GGGG10: statistički podaci

by

Bend godine (pojavljuju se na 15 kompilacija):
Arcade Fire

Top 10 bendova:
1. Arcade Fire (15)
2. The National (10)
3. Yeasayer (9)
4. Teenage Fanclub (8)
= Gorillaz (8)

Ukupan broj učesnika: 24

Udio žena među učesnicima GGGG10: 21%

Pjesme godine (svaka se pojavljuje na po pet kompilacija):
Arcade Fire – Ready to Start
Arcade Fire – Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)
Gorillaz – On Melancholy Hill
The National – Bloodbuzz Ohio
Yeasayer – Madder Red

Muški solo-izvođač godine (pojavljuje se na osam kompilacija):
Kanye West

Ženski solo-izvođač godine (pojavljuje se na četiri kompilacije):
Sia

Stvari koje se pojavljuju na po četiri kompilacije:
Caribou – Odessa
Teenage Fanclub – Baby Lee

Stvari koje se pojavljuju na po tri kompilacije:
Cee Lo Green – Fuck You
Crystal Castles – Not in Love (feat. Robert Smith)
Kanye West – Runaway (feat. Pusha T)
Teenage Fanclub – When I Still Have Thee
Titus Andronicus – A More Perfect Union

Stvari koje se pojavljuju na po dvije kompilacije:
Band of Horses – Laredo
Belle & Sebastian – I’m Not Living in the Real World
Darren Hanlon – Modern History
Drive-by Truckers – (It’s Gonna Be) I Told You So
Foals – Spanish Sahara
Foals – This Orient
The Gaslight Anthem – The Diamond Church Street Choir
Gigi – Alone at the Pier (with Rose Melberg)
Girls – Heartbreaker
Hot Chip – I Feel Better
Jamey Johnson – That’s How I Don’t Love You
Japandroids – Younger Us
Johnny Cash – Ain’t No Grave
Kanye West – Lost in the World (feat. Bon Iver)
Kanye West – Monster (feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver)
Kelis – Acapella
Les Savy Fav – Let’s Get Out of Here
The Love Language – Brittany’s Back
Magnetic Man – I Need Air (feat. Angela Hunte)
Manic Street Preachers – The Descent (Pages 1 & 2)
My Buddy Moose – Finally
No Age – Glitter
Rihanna – What’s My Name? (feat. Drake)
Robyn – Don’t Fucking Tell Me What to Do
Roky Erickson with Okkervil River – Goodbye Sweet Dreams
Sia – Clap Your Hands
Sia – You’ve Changed
Suckers – Black Sheep
The Tallest Man on Earth – King of Spain
These New Puritans – Attack Music
Twin Shadow – Tyrant Destroyed
Vampire Weekend – Horchata
Vampire Weekend – Run
Wavves – King of the Beach
Yeasayer – I Remember
Yeasayer – O.N.E.

Stvari koje se pojavljuju na po dvije kompilacije, ali u različitim verzijama:
Hot Chip – I Feel Better
The Naked and Famous – Young Blood

17 Odgovora to “GGGG10: statistički podaci”

  1. zoran Says:

    Ja bih se ovom prigodom ispričao samome sebi što sam metnuo “Sprol Dva” na kompilaciju. Pjesma je super, što je lako za objasniti: uopće ne zvuči kao Arcade Fire, koji su i dalje bijedni govnari parekselans, kao što sam i ja, jer sam ih ovaj put podržao.

    Što se tuđih izbora tiče, vidim, i dalje se sluša neka muzika za mlade, kurca ja to ne kužim, al reko ajde.

  2. oto Says:

    Baš poslušo Holiginu, jako dobro i ima par stvari koje sam i sam razmatrao. Sad Škare.

  3. Holiga Says:

    hvala na komplimentu, oto. mene je na vlastitoj kompilaciji najviše iznenadio Duran Duran, pjesmu sam čuo prije tjedan dana i nije mi se toliko svidjela neka stvar tog benda još od četvrtog osnovne, kad sam prvi put čuo Wild Boys🙂
    vidim da i na mnogim drugim kompilacijama ima super stvari, a i puno onih koje nisam čuo, pa se veselim slušanju…

  4. jurica Says:

    Opčinjenost s Madder Red mi je fascinantna.

  5. oto Says:

    Slušam ovo cijeli dan i nekako… Sve mi je slušljivo, nema puno dosadnih stvari! To sam primjetio još kod ovogodišnjeg ljetnog izazova, prije mi nije bilo tako. I sad stvarno nisam načisto trebam li biti zadovoljan jer se drugima ukus popravio ili zabrinut jer se meni pokvario😀

    Kako god, skupio sam Reinu kompilaciju. Ako je još tko želi, tu je: http://www.mediafire.com/?b8361mjpn20gp6y

  6. bb Says:

    Svaka čast! Šteta što nije poslala kompilaciju kako gorila zapovijeda, bile bi dvije “Whip my hair”🙂

  7. bojan Says:

    Nema Hurts!

  8. mirza Says:

    on melancholy hill <- jebemti kako sam to zaboravio, sad bi bio suvereni hit godine😦

  9. Tonći Says:

    i mene iznenadilo to s Hurts, “Wonderful Life” je koliko sam skužio dosta popularan među starijom ekipom pa sam očekivao da će ga biti na bar dvije-tri kompilacije… (meni stvar oke, mada mi je puno bolji remiks Freemasonsa)

  10. hkjh Says:

    ne bi bilo loše da se kompilacije mogu skinuti na mediafire-u il nečem sličnom naprimjer🙂

  11. matija Says:

    Moja je ovdje: http://rapidshare.com/files/437926164/GGGG10.rar

  12. oto Says:

    Jebate pasulj, jel tko znao da Crash Test Dummies imaju novi album!?😀

  13. hkjh Says:

    tnx matija, ajmo sad i svi ostali.. dajte za nas uboge nesudjelovatelje… shareajte😀 vrijeme je darivanja..

  14. Tonći Says:

    nisam za pirateriju na Gorili, tako da nisam ni za masovno objavljivanje linkova na kompilacije – al ako oćes (a to vrijedi i za sve druge eventualno zainteresirane – u pravu si, vrijeme je darivanja!!!), javi mi se na djevojke et yahoo točka com pa ću ti poslati linkove

  15. Tonći Says:

    e da, i da napomenem ljudima koji su sudjelovali u GGGG10 a nisu Zagrepčanci/dotepenci – šaljem vam vaše primjerke u utorak

  16. oto Says:

    Evo ti umjesto piraterije nešto što bi definitivno bilo upalo na moju listu da sam ih otkrio samo par dana ranije: http://www.myspace.com/nikiandthedove

    Zaljubljen sam❤

  17. ga-li Says:

    # Tonći Kaže:
    Prosinac 24, 2010 u 8:18 poslijepodne

    e da, i da napomenem ljudima koji su sudjelovali u GGGG10 a nisu Zagrepčanci/dotepenci – šaljem vam vaše primjerke u utorak

    !!!!!!!!!!

Odgovori

