There’s A Lot Of Star Quality

by

Jučer sam se pomalo brzopleto obrušio na siječanj kao na koncertno pust i nesadržajan mjesec, uopće ne obazirući pažnju na činjenicu kako sam, računajući i sinoćnji uzbudljiv show izraelske Caruselle u KSETu, u njemu osobno vidio već 6 koncerata. Dakle, godišnje sam on a pace to 72, a to je po svim mjerilima respektabilna brojka, pa bih drugi put stvarno mogao malo opreznije u nabavku drvlja i kamenja. Ima biti da je svoj prvi zagrebački nastup, održan prije nekoliko mjeseci u Močvari i koji sam iz ne sjećam se kojih razloga propustio, ovaj alter-classic žensko-muški gitara-bubanj par iskoristio na najbolji mogući način, i to regrutacijom novih fanova i otpuštanjem primamljivoga glasa o divljoj slatkoći svoje svirke. Naime, jučer je KSET bio krcat. Okej, okej, nije bio krcat u pravom smislu riječi, jer je ipak bilo dovoljno zraka i prostora, ali garderoba je bila iskorištena do vrha već kad sam se ja pojavio u klubu oko nekih 10ipo. Jest da je bilo hladno, pa su ljudi možda nosili po dvije jakne i onda ih stavljali na različite brojeve, ili su možda odgovorni garderobijeri odlučili ograničiti kapacitet vješalica, kako bi se tijekom oproštajnih stampeda lakše probijali kroz šumu kaputa, ali svakako, da se vratimo na bitno, bilo je brdo ljudi, znatno više nego što sam očekivao, pogotovo imajući u vidu istovečernji nastup The Tiger Lillies na eSCu. Neka, naravno da nisam jedini koji ipak više voli čuti električnu gitaru u normalnoj rock pjesmi, nego prepoznavati Verfremdungseffekt u kabareu. Predgrupu Rochelle Rochelle sam, dakle, promašio, pobjeđujući na sportskom kvizu (Juka je stvarno majstor!), a baš sam ih htio provjeriti, iako sam ionako više Larry-čovjek nego Jerry-čovjek, pa mi se njihov smisao za humor i efektno možda i ne bi svidio. Bit će prilike neki drugi put, uvijek se tješim na isti način. Znate kako se ono priča da su sportaši najveći ambasadori Hrvatske u svijetu? Ne bi čovjek rekao, ali ispada da ima nešto istine u svemu tome, ma koliko god se u zadnje vrijeme sve češće čuju glasi protiv, a u korist kulture i umjetnosti. Spoju tih dvaju po meni nepotrebno suprotstavljenih polova upravo smo imali prilike svjedočiti sinoć – bend iz Tel Aviva u Hrvatskoj?! Pa nitko mi ne može reći da u svemu svoje prste nemaju legendarni debil Đovani Rosso i samo legendarni Nikola Vujčić Vujo! Nisu sve te godine izraelskog pečalbarenja i gastarbajterstva prohujale uludo. Zahvalni na sportskim uspjesima, gitaristica Tamar Aphek i bubnjar Guy Schechter odužili su nam se sjajnim rokerskim satom (vrijede oba smisla, i duljina trajanja i poučavateljska lekcija), koji bi mi se znatno više svidio da sam još samo malo žešći momak, koji ponekad sjedne na motor i odvrne Steppenwolf (iako, vidi se da ne vozim, kako na motoru pustiti radio? Ili se i to može?). Čulo se i vidjelo kako je Guy metalac, ili ajde barem hard-rocker, i manji broj pjesama koje je on pjevao dosta su vukle na bajkerijadnu varijantu nešto težeg rocka. Tip lupa kao hoba, uopće nije bilo potrebe da se dokazuje i kao pjevač, osim ako to nisu pjesme koje je eventualno sam i napisao, što bi bilo opravdano, iako isto tako nema ni potrebe da se dokazuje kao autor. Mislim, dvoje vas je u bendu, šta stvarno misliš da će te netko zanemarit? Srećom, iako puna neutažive žudnje za prolongiranim rifanjem i soliranjem, Tamar je držala ovu mi bližu, altronativnu stranu bendova muzičkog okvira, serijom zaista uvjerljivih pjesama, od kojih mi se najviše svidjela ‘Star Quality’. Nipošto joj nije odmogao ni kul izgled – poslije lanjskoga koncerta Jenn S bio sam napisao da Zagreb ima novi indie crush barem dok se u grad ne vrati Christine Smith. Međutim, Marah su se povukli u zabit, zadnji im album, sjajni ‘Life Is A Problem’, ne jebu ni nekadašnji fanovi, pa ćemo se izgleda dobro načekati do njezina povratka. Zato je tu sad Tamar – samo da ne izgleda malo špektakularno, izgledala bi gotovo spektakularno. Pomalo chubby slatkica tipa Norah Jones – heh, Torah Jones? Ubit ću se što sam duhovit. No, nikad nisam bio površan, pa neću ni sada, važnije od svih tih tričarija su bile efektne, hipnotizirajuće pjesme, te maestralna, gromovita svirka, kojom je porazila i dosad se činilo nenadmašnu luđakinju Marissu Paternoster iz Screaming Females. Da u rocku mogu češće uživati i u odsutnosti partnera mu rolla, predviđam da bi me Carusella sinoć razbila do razine da odlipim. Ovako sam samo dostatno zadovoljan što me principijelno podržavanje nije zeznulo varljivim imperativom osobne provjere tuđeg oduševljenja. Ovaj bend oduševljenje zaslužuje, a dobiva ga toliko da mu ne treba još i moje.

5 Odgovora to “There’s A Lot Of Star Quality”

  1. Anonimno Says:

    a legendarni debil tvrtko kale?😀
    btw, krvavo je raditi na garderobi kad je kset pun, imaj razumijevanja.

  2. Gogo Says:

    Imam, imam, zato i govorim, potpuno mi je nejasno kako se garderobijeri uspiju probit do zadnjeg reda jaketa kad je pun klub.

  3. Dražen Says:

    koja si ti legneda😀 odmah po ženi. meni je isto mega slatka. lagano uočavam neki zajednički pattern…

    evo ti fotke s prošlog i ovog koncerta pa guštaj: http://www.potlista.com/dnevniboravak/fotopot.html?func=viewcategory&catid=42

    http://www.potlista.com/dnevniboravak/fotopot.html?func=viewcategory&catid=24

    inače Rochelle Rochelle totalni promašaj s konceptom Vesne proljeće i najavama ispred pjesama. ta muzika je već toliko dosadna sama po psebi da me ovo totalno tjeralo da tražim škrnicl na šanku.

    glazbeno preravno…

  4. Dražen Says:

    jedino mi nije jasno kako ovaj duo živi. i kada će više snimiti neko novi materijal. stalno po nekim predugim turnejama. 40 datuma!? bokte.

  5. Gogo Says:

    Ono, objektivno sagledavam sve elemente showa, koji samo u svojoj zajedničkom simbiozi daju puni efekat.

Odgovori

