Goriline guglarije 16: Nekad se ljudi ne razumiju

by

mardz jebanje sa simpsonom
hotel od smeća
ryan adams slatke iluzije
keva drogirana erotske price
ptsp stvarnost ili foliranje
kad mi je konj uletio erotske price
kako se jebati devojku akon
samo srbi
sinovi jebu mamu – hercegovačke erotske priče
slika sa govnima u pozadini
volim sex i rado ga se setim
erotske priče bilo mi je ugodno
jebačina u stanu nevena
ples sa psima
koze za dzabe u zagrebu
erotske price zatecen sa punicom
jebeš karakter koji nije labilan
matore jebacine sa slugama
erotske price hocu da me jebe pas ili konj
manijak siluje i muci erotska prica
položaj adrese na pismu
tko je bilanda ban i je li zgodna
da li je zoran lazić napravio još koju seriju osim bitangi
boing boing 2 e to ti je srbija moj srbine
klavir iz zablje perspective
jebačina sa veprovima
drolje srpske i momci koji jebu konja
tražim kurac,ja sam peder
kalifornikacija prijevod suck my dick – popuši mi
kako je bambi postao jelen

9 Odgovora to “Goriline guglarije 16: Nekad se ljudi ne razumiju”

  1. tonći Says:

    “manijak siluje i muci erotska prica”

    LOL

  2. velimir Says:

    predlažem da svi skupimo na jedno mjesto zadnjih par godina guglarija i objavimo ih u knjizi. taman za džepni format, kao joke book🙂

  3. tha Says:

    jebeš karakter koji nije labilan

  4. Gogo Says:

    Tko je Bilanda Ban?

    I je li zgodna?

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. max Says:

    Hercegovačke erotske priče…😀

  6. bb Says:

    Osjećam se počašćeno.

    “položaj adrese na pismu” !!! WTF ?!!

  7. Joe Says:

    “kako je bambi postao jelen”

    to je neki coming out of age film?

  8. Gogo Says:

    e to ti je srbija moj srbine!

  9. max Says:

    samo srbi!

Odgovori

