koji ih je već ranije bio odjebo, pa odakle im obraz?

    Nego, fanovi Boga, na jutjubu zadnjih tjedana svaki dan slušam samo-Zijin-glas-i-gitara verziju Umrijeću noćas od ljepote. Neki demo. Božji demo. Dođe mi plakat svaki put, a ima i neki medley demo Zijinih demo snimaka za Za sve ove godine. Boli kolko je lijepo.

  14. matija Says:

    Nisam gledo, al vjerojatno. Rizu sam vidio samo u Sloznoj braci. Nebitan lik kojeg vise necemo spominjati.

  15. Goran Says:

    Najjači demo je onaj kad Ričl pjeva Tugo nesrećo. D O O M .

  16. Gogo Says:

    A to tek… Brrrrrrrrrrr.

    To što si varala to bih ti oprostio, al što si mene to ne mogu. Nakon toga više nitko ne mora ništa napisat.

Odgovori

