Gorilini naj albumi 2010: #193-#170

by

193. Comeback Kid – Symptoms + Cures / Delphic – Acolyte / Dum Dum Girls – I Will Be / Juvenile – Beast Mode / Ke$ha – Animal + Cannibal / The Radio Dept – Clinging to a Scheme [1 bod / 1 glas]
191. Kylie – Aphrodite / Toog – Goto [2 boda / 1 glas]
190. Johnny Cash – American VI: Ain’t No Grave [3 boda / 1 glas]
189. Pan Sonic – Gravitoni [4 boda / 1 glas]
186. Miranda Cosgrove – Sparks Fly / My Buddy Moose – Wonderful Feeling of Emptiness / Sleigh Bells – Treats [5 bodova / 1 glas]
185. Rihanna – Rated R Remixed [6 bodova / 1 glas]
184. Nas & Damian Marley – Distant Relatives [7 bodova / 1 glas]
180. Hooded Menace – Never Cross the Dead  / Max Richter – Infra / Mogwai – Special Moves / New Young Pony Club – The Optimist [10 bodova / 1 glas]
179. !!! – Strange Weather, Isn’t It? [13 bodova / 1 glas]
178. Groove Armada – Black Light/White Light [15 bodova / 1 glas]
176. Jazmine Sullivan – Love Me Back / Wild Nothing – Gemini [17 bodova / 1 glas]
175. Twilight – Monument to Time End [19 bodova / 1 glas]
170. Allo Darlin’ – Allo Darlin’ / Gorillaz – The Fall / Massive Attack – Heligoland / Nails – Unsilent Death  / Vex’d – Cloud Seed [20 b0d0va / 1 glas]

11 Odgovora to “Gorilini naj albumi 2010: #193-#170”

  1. Tonći Says:

    ok kužim da ekipa ovdi sluša najviše indie, kužim da ekipe ovdi sluša najviše određene vrste indieja… ali da Sleigh Bells dobiju *jedan jedini* glas dok indieja varijante “ja sam kauboj Đimi, kita mi se dimi” ima u sto okusa i pakiranja?!?

    Ž’ AKUZ!!!

  2. Dražen Says:

    kako nečemu što ti je u topu deset moš dat 1 glas :s

  3. Tonći Says:

    mislio sam “1 glas” u smislu “jedan čovjek glasao za taj album” (taj čovjek nisam bio ja btw, nisam još poslušao album – mada sam sa svakim novim danom sve bliži tome!)

  4. Goran Says:

    Ova pička izgleda OK na nekim fotkama đe glumi drogiranost, na ostalim izgleda ko ja s perikom. Ne znam…. Jel postoji opcija WOULD PORED WC ŠOLJE U 4 AM (ETERNAL)?
    Ja sam nažalos’ čuo ovu grupu. Svejedno su bolji od originalnog benda gitariste… koji waste najboljeg imena za harkor grupu (POISON THE WELL).😦

  5. Dražen Says:

    al ipak vidim da su neki davali po jedan bod. al dobro, valjda su gurali one kojima su davali što više bodova. ili nije dobro. ne znam. čekam viša mjesta pa ćemo vidjeti kako se razvija situacija.

  6. Tonći Says:

    ti Gorane sjedi, nisam ž’akuzao tebe nego indijanere, ti si metalac i ti si u ovoj priči potpuno čist!!!

    @Dražen – ljudi su svakako glasali, neki su recimo nekim albumima davali tipa po jedan-dva boda zato što su raspoređivali bodove s polu-ovakvom/onakvom progresijom od zadnjeg do prvog mjesta… a neki su davali tipa po jedan bod čisto da ispune kvotu!

  7. Goran Says:

    Konsekventno da sam čist zato sam i snio snom pravednika sinoć.
    Velim žena sa sisama u prvom kadru pa da razmotrim opcije.
    Mislio sam launćat would you rather trend u komentarima, al ne, morate vi o Blicen Traperu…

  8. sokoj Says:

    isuse kako se gogo promijenio u tri mjeseca što nisam imao internet. biće da ima veze zbranšom oglašavanja. baš ono, potpuni vokabularno-sintaktičko-svjetonazorni mejkover. in diđital!

  9. Dražen Says:

    hehe

  10. Goran Says:

    Jel to meni mater balijsku?
    To je 10 Tonći Hammer sve napiso- moj INPUT je bio:
    “GHAAAAAAAR!!! KVELERTAK HNOOOOOOOMMMMM KRĐEŠŠ WARDRRRRRUNE ASKURĐEL!!!!”- a objavljeno je šta je objavljeno.
    Tako to bude i u branši, a nekmoli tude!

  11. Gogo Says:

    Hehehehe

Odgovori

