FENO-MENO

by

Objavljena mi jubilarna dvadeseta Popfenomenologija 3.0, jupi! U to ime, evo linkova na ‘fenomenologije na Planu B/tportalu s kojima sam najzadovoljniji:

Ke$ha je $uper

Clubbing u tridesetima

Agresivne obožavateljice Justina Biebera

Vratiće se rodeo (Popfenomenologija prije Popfenomenologije!)

A znam ponekad napisati i nešto nevezano za glazbu:

Umjetnost za neznalice

Svijet iza dimne zavjese

Želje za četvrtu sezonu ‘Okusa krvi’

5 Odgovora to “FENO-MENO”

  1. Andrej Says:

    Onaj work of art sam gledao usporedno s jersey shoreom, super si pasu. Oboje u isto vrijeme demistificiraju i potvrdjuju stereotipe o danim (sub)kulturama. Tip koji glumi da ima OCD=Situation.

  2. Tonći Says:

    Jersey Shore mi je u planu gledati preko ljeta! ne bih se složio da Miles glumi da ima OCD, iako očito je prepotencirao neke elemente svoje persone za kamere

  3. Tonći Says:

    PS šta nis glaso za yu ex yu albume??

  4. Andrej Says:

    Da parafraziram Housea, svi glume. U jersey shoreu nisu samo svjesni toga, sto je i ljepota te serije.

    Mislio sam glasati, ali sam onda shvatio da nemam za sta glasati, odustao sam od ideje albuma.

  5. sokoj Says:

    “vidio bih sliku oronulog sebe kako se grčevito, patetično držim za zadnje tračke svoje mladosti, pijano se klatareći među klincima koji se puno bolje zabavljaju”
    pleased to meet you.

Odgovori

