Gogini omiljeni kino filmovi 2010.

by

Koncerata je bilo masu, ali nije ni filmova bilo manje nego inače. Prije ljestvice 20 najboljih od filmova koji su prošle godine igrali na repertoarima naših kina makar jednom, a koje sam pogledao, na brzinu ću nabrojati i neke druge filmove i serije. Od pet odličnih starijih filmova koje sam gledao doma tri su glazbena, napokon pogledani ‘No Direction Home’, fini podsjetnik na borbu za našu stvar ‘I Need That Record!’ i maestralno epski maratonac o Tomu Pettyju ‘Runnin’ Down A Dream’ (pogledao sam ga prekjučer, ali da na svoje spominjanje ne mora čekati punih godinu dana). Film je sjajan, ali naravno da ćete u njemu uživati samo ako i inače uživate u Tomovoj krasnoj muzici. Jedan je košarkaški – srcolomni ‘Once Brothers’, i jedan normalni film – ‘Doomsday’. Među standardnim serijskim favoritima ničim nisu iznenadili – čitaj: bili su jednako fenomenalni – ‘Curb Your Enthusiasm’ 7 i ‘Mad Men’ 4, a o razočaranju zvanom ‘Lost’ 6 sve je rečeno i na mnogim drugim mjestima. Međutim, godinu su mi u punom smislu riječi obilježile tek dvije nevjerojatne serije s kojima se možda i jesam upoznao malo kasno, ali ne i prekasno da poludim do kraja. ‘Friday Night Lights’ i ‘The Wire’ su dvije najbolje i najdraže mi serije svih vremena – ono, Larry/Veronica/Lost ešalon – i bilo mi je premalo četiri sezone prve i pet sezona druge. Hvala ljudima koji su mi ih preporučivali i na kraju i posuđivali. A sad glavni dio posta, kino filmovi hrvatske protekle godine, uglavnom pogledani u kinu, tek koji nadoknađen doma (Facebook još nisam gledao):

1. CRAZY HEART

2. ZIMSKA KOST (Winter’s Bone)

3. GRAD LOPOVA (The Town)

4. BIJELA VRPCA (Das Weisse Band)

5. MJESEC (Moon)

6. CESTA (The Road)

7. UPOZNAT ĆEŠ VISOKOG, TAMNOG STRANCA (You Will Meet A Tall Dark Stranger)

8. PROROK (Un Prophete)

9. ZAKON ULICE (Brooklyn’s Finest)

10. GAINSBOURG: OPASNE MISLI (Gainsbourg: Vie héroique)

11. PREDATORI (Predators)

12. MACHETE

13. 13

14. CENTURION

15. SLAGALICA STRAVE VI (Saw VI) + SLAGALICA STRAVE 3D (Saw 3D)

16. PISAC IZ SJENE (The Ghost)

17. NEKA OSTANE MEĐU NAMA

18. LUZERI (The Losers)

19. THE RUNAWAYS

20. SOTONA (Devil)

8 Odgovora to “Gogini omiljeni kino filmovi 2010.”

  1. Tonći Says:

    11. PREDATORI (Predators)
    12. MACHETE

    kontroverzno mišljenje! ali i izlika da izvučem ovo iz naftalina:

  2. Igor Says:

    eh,otkad sam ti ja govorija za friday night lights😀
    i jedno pitanje nevezano za temu-jel nikola kučar pseudonim ozrena milata?😀

  3. dino Says:

    sotona? kako jebeno los film.

    a i losers su za +2

  4. Tonći Says:

    koliko je meni poznato, jedini pseudonim koji je Ozzy dosad koristio je “Basement Jaxx”

    nego Gogo, tek sam sad skužio da nemaš INCEPCIJE – nisi gledao, il ti nije dobar?

  5. Gogo Says:

    Predatori su mi jednostavno zakončina i ipak bolji od Mačete koji mi je ipak bio sitno razočaranje nakon Planet Terrora. Ono, super, al već sam to isto vidio bolje.

    Friday Night Lights – jebiga, bitno da je uopće došlo na red, nikad nije kasno, najzakon americana ikad.

    Sotkač mi je kul zbog onog Meksikanca, iako je film žešće sranje, a Luzeri su me vjerojatno osvojili jer su jedno desetak puta bolji od Expendablesa, koje sam gledao nekako u isto vrijeme, pa su mi pokazali kako se to rade prave pizdarije.

    Incepcija me malo upilala u kinu i iako mi jest bolji od barem zadnja tri filma s moje gornje liste, radije volim stavljat na liste takve opskure koje se bore za svoja mjesta pod suncem, nego neki hi-tech koji mi nije dobar koliko se priča.

  6. Ozren Says:

    bilo ih je još, ali nikola kučar nije među njima:-)) ali b-jaxx mi je definitivno najdraži;-)

  7. Igor Says:

    Ali onda who the fuck is Nikola Kučar?? :))))) dečko je Ozrenov copycat writer ili šta?

  8. bb Says:

    On još piše za glazbeni prilog Glasa Slavonije ili?

Odgovori

