Goginih 87 – moja omiljena muzika 2010.

by

I evo i kraja mojega višedijelnoga godišnjeg rezimea, onoga zbog čega svi i jesmo tu – mislim na blog, ne na svijet – muzike! U sistemu se ništa nije promijenilo, broj izdanja koja izdvajam još uvijek je 87, prve godine slučajno odabran broj koji je zaživio vlastitim životom i prometnuo se u jeftin, ali efektan gimmick. Većinu ljestvice čine regularni albumi, kojima su tu i tamo pridodana i neka paralelna popratna izdanja, te, kao uvod, niz sjajne muzike koja nije stigla s ovogodišnjih novih studijskih albuma, a jest sa, redom: nečega što ni sam ne mogu definirati, EP-jeva, mixtapeova, kompilacija, luksuznog reizdanja, soundtracka, tributea i live albuma. Dakle, 69 regularnih albuma plus njihovih 7 bonusa plus 11 ekstra izdanja jednako 87. Poslušao sam brdo toga, ono drugo brdo preko puta nisam, u komentarima ću možda pojasniti neke izbore, bude li nekoga baš jako zanimalo. Play unfunky music, white boy!

EKSTRA

BRUCE SPRINGSTEEN – The Promise (teškom mukom sam se odlučio ipak ga staviti ovdje, a ne među regularce, iako su barem tri četvrtine albuma upravo sad objavljene prvi put. Ali, ipak se ne mogu praviti potpuno lud i tvrditi kako je riječ o normalnome novom albumu. Neovisno o svemu tome, upravo mi je ovo najbolja muzika 2010. godine)

CENTRO-MATIC & SOUTH SAN GABRIEL – Eyas EP

DAS RACIST – Sit Down, Man mixtape

FUCKED UP – Couple Tracks: Singles 2002-2009

GIRLS – Broken Dreams Club EP

THE LOX – Three Brothers mixtape

PAVEMENT – Quarantine The Past

R.E.M. – Fables Of The Reconstruction 25th Anniversary Edition

VA – Crazy Heart soundtrack

VA – Stroke: Songs For Chris Knox

THE WEAKERTHANS – Live At The Burton Cummings Theatre

69-61

69. THE LIKE – Release Me

68. TED LEO & THE PHARMACISTS – The Brutalist Bricks

67. JOSH RITTER – So Runs The World Away + Hello Starling Deluxe Edition

66. TIFT MERRITT – See You On The Moon

65. KANYE WEST – My Beautiful Dark Twisted Fantasy

64. THE WATSON TWINS – Talking To You, Talking To Me

63. SHEEK LOUCH – Donnie G: Don Gorilla

62. RYAN ADAMS & THE CARDINALS – Cardinals III/IV

61. KINO KLUB – Ajmo klinci

60-51

60. STARS – The Five Ghosts + The Seance EP

59. CARL BARÂT – Carl Barât

58. THE WHIGS – In The Dark

57. FRANZ NICOLAY – Luck And Courage

56. GAYNGS – Relayted

55. PARAMOUNT STYLES – Heaven’s Alright

54. GIGI – Maintenant

53. MARIO FURKA I ŠTIĆENICI – Mario Furka’s Loose Explosion

52. GHOSTFACE KILLAH – Apollo Kids

51. MARY GAUTHIER – The Foundling

50-41

50. MGMT – Congratulations

49. ALLO DARLIN’ – Allo Darlin’

48. ALEJANDRO ESCOVEDO – Street Songs Of Love

47. JANELLE MONÁE – The ArchAndroid (Suites II and III)

46. DUM DUM GIRLS – I Will Be

45. R. KELLY – Love Letter

44. JASON & THE SCORCHERS – Halcyon Times

43. TEENAGE FANCLUB – Shadows

42. MAŠINKO – Mašinko

41. JOHN GRANT – Queen Of Denmark

40-31

40. SURFER BLOOD – Astro Coast

39. THE SOFT PACK – The Soft Pack

38. BIG BOI – Sir Lucious Left Foot: The Son Of Chico Dusty

37. DAMIR AVDIĆ – Život je raj

36. THE FRESH & ONLYS – Play It Strange

35. MIXTAPES – Maps

34. BAJAN – Bajan

33. KERI HILSON – No Boys Allowed

32. STATE CHAMPION – Stale Champagne

31. MAVIS STAPLES – You Are Not Alone

30-21

30. VAMPIRE WEEKEND – Contra

29. NADA SURF – If I Had A Hi-Fi

28. JAKOB DYLAN – Women + Country

27. THE DUKE & THE KING – Long Live The Duke & The King

26. FREEWAY & JAKE ONE – The Stimulus Package

25. THE PHARMACY – Weekend

24. MARAH – Life Is A Problem

23. DYLAN LeBLANC – Paupers Field

22. PETE MOLINARI – A Train Bound For Glory

21. THE HOLD STEADY – Heaven Is Whenever

20-11

20. THE WALKMEN – Lisbon

19. ADAM HAWORTH STEPHENS – We Live On Cliffs

18. PLAN B – The Defamation Of Strickland Banks

17. PHOSPHORESCENT – Here’s To Taking It Easy

16. SUPERCHUNK – Majesty Shredding

15. CURREN$Y – Pilot Talk + Pilot Talk II

14. RVIVR – RVIVR + Dirty Water EP

13. MY BUDDY MOOSE – Wonderful Feeling Of Emptiness

12. BAND OF HORSES – Infinite Arms

11. DAVID BANNER & 9th WONDER – Death Of A Pop Star

10-1

10. THE GASLIGHT ANTHEM – American Slang + Tumbling Dice singl

9. NATALIE MERCHANT – Leave Your Sleep

8. S – Im Not As Good At It As You

7. SUN KIL MOON – Admiral Fell Promises

6. BEST COAST – Crazy For You

5. THE TALLEST MAN ON EARTH – The Wild Hunt + Sometimes The Blues Is Just A Passing Bird EP

4. JAMEY JOHNSON – The Guitar Song

3. DRIVE-BY TRUCKERS – The Big To-Do

2. TITUS ANDRONICUS – The Monitor + Feats Of Strength bootleg

1. DEER TICK – The Black Dirt Sessions

9 Odgovora to “Goginih 87 – moja omiljena muzika 2010.”

  1. moose Says:

    ma čekaj, provjeravam već treći put… nema black keysa? sve ok, ukusi o kojima se (ne raspravlja), al jesi li ti normalan?🙂

    toliko ti se svidio jamey johnson? ja mislio da će ti to bit pre mainstream kantri za … meni je isto super…

    ove titus andronicus ne kužim. meni to bez veze…

    deer tick, kao i molinari, dbt (napokon album baš meni po guštu), superchunk i tallest man odlični…

    i novi hold steady niš ne valja, ne zajebavaj🙂

    e da, i di su ti drugi she & him i novi neil?

  2. Gogo Says:

    Nije mi novi Black Keys toliko dobar koliko prošli ili koliko Auerbachov solo, jebiga, ili mi barem nije bio kad sam ga nabavio i onda ga jednostavno nisam dosta slušao. I ja sam skužija da ih nemam, pa sam mislio da li da ga još jednom preslušam ozbiljno, ali sam shvatija da to nema smisla. Pa nisam. Slično i sa She & Him, a kad toliko muzike ima koja mi se sviđa onda mi je glupo ić nešto kao nadoknađivat.

    Jamey mi je zakončina, to meni uopće nije mainstream kantri – koji mi je isto jako drag – više mi je ovo neka updated Kris/Waylon špreha. Ima tolko heartbreakera na albumu da je to nevjerojatno.

    Titus Andronicus su ipak indie, mislio bi čovjek da ćeš ti to skužit🙂

    Jesi li siguran da mislimo na isti DBT album? Zadnji put kad smo pričali si hvalio ovaj nadolazeći iz 2011., Go-Go Boots, koji je nešto ranije procurio, a nisi baš spominjao ovaj s početka 2010.?

    I Hold Steady je jako dobar, ništa slabiji od Stay Positive, samo su nas razmazili, ali ja sam progledao kroz tu razmazu i pronašao lijepi album. Mislim, uvijek ću radije izabrat b-liga album THS, nego dobar dio a-lige nekog drugog, thats just the way it is.

    Neil me nije osvojio, super je dok ga slušam, ali kad ga poželim slušat ipak prije pustim neki drugi Youngov album.

    Možda je 13. mjesto malo pretjerano🙂, a žao mi je da još uvijek nisam nabavio Heretike, pa stoga i nisu na listi.

  3. moose Says:

    :O imaš pravo, na krivi dbt mislim, ovaj tvoj mi je smrtno dosadan😀

    hold steady sam skinuo čim je izašao, i izgleda da smo svi tad skinuli neki loš rip koji je dosta doprinosio općem dojmu. možda bi ga trebao opet nabavit u nekoj normalnoj kvaliteti…

    13. mjesto je totalno pretjerano, al ono, na drugom i trećem su puno dosadniji albumi, pa nema veze🙂

  4. Gogo Says:

    Ja sam THS nabavio u originalu! Fave bendovi su fave bendovi.

    Samo stvarno ne kužim kako se baš tebi ne sviđa i ovaj DBT s liste. Rokenrol, melodije, ništa hard ili bluesy, pop refreni, gitarska slatka grmljavina, par countryjih odmorišta… Mislim, puno je prohodniji i lakši za slušanje od ovog najnovijeg koji ti se sviđa. Donekle kužim šta ti možda ne paše na nekim ranijima, ali The Big To-Do je baš tralala bumbumbum.

  5. moose Says:

    neznam, pjesme su mi osrednjikave, nema nekog hooka da me zadrži, formom je to sve kako treba al ne mogu se sjetit melodije treće nakon što odsvira peta da me jebeš…

  6. Gogo Says:

    Al baš je treća najbolja!

  7. ga-li Says:

    ma kako to da se nadolazeci album drive-by truckersa zove bas go-go boots, a gogo??sumnjivo mi je tu nesto……

  8. Gogo Says:

    Znaju oni ko im je najveći fan!

  9. ga-li Says:

    heheh,moga se zvat i ”go run, you biggest fan”

Odgovori

