Stari trikovi u novom prostoru

by

Kad god ugledam skejtere, sjetim se kako ih je Tonći oNomad smjestio u mjesečnu Out rubriku, s lucidnim komentarom da se njih ne boji nikakav veliki brat, da se oni samo voze na komadiću daske! Iako mi je bilo malo krivo zbog osipanja drvlja i kamenja po nedužnima, nisam ni mogao, a ni htio suspregnuti smijeh. A bilo mi je krivo jer sam i sam u svoje vrijeme nevinog dječaštva, prijelaza iz osnovne u srednju, nešto malo vozikao skejt. Daleko od toga da sam bio atraktivni kuler, kakav možda ne bih postao sve i da većinu svoga slobodnog vremena nisam bio trošio na basketanje, ali, ono, jednostavan ollie i skokovi preko tri-četiri skaline bili su mi dovoljni. Tako da nemam nikakav futiđ svojih vratolomija, kao ni bruises to prove it. Bila je to lagana, relativno kratkotrajna zafrkancija. Na sinoćnje otvaranje prvoga zagrebačkog unutarnjeg skateparka, u koji se ulazi kroz Warehouseov outlet iza murije u Hajnclovoj, stoga nisam otišao da bih skinuo dasku s klina, nego zbog muzičkog dijela večernjeg programa, koji se lijepo poklopio s jednom mojom željom, istovremeno recentnom i konstantnom. Prije nekoliko sam tjedana bio pomislio kako mi fale Overflow, i voala! – evo je bend koji je izabran za otvaranje vozilišta upravo ova sjajna koprivnička melodična banda. Sumnje o raskoraku između muzičkog ukusa današnjih skejtera i muzike koju sviraju Overflow otklonilo je prisjećanje da ih, zapravo, naši skejteri vjerojatno nisu nikad nešto masivnije slušali, iako osobno nemam ni pojma što bi to bili zajednički skupovi partikularnih muzičkih preferencija skejtera i njihove extremne braće. Vidio sam nešto repera kojih se sjećam iz Aquariusa, nešto roditelja koji su zabrinutim pogledima pratili ludovanja svojih klinaca po rampama, a i nešto starije ekipe koja se približila stageu kad su Overflow odvrnuli prve akorde. Jedini pravi organizatorski gaf bio je očajan razglas, koji je zapravo bio nepostojeći, za golemu tvorničku halu bila su namijenjena tek dva reda pojačala ispred pozornice. Zvuk benda tako je bio nekako plehnat, ne onoliko poletno žestok kakav inače zna biti. Ali ajde, upad je bio besplatan, a meni takve stvari zapravo ni najmanje nisu važne, pa sam u 50ak minuta svirke dobio priliku upoznati se s lijepim brojem novih stvari i ponovno čuti neke drage stare pjesme. Što ćeš više? Jednostavno, daj mi da čujem ‘Wasted’, ‘Doruuu’ i ‘Water’ i ne treba mi više ništa. Odnosno, treba, ali to ću sigurno dobiti nakon objavljivanja zgotovljene nove ploče ‘Hit Me’, kad se bend vrati u KSET ili na neko slično mjesto. 6-7 novih pjesama nisu oduševile u smislu da već sad rejvam kako je riječ o albumu godine, ali su mi legle sasvim pristojno, odjevene u očekivano bendovo ruho i odsvirane strašću i napaljenjem. Šteta što je razglas trpio već spomenute probleme, ali uživo od pjesama koje čuješ prvi put ionako ne smiješ tražiti više od toga da te zainteresiraju za album koji sačinjavaju, a mene jesu.

8 Odgovora to “Stari trikovi u novom prostoru”

  1. Kujundžić Says:

    Svirali su dosta novih pjesama već u Močvari prije godinu ipol. Pari da će album biti odličan. Ako ćemo prstom u setlistu, ja bih pjesme sa drugog i trećeg zamjenio sa prvim i drugim.

  2. Gogo Says:

    E tad nisam bio u Močvari, jebiga. Slažem se, prvi i drugi radije nego treći i četvrti, iako su meni svi dragi.

  3. Kujundžić Says:

    “ja bih pjesme sa drugog i trećeg zamjenio sa prvim i drugim”

    OVO SAM ODLIČNO NAPISAO!!! Ali si shvatio što sam htio reći🙂

    Unbreastfed69 je odličan, Extremely Perverted Fantasies nije loš, mada mi se pjesme sa njega najviše ne uklapaju u “novi” Overflow i setlistu generalno. Meni su malo bezze al raja voli te štos pjesme (Pička, Doktor, Morbida).

  4. Goran Says:

    Sve što se ima reć o skejterima rečeno je u Observe and Report.

    P R A S !

  5. Kujundžić Says:

    Murija je murija:

    Al skejteri nisu Grci:

  6. Goran Says:

    UR

  7. Goran Says:

    NE

  8. Goran Says:

    BES

Odgovori

