Gorilini naj albumi 2010: #5-#1

by

5. The Gaslight Anthem – American Slang
[713 bodova / 8 glasova]
Ovaj je album mogao biti puno bolji. Svaki bendov fan kojega je “The ’59 Sound” odmah po svojem neočekivanom ateriranju bio nemilosrdno nokautirao morao je – želi li biti iskren, a uz ovaj se bend druga opcija čini posebno podmuklom – priznati kako želi, žudi, treba još istog, još romantičnih gitarskih melodrama koje katalogiziraju sve nijanse osjećaja zaljubljenosti, ali i sve one prekrasne albume i pjesme snimljene na najdraže srednjoškolske kazete. Nije da itko drugi danas radi išta barem približno slično, pa da postoji opasnost od predoziranja. “American Slang” muzički ne putuje daleko od bendove matice, zaobilaznim putem poručujući i kako još od “The ’59 Sound” treba potražiti upravo na “The ’59 Sound”, kojemu stalna vrćenja neće oduzeti ni mrvicu ljepote, kako to već ide s najboljim pločama svih vremena. Čini mi se da se ni sam bendov pjevač i autor Brian Fallon nije toliko umorio od sastojaka prethodnikove čarolije, koliko je samo ljudski poželio pokušati napraviti nešto drugo, ali baš i ne znatno drukčije. Naizgled paradoksalno, a zapravo potpuno logično, proklamiranim bježanjem od detektiranih uzora prema vlastitim idejama The Gaslight Anthem su još i više zazvučali kao ti bezbroj puta navedeni uzori – logično, jer se okretanjem sebi okrećeš i onima koji su te izgradili u ono što jesi, a ako vam omiljeni bendovi to nikad nisu priuštili, pa, nabavite neke druge omiljene bendove! Ja priznajem kako mi na “American Slang” fale sva ona citiranja i namecheckovi koji su ispunili golem dio stihova “The ’59 Sound”, prvenstveno zato jer volim kad ja i bend koji volim volimo iste bendove. Ono što mi, s druge strane, uopće ne fali slatke su gitare i tjuns toliko prpošne da nisu smjele izmaći ni Dr. sc. Laziću, a ne fale mi zato jer su opet tu, jer su nakrcale i ovaj šarmantni album. Tražeći novo, Fallon je pronašao novu verziju istog dobrog starog, a to mi je još uvijek jedna od najdražih osobina bendova koje obožavam. Tako da zapravo ovakav album ipak i nije mogao biti nimalo bolji. Mislim, bilo je lani i boljih albuma, ali ne previše, i nijedan nije uletio u top 10 ove ljestvice. Nijedan me nije uspio potaknuti na preispitivanje istine, a u nedavnim nas je komentarima moj imenjak i naš novi suradnik upozorio kako je važno pisati istinu. Ona kaže kako su The Gaslight Anthem trenutno najbolji bend na svijetu. Ne smijemo zavoditi narod. (GP)

4. Arcade Fire – The Suburbs
[849 bodova / 11 glasova]
U trenutku dok ovo pišem svijet se polazirao na one kojima nije jasno tko su uopće Arcade Fire, i na one kojima nije jasno kako su se uopće našli ovdje gdje jesu. Govorim, naravno, o Grammyjima. I dok Kanye West tvita “There is hope!!! I feel like we all won when something like this happens! FUCKING AWESOME!”, internet je preplavljen komentarima od “It’s a weird world we live in when someone called Arcade Fire can win a Grammy n Justin Bieber doesn’t” do “What is an Arcade Fire and why are people excited for it” (svakako preporučujem Who Is Arcade Fire). I, stvarno, kako se onda uopće pozicionirati prema svemu tome? Da li je činjenica što je “The Suburbs” osvojio titulu albuma godine na Grammyjima pobjeda malog čovjeka nad korporacijskom mašinom, ili je korporacijska mašina napokon odlučila svoje krakove odlučila zabiti u malog čovjeka toliko duboko da više nikada ne pomisli na borbu? Ne znam koji je odgovor ispravan, ali mislim da znam koji je i više nego očit. Kako god da bilo, od himničnog poniranja u osobne povijesti i obiteljska stabla, preko apokaliptičnog, barokno raskošnog moralnog kraha zapadne civilizacije, do rasapa nevinosti uzgajane u predgrađima, košnicama koje istu tu civilizaciju pokreću svojom određenošću, potisnutim željama i zauvijek izgubljenim snovima, Arcade Fire su s “The Suburbs” zaokružili svoju tragikomičnu trilogiju o životu, svemiru i svemu ostalome. Što, i kako dalje – valjda je svima jasno da to nitko ne može znati. (VM)

3. Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy
[1662 boda / 13 glasova]
Moja sramežljiva facinacija hip hopom traje još od osnovnoškolskih dana, ali uvijek je nekako bila ograničena na tek nekoliko općih mjesta; to svakako znači da nisam stručnjak za hip hop i nisam uopće siguran mogu li kvalitetno procijeniti koliko «My Beautiful Dark Twisted Fantasy» razara žanr i pomiče standarde suvremene afroameričke glazbe u nekim drugim smjerovima. Siguran sam, doduše, da bi u širem popularno-kulturnom kontekstu album ovako mračan, tjeskoban, autoironičan te jednako grandiozan produkcijski koliko i autorski – mogao, u nekoj budućoj rekapitulaciji, stajati kao «OK Computer» nultih godina. Upravo zato, i unatoč tome što je tron svjetskih glazbenih top-lista ionako osvojen, nadam se da će svi oni kojima bezvremenski alternativni kul inače ne dopušta da se upuste u avanturu nečega tako iritantnog kao što je u ovom trenutku najveći ego u pop-muzici  – ipak posustati. Jer ovo sranje je ionako, rekao bi West, potpuno jebeno besmisleno. (VM)

2. Vampire Weekend – Contra
[1726 bodova / 10 glasova]
Navikli smo na to da bi ‘indie’ (uvjetno rečeno, u nedostatku boljeg termina) heroji određenim automatizmom morali zauzimati neku kvaziautsajdersku poziciju. Ako kradu od Trećeg svijeta, valjda bi to morali raditi ponizno i skrušeno, a ne kurčit se time dok paradiraju Manhattanom u Ralph Lauren košuljicama. Vampire Weekend su provokatori, jer od početka ismijavaju stereotipe koji su vremenom u indieju postali jednako okoštali kao oni u mainstreamu, a u osnovi su (stereotipi) još licemjerniji: autsajderstvo je u Zapadnom svijetu najčešće furka, a u Trećem svijetu uvijek prirodno stanje stvari. To je najkolokvijalnije objašnjenje zašto su Vampire Weekend na nekoj moralno-filozofskoj metarazini super, objašnjenje koje povelik broj ljudi koji ozbiljno slušaju i promišljaju glazbu ne može ili ne želi pojmiti. Ti ljudi su žrtve indie-dogmi, ali to je izlječiva bolest. Puno više mi je žao onih kojima se ovaj klasik ne sviđa iz striktno glazbenih razloga. Bilo bi previše arogantno i snobovski reći da takvi naprosto ne vole i ne razumiju muziku, ali jednostavno mi je žao što ne mogu uživati u svim tim sunčanim melodijama, prekrasnim i višeslojnim aranžerskim rješenjima, briljantnoj produkciji, inteligentnim tekstovima…. (AH)

1. Manic Street Preachers – Postcards from a Young Man
[2515 bodova / 5 glasova]
Ima nešto u tim zvijezdama…. Nije baš slučajno da sam rođen na isti dan kao i David Lynch i Nicky Wire, i da su mi baš dotični ekscentrik te dotični basist i njegov bend nenadjebivi favoriti u svijetu filma i glazbe. Valjda nije slučajno ni to da i Lynch i Manicsi imaju otprilike 25% promašenih radova (ostalih 75% su, naravno, genijalni), a da su mi i dalje najnaj… Nije slučajno ni to da, svaki put kad s lošijim uradcima neugodno iznenade moju malenkost («Send Away the Tigers» npr.), ja ni najmanje ne sumnjam da će se vratiti bolji i jači, već u prvom slijedećem izdanju. «Journal for Plague Lovers» je najavio povratak najvećih na stare staze slave, a s «Postcards from a Young Man» su samo potvrdili tvrdnju iz rečenice ispred!! Ne znam hoće li mojih 996 bodova biti dovoljno da Meniksi odnesu svoj prvi trofej na Gorili, samo znam da, nakon kartolina za mladog čovjeka, najvećost Meniksa više ne bi trebala dolaziti u pitanje! Meni, iskreno, nikada i nije… (DM)

(pisali: Goran Pavlov, Vatroslav Miloš, Aleksandar Holiga, Dino Marelić)

42 Odgovora to “Gorilini naj albumi 2010: #5-#1”

  1. tonći Says:

    he he🙂

  2. Gogo Says:

    “Ne znam hoće li mojih 996 bodova biti dovoljno” – Gali, a ka nisi se dogovorija sa Švabom da i on da 996? Ne muljajte muljatora!

    Neka, normalan rock bend na vrhu uvijek je dobra stvar.

  3. bojan Says:

    he he he, ajde ok. samo brate mili Kanye West na 3. mjestu.

    “koliko «My Beautiful Dark Twisted Fantasy» razara žanr i pomiče standarde suvremene afroameričke glazbe u nekim drugim smjerovima”

    pa standardi suvremene afroamericke glazbe su vec odavno pomaknuti.

  4. Gogo Says:

    Pa u još novijim.

  5. Anonimno Says:

    ga-li jucer stigao iz velikog pariza pa zato nije komentirao do sada!!

    dogovora sa germanom nije bilo, i ja i on gotivimo menikse vise od ostalih izvodjaca, a ove godine je to istaknutije nego ikada; prilicno losa sezona svih ostalih plus odlican album meniksa jednako 996:4 za velsane, kratko i jasno🙂

  6. Tonći Says:

    ako bi netko imao za ponuditi neko objašnjenje po čemu je taj Kanye *toliko* bolji od svih prošlih Kanjova – slušam sa zanimanjem! mislim, kužim da je mnogima to super muzika i točka, to okej, ali majke mi ne kužim po čemu bi taj album trebao predstavljati neki opipljiv *pomak* bilo unutar hip hopa, bilo unutar njegove diskografije

    “ili je korporacijska mašina napokon odlučila svoje krakove odlučila zabiti u malog čovjeka toliko duboko da više nikada ne pomisli na borbu?”

    ili su naprosto oldtajmeri masovno skužili da ima u tom indieju i nečega za njih?

    a inače, ne bih imao ništa protiv da su Vampire Weekend završili na prvom mjestu – jako dobar album, posebno ako se preskoči “Horchata” (koja mi i dalje zvuči kao parodija na VW, sorkač fanovima “Horchate”!) i krene od “White Sky”… “White Sky” je super!

    Manicsu su mi zvučali ok ono malo što sam čuo kod POGODITE KOGA

  7. Tonći Says:

    pošto mi je malo bed što je moja malenkost istisnula Nitsuha iz pregleda “tastemakera” u Klika, iskupit ću se linkom na njegov odličan tekst o AF na Grammyjima:

    http://nymag.com/daily/entertainment/2011/02/arcade_fire_and_the_never_hear.html

    a inače, evo s koliko se naslova podudaramo s drugim top-listama naj albuma 2010:

    Pazz & Jop: 19/50
    Pitchfork (čitatelji): 19/50
    Pitchfork (redakcija): 18/50
    Popmatters: 18/50
    Stereogum: 17/50
    I Love Music: 16/50
    NME: 15/50
    Q: 15/50
    Mojo: 14/50
    Uncut: 14/50
    Pot lista: 13/50
    Drowned in Sound: 12/50
    Cokemachineglow: 10/50
    The Wire: 5/50
    Miaxmag: 5/50
    Metal Hammer: 1/50
    Decibel: 1/50

  8. ga-li Says:

    uf, zaboravih se potpisati u komentu(da ne bi bilo da neko umjesto mene odgovara heheh)

  9. Goran Says:

    “normalan rock bend na vrhu” = http://www.youtube.com/watch?v=SpOxjOj0zhk

  10. Jelena Says:

    Holiga, super mi je tekst o vw… potpisujem svaku

  11. Dražen Says:

    gotov najgori radni dan ikad. sjetih se da čekiram top 5 kad ono…

    izveo sam isti izraz face ko Sean Moore na ovoj fotki prvo plasiranih.

    imamo legendu novog sistema glasanja :s

    gogo đesu BoH. nisam pratio ove iza 50 mjesta…

  12. finalni Says:

    meni su “Postcards From a Young Man” uvjerljivo najgori Manicsi dosad (što možda ne bi bilo tolko razočaranje da prošli album nije bio najbolji još od “This Is My Truth Tell Me Yours”), tak da mi se čini da ste im učinili medvjeđu uslugu.. a nekidan sam pročito da ga oni opisuju kao “last attempt at mass communication” tako da ipak imam nade za iduće albume🙂

    makar mi se ne sviđa vrh liste, fora je sustav, ne da da ga se ozbiljno shvati pa valjda nitko neće ozbiljno šizit😀

  13. Tonći Says:

    haha, super su mi reakcije Manicsa na slici na prvo mjesto

    James Dean: “ŠTA JE HIPSTERI, NISTE OVO OČEKIVALI A?”
    Nicky: “Ja oduvijek govorim da se dugogodišnji rad i trud isplati, i sad se to i vidi!”
    Sean: “Ja *mrzim* top-liste.”

  14. Dražen Says:

    51. Band of Horses – Infinite Arms [194 boda / 3 glasa]

    tjah! znao sam da ne moram biti baš toliko pravedan kod raspodjele bodova. za 3 boda😀

    a ja kontao da će biti u top 10 kada je Gogo rekao da su mu neki dragi rokeri pri vrhu. ali onda mi je danas na putu za posao palo na pamet da je legenda sigurno dala Gaslightima dosta bodova i da sam ih vidio kod Velimira na sajtu jako visoko.

    VW – super raskrinkavanje. jedino ne kužim da li sam žrtva/furež ili sam jednostavno kljuse koje nikada neće kužiti ‘indie’ s inteligentnim tekstovima

    prošli tjedan u dva navrata slušao “This Is My Truth Tell Me Yours” i kontam si kako sam star i kako je u biti prošlo masu vremena od onda. mislim, svi ti stari msp albumi su mi dosta dragi, ali sam si ponovo kontao: “jebete, da li bi mi stvarno bili dragi da nije bilo Lazića”.

    sve u svemu, zabavna lista. čak sam mislio da će još manje ovih smutljivaca tipa Kenjo, Nešnal i Arkade biti iza desetog. ali njih skoro svi stavljamo u top deset pa eto…

  15. Matej Says:

  16. bb Says:

    “meni su “Postcards From a Young Man” uvjerljivo najgori Manicsi dosad (što možda ne bi bilo tolko razočaranje da prošli album nije bio najbolji još od “This Is My Truth Tell Me Yours”)”

    hmmm… ja sam pasionirani ljubitelj “this is my truth… “, tak da mi je ovo dobra smjernica na što da trošim vrijeme

  17. bb Says:

    @Matej: ali ja sam mislila da hipsteri mrze kad više od 50 ljudi zna za njihov najdraži bend😀

  18. ga-li Says:

    postovana publiko, izgleda da san moga dat i 200tinjak bodova manje a da meniksi i dalje odnesu pokal u velske gudure😛

  19. ga-li Says:

    opa, faux pas, tako mi i treba kad tipkam u sitne sate iz lokalnog disko kluba(u kojem se slavila premocna pobjeda meniksa, btw)-nisam trebao dati 200tinjak bodova manje, nego svega 200tinjak bodova uopce za sam vrh ljestvice,;ispricavam se svim ljubiteljima matematike na nenamjernoj pogresci uzrokovanoj, a mozete pretpostaviti cime :))

  20. Holiga Says:

    “ako bi netko imao za ponuditi neko objašnjenje po čemu je taj Kanye *toliko* bolji od svih prošlih Kanjova”

    nije. naprosto je svaki Kanjo odličan, ovaj je samo malo više izhajpan.

    “tak da mi se čini da ste im učinili medvjeđu uslugu..” (Manicsima)

    Pa kako ćemo samo živjeti živjeti s tom krivicom, sa spoznajom da smo legendama uništili karijeru, avaj!

    Manicsi – najbolji album 2010. Prijatelji, vi koji ste to izglasali niste ništa drugačiji od Mojo-prdonja kojima je Led Zeppelin ili Dylan početak i kraj svemira. ali i to je ok.

  21. Gogo Says:

    Ma meni jest komično da su nam Manicsi prvi, ali mi je istovremeno i super. Jebiga, meni je album ono dva puta kad sam ga slušao bio okej, ništa posebno, ali baš sam Laziću bio govorio da po meni muzika i treba tako funkcionirati – da slušajući novi album benda istovremeno čuješ i zajedničku povijest sebe i benda. Nekad bend snimi toliko loš album da to ne možeš, a mislim da su Manicsi sad napravili suprotno. Jednostavno su snimili dobar album koji ljudima koji ih jako vole od ranije zvuči super, iz istog razloga zbog kojih je meni Accelerate bio super. Ono, znam da nije, ali mi je ipak super, jer čujem sve što sam kod benda volio, samo malo novo. Više vjerujem ljudima koji imaju omiljene bendove koji su im stalno super, nego one koji vole album do dva određenog benda pa se okreću novima jer su se ovi stari kao potrošili.

  22. Holiga Says:

    sve se slažem. samo mi je pomalo apsurdno da je nekome baš od svog brda muzike koja je izašla u prošloj godini baš album Manicsa najbolji, ili među najboljima. To mi je kao da netko 15 godina želi svaki dan za ručak jesti špagete. ono, okej su mu i fusili i ravioli i taljatele i pičkematerine, al špageti su ipak špageti. ok, svi mi volimo manicse – neke albume više, neke manje – kao i špagete, ali štajaznam, nekako čovjek očekuje da smo još mladi i željni otkrivanja nove muzike te fascinacije istom… al dobro, šta sad.

  23. Gogo Says:

    Al mi stvarno više nismo mladi… Jebiga.

    Mislim, po meni bolje Manicsi nego Kanye, ali bolje Vampire W nego Manicsi – čime opet dolazim isključivo do mog osobnog vrednovanja i doživljavanja tih albuma, a bez načelnog stava o preferiranju svježeg nad dobro poznatim.

  24. bb Says:

    Holi je baš zabrijao na prehrambene metafore🙂

  25. Tonći Says:

    “Više vjerujem ljudima koji imaju omiljene bendove koji su im stalno super, nego one koji vole album do dva određenog benda pa se okreću novima jer su se ovi stari kao potrošili.”

    zašto mora biti ili jedno ili drugo? može se čovjek istovremeno i veseliti svakom novom albumu benda X, i praktički odjebati bend Y nakon par albuma – i mislim da većina muzičkih fanatika tako i funkcionira! jebiga, masu izvođača ima samo jedan do dva dobra albuma u sebi i s takvima možeš inzistirati na brand loyaltyju samo na vlastitu štetu… a ima ih i koji su s druge strane dobri 3-4 albuma… ima ih svakakvih!

    ne vjerujem zapravo ni da uopće postoje likovi koji odjebu SVE izvođače nakon albuma-dva – mislim da se to ljudima samo pričini iz situacija kad drugi odjebu nekog jako dragog im izvođača

    a za Manicse je glasalo petero ljudi od ukupno trideset i jednog, tako da tu i ne vidim baš neki smislen povod za ikakva socio-naklapanja… što se mene tiče slabi plasmani npr. Sleigh Bells, Crystal Castles i Robyn su *puno* više = LOL U OLD

  26. Gogo Says:

    Uopće ne mora bit ili ili, ali iz vlastitog iskustva znam brdo ljudi koji tako funkcioniraju. I to ne zato što misle da, ne znam, MORAJU odlučit nego jednostavno takvi jesu. Evo da navedem samo primjere frendova i dobrih poznanika, ja znam da će Laziću svaki novi MSP bit super, a Ozzy mislim nema benda kojem voli sve albume, i to se ponavlja i ponavlja. Ne kažem da je jedan od njih nužno u pravu a drugi u krivu, nego da puno više znam kakav je album kad ga Lazić hvali, negoli kad Ozzy kaže da mu je neki novi album benda koji je volio loš.

  27. James Dean Bradfield Says:

    Cheers, all you nice Croatian lasses and lads. Oi thank you on behalf of all of us for this great honor. Its our only album of the year in the polls in the last uhmmm forever. Sean says 10 years or sumtin. Imagine our surprise about this. Oi mean, it’s our worst ever. We’re utterly lost for some time now. So we write crap songs, playing on nostalgia.
    I mean, we did this one coz I was bored with cooking every day, so we went to the studio and ordered some catering, fishnchips, Indian deli, yi know. Sean and Nicky were jumpy as hell as well. Nicky sez he likes the sound of this as hell as well. We’ll do a b-side around that. Sean sez we’ll get some sour singer to guest to give us Kings of Leaon edge. Oi like the sound of that, Lings of Leaon. Nicky sez its soul, not sour.
    Oi checked all this you wrote, that’s some discussion, rite? I get the parts when you say Manic Street Preachers, Vampire Weekend, Kanye West, all great musicians. Rest I didnt get at all. I spect I wudnt get it in Welsh either.
    Oi, Steven Spielberg on cable, Im off now

  28. Zoran Says:

    Dobro, Holiga, jel to toliko teško shvatiti? Netko se oženi mlad, netko se razvede, netko nikad ne nađe pravu ljubav, a ja sam imao sreću da u životu naletim na bend koji sustavno radi muziku dizajniranu baš za mene, kao da sam je sam naručio, ono, najbrutalniji hedonizam, čista kemijska reakcija. Što tu ima apsurdno? Poslušam ja sve što mi dopadne ušiju (osim hip hopa), ponešto od toga i prokužim, i sve su mi to opet mrvice u usporedbi s MSP (naravno, kad su dobri, jer i to je moguće, da ne valjaju, da sjebem koncept Pavlovu: Lifeblood). Apsurdno bi bilo da ih ne obožavam.

    Šta sam još htio reć? Holiga, zvučiš kao da pišeš u Nomadu. Pa ti to shvati kako hoćeš.

  29. Gogo Says:

    Dobro, Lifeblood jest loš, kao Around The Sun u drugom kontekstu.

  30. Tonći Says:

    kao prvo, sori Jamesu što ću opet pisati nešto na hrvatskom što neće skužiti jer ne zna hrvatski! (hi James, thank you for your kind words you old cunt!!!)

    kao drugo, htio sam pojasniti zadnju rečenicu iz svog zadnjeg komentara – blag i neuspješan pokušaj trolanja kakvog je bilo i u naznakama nekih mojih prijašnjih komentara, a s kojim nisam išao do kraja jer… pa, prvo sam mislio da ne želim ići do kraja zbog svoje diplomatske naravi ali sam skužio da zapravo ni ne vjerujem baš u ono što sam htio reći/trolati!

    naime, da: ovdje mahom glasaju ljudi koji mahom slušaju indie, i da je listu sastavljala publika takvog profila ali manjeg prosjeka godina – SB, CC i Robyn bi bili top 50 bez greške… međutim, kad se sve zbroji i oduzme, cjelokupna lista meni definitivno NE izgleda penzionerski, i također je za jednu indiecentričnu listu dosta šarena: Ariel Pink, These New Puritans, Salem, Tame Impala, Midnight Juggernauts, Yeasayer, Twin Shadow, itd itd… masu je takvih imena zbog kojih se ne može reći niti da je lista opresivno alt.americanasta (kao što je bila ona nultih, i što sam se ja pribojavao da će se ponoviti), niti da je ekipa koja je glasala zrela za Mojo

    a i ono, znam Zorana, on prati novu muziku i nove bendove i izvođače, takvi su koliko sam skužio i ostali glasači za Manicse, i sve što imho prvo mjesto za Manicse govori – je da smo u ovom slučaju imali jezgru fanova jednog benda koji su se složili da je taj bend ovaj put stvarno rasturio… za razliku od npr The National i Arcade Fire, za koje ljudi uglavnom govore stvari tipa “ok album ali (pret)prošli je bio puno bolji”, i koji bi u standardnom bodovanju pregazili Manicse samo zato što ih je slušalo više ljudi i što se većina ljudi slaže da su *ok* iako su malo kome zapravo stvarno ODLIČNI (ispravite me slobodno ako griješim!)… dok je pojedinačni entuzijazam za Manicse ili recimo Kanyea (koji bi bio očiti pobjednik da smo listu radili po klasičnom principu) uglavnom osjetno veći

  31. Vatroslav Says:

    Zadnji Kanye je medijski nešto više prostituiran od ostalih, za što se može reći da je neobično, jer, kao što Holiga kaže, svi su odlični. Svi osim 808s and Heartbreak. Doduše, meni My Dark Beautiful Twisted Fantasy ima neku epsku komponentu koju ne mogu identificirati u ostalima; kao da je Kanye ovoga puta umro malo više iznutra i odlučio, egomanijak kakav već jest, potpuno neinhibirano svima ispričati sve o tome. Što je, čini mi se, imalo sasvim suprotan efekt od onog na 808s. Ne znam, mislim da sam ploču poslušao barem dvjesto puta u zadnjih nekoliko mjeseci i stvarno se ne sjećam kada sam posljednji put osjetio toliku količinu tekstualnog samoprezira i muzičke eklektičnosti kao, primjerice, na Runaway ili So Appaled. Možda su to momenti koji su važni samo meni (ili slušam premalo hip-hopa ili muzike uopće) u čitavoj toj priči, ali, da, svaki Kanye je minimalno odličan no ovaj je, barem što se mene tiče, jebeno briljantan.

  32. Gogo Says:

    Pa zadnji Kanye je nakon 808 najmanje hip hop, zato ga više ljudi i puši. Potpuno logično.

  33. Holiga Says:

    Zoki – pa nije meni apsurdno to što ti obožavaš Manicse, to znam. ko što znam da slušaš i masu druge muzike, naravno. ono što mi jest apsurdno da vas ima 5 takvih među ljudima koji su glasali, jer album je dobio u prosjeku više od 500 bodova po glavi glasača (za usporedbu, contra je dobio u prosjeku 170, kanye 130, arcade fire 80, a gaslight anthem 90).
    šta to nije apsurdno? to nije brand loyalty, to je jihad, issa ti!

  34. Gogo Says:

    Pičku, ispali glasači Arcadea najnormalniji od svih nas!

  35. Tonći Says:

    Vatroslave – hvala na komentaru, to je ono što me zanimalo

  36. Zoran Says:

    Na kraj pameti mi nije bio džihad, krojenje liste ni štatijaznam, moji glasovi su rezultat očitanja s mog pležurometra. She & Him, recimo, bili su mi jako dobri, ali u TDC i MSP uživao sam 45 puta više. I to je to. I recimo da su još četiri čovjeka isto tako uživali, zar je to toliko čudno? Kakve to veze ima s pojmom “apsurd”?! Mogu ja onda reći da mi je apsurdno da tolika količina normalnih ljudi glasa za Arcade Fire koji su meni iritantni i odbojni? Bezveze.

  37. ga-li Says:

    ja sam se ocitovao u jednom od postova gore, meni je ove sezone album meniksa toliko bolji od svih ostalih da zasluzuje upravo onoliko bodova koliko je i dobio!!!s glasovima drugih ljudi nemam nikakve veze(da sam htio namjestati tonci bi, vjerujem na svoje veliko zadovoljstvo,-ipak covjek priziva sve zivo i nezivo na glasanje prilikom svakog izbora na gorili, primio desetak mejlova sa listama identicnim mojoj(cak i znam ljude koji rekreativno prate gorilu i obozavaju menikse, dakle ne bi u pitanju bili neki padobranci i ne bi u pitanju bile neke nerealne liste)

    sta se tice izbora ubuduce, primjerice ovog ex yu koji nadolazi, nema teorije da cu ikome dati max br bodova jer to jednostavno niko ne zasluzuje(govorim o slucaju da pravila igre budu ista kao i za izbor albuma 2010). a sta ce biti ubuduce, bumo videli……

  38. Holiga Says:

    Oi lads,
    Možda sam neoprezno birao riječi (npr. džihad), ali ne mislim da ste ‘krojili’ i namještali listu. a i da jeste, jebe mi se. Mislio sam samo da mi je, eto, *neobično* da baš Manicsi imaju među našim glasačima najvjernije fanove i zagovaratelje. Mogao bih sad u detalje razglabati zašto je meni to neobično i meni to apsurdno, ali ne bi to baš bilo neko osobito uzbudljivo i poticajno štivo, pa neću. Radi se o sasvim subjektivnom dojmu, kao što je, uostalom, sasvim subjektivan dojam i onaj da je ‘postcards’ ili ‘contra’ ili bilo koji treći najbolji komad muzike u svemiru i pokraj njega.

  39. bastovan Says:

    Kao jedan od pet ljudi koji su glasali za Manicse, i kao netko bez čijih 48 bodova bi također pobijedili, nisam zadovoljan konačnim rezultatom, i mislim da bi optimalan rezultat piplmetar dao kad bi iduće godine dijelili i 1000 negativnih bodova. Nek svatko fino sastavi i top listu 20 najgorih albuma, pa će se njihovi bodovi oduzimati, a vjernost određenom izvođaču moći pokazati i u obrnutom smjeru.

    Što se Kanye tiče, manje-više potpisujem Vatroslava, ali me kod Kanyeovih nekritičkih zagovaratelja (primijećeno i u drugim tekstovima na Gorili) malo brine taj patronizirajući stav, koji lagano teži u smjeru ‘di si bio ’91’. Jebi ga, nismo ga baš svi obožavali – meni je Late Registration bila solidna kolekcija radijskih hitova, Graduation stadionski hip hop a la Blueprint, 808 potpuni promašaj, a Fantasy mi je ep o ljudskoj prirodi kojim je svoj ego poput duhovne kurve stavio u funkciju općeg dobra, i još je pritom jebački zabavan.

  40. Tonći Says:

    “mislim da bi optimalan rezultat piplmetar dao kad bi iduće godine dijelili i 1000 negativnih bodova”

    ovo je grozna ideja!

  41. Gogo Says:

    Već vidim pobjednik ima 5 bodova uvrh glave!

  42. bojan Says:

    e da. wampire weekend je stvarno super album. bas sam ga slusao zadnjih dana.

Odgovori

