Ovaj…

by

Ćopilo me blagdansko raspoloženje pa sam malo odjebo blog (i svoju svečanu zakletvu da ću do kraja godine svaki dan bla bla itd.) – al eto me opet u utorak! A u međuvremenu ću spomenuti jednu stvar koju sam najavio već svima koji su bili na okupljanju za Gozbu (a nekima i ranije), a to je…

Gorilin izbor naj albuma 2010!!! Službeni poziv na glasanje slijedi pri početku 2011, a ono što će pritom biti novo i zanimljivo je sistem glasanja: naime, svatko će moći glasati za pet (min) do dvadeset (max) albuma, koje neće rangirati po rednim brojevima… nego će na dotične albume raspodijeliti fond od tisuću bodova, po vlastitom nahođenju!

Tako da, ako niste profesionalni glazbeni kritičar ili iznimno revni bloger/forumaš a svejedno ste oduvijek željeli osjetiti onaj iracionalni osjećaj grižnje savjesti što za svoju godišnju listu niste poslušali te i te albume iz protekle godine, te se zatim manijakalno latiti dozlaboga površnog preslušavanja svega što vam se nađe pod klikom miša – sad je vaša prilika, 3-2-1-SAD!!!

6 Odgovora to “Ovaj…”

  1. Tonći Says:

    valjda je očito, al isto ću za svaki slučaj istaknuti da je ovo u zadnjem odlomku bila ŠALA: ovaj izbor je otvoren svima, uključujući i ljude koji nisu poslušali više desetaka/stotina ovogodišnjih albuma, a neka i oni koji jesu ne osjećaju nikakav pritisak – nego jednostavno, kad dođe vrijeme glasanja, glasate za ono što se dotad čuli i što vam je bilo najbolje od toga što ste čuli i adio bela

    a sad, to što je u ostatku godine bilo jedno 3-4 albuma koja su mi bila baš napeta, da bi se sad u zadnja dva mjeseca godine izredalo toliko puno super albuma (Keri Hilson, Jazmine Sullivan, Diddy/Dirty Money, R. Kelly, djelomično i Ciara i Fefe Dobson) da ih sa svojim tempom jedva stignem pošteno probaviti do izbora – to je moj problem😉

  2. Holiga Says:

    “toliko puno super albuma (Keri Hilson, Jazmine Sullivan, Diddy/Dirty Money, R. Kelly, djelomično i Ciara i Fefe Dobson)”
    LOL🙂

  3. Gogo Says:

    Keri odlična, Jazmine mi nije nešto, Diddyja još nisam sluša, R. Kelly mi djeluje standardno okej, a Ciara i Fefe još nisu došle na red🙂

  4. Tonći Says:

    Fefe ima dobrih stvari razbacanih po albumu, koji bi bio bolji da se riješila iluzija da njena solo-karijera ima komercijalnog potencijala, puno joj bolje leži ta neka bad girl hard rock-spika nego kad bi se igrala Avril… naslovna stvar je predobra:

    novi Diddy je po epskoj ambicioznosti srodan novom Kanyeu, samo što ima imho puno zanimljiviju produkciju i puno bolje stvari… jedino što je malo sjebao sequencing, bilo bi bolje da je zadnje četiri stvari prebacio u sredinu albuma… jedna za Bojana, ako čita:

    Keri je zaaaaaakon, nema niti jedne loše stvari, album je možda čak i još bolji od prošlog

    nova Jazmine mi je isto bolja od prošle – podjednako stilski šarena ali ovaj put puno ujednačenija i konciznija, album ima super flow… šteta što na youtubeu nema “Love You Long Time” jer stvar je baš čelik

    R. Kelly = smoooooooth shit, nastavlja tamo gdje je stao s “Happy People”, čista milina

  5. bojan Says:

    nabavio sam diddyja bez da sam znao o cemu se radi (privukao me naslov) i jako sam se ugodno iznenadio. i da, u potpunosti se slazem da je jaci od kanyea.

  6. Tonći Says:

    e to mi je drago čuti… obavezno nabavi i R. Kellyja!

Odgovori

