RETRO PETAK: Claudia – Kada ne ljubiš me (2004)

by

Ne znam kako ste vi ostali odredili što je prikladno za narodnjački izazov a što ne, i neću se petljati u vaša posla, ali evo naprimjer – ovo je nešto što sam ja razmatrao za svoju kompilaciju ali sam ipak odlučio da to nije to; glazbena podloga je čista digi-cajka, da, ali vokal je standardni hrvatski ženski post-Vanna pop i preko toga nisam mogao prijeći, koliko god da ga refren miješao… A miješa ga,  Bože o Bože, kako li ga samo miješa!!! “Kada ne ljubiš me” ubrajam među najvrlije hrvatske odzvuke negdašnje globalne pop-pomame za orijentalnim motivima, i mada muzikom više baca na “Everyway That I Can” – stvar je duhom bliža nečemu tipa “Addictive” jer koristi kockice iz paketa ‘Generator afana’ samo zato da bi ih posložila na neki lijevi zapadnjački način i izgradila neku skroz drugu vrstu afana, ništa manje afantastičnu. Prejebena stvar! I baš me razveselilo kad sam skužio kako je, unatoč tome što nije bila singl – danas druga najpopularnija pjesma Claudije na youtubeu.

Odgovori

