RETRO PETAK: Ceca – Šta je to u tvojim venama (1993)

by

Sanjao sam prošli tjedan da mi je netko rekao da se Vuco prestaje baviti glazbom (a rekao mi je da se i još netko drugi prestaje baviti glazbom, no zaboravio sam odmah po buđenju o kome se radilo). Bedara! Nedugo potom, u istom tom snu, sam Vuco mi je preko nekoga proslijedio poklon-CD za koji je on vlastoručno izradio omot: srce mi je na to ustreptalo, odmah sam se ponadao da je unutra “Podno Kozjaka”, ili barem neko drugo neizdano arhivsko blago, npr. Klanje ljudi u studijskom izdanju! Stoga sam se poprilično razočarao kad sam vidio da je unutra disk koji je izgledao kao da je kupljen na benzinskoj, a koji je sadržavao kompilaciju srpskih cajki. Na omotu su bile neke Vucine apstraktne kolor-črčkarije; jedini detalj koji sam zapamtio je poruka napisana na poleđini: “IMA I DRUGE MUZIKE NA SVIJETU OSIM TONĆI KOŽUL-POPA.” E pa, dragi moj Vuco iz snova – odabrao si malo čudan muzički materijal za podcrtavanje svoje poante, jerbo su srpske cajke u potpunosti kompatibilne s Tonći Kožul-popom, te ih taj tvoj “Tonći Kožul”, kako ga zoveš, zna katkad čak i zavrtiti za svoj gušt (mada, jbg, osjetno rjeđe nego prije desetak godina)! “Šta je to u tvojim venama” sam otkrio prilikom svog prvog i jedinog odlaska u “Ludnicu”, i mislim da bi se i vama mogla dopasti ako brijete na old skool-Brenu.

11 Odgovora to “RETRO PETAK: Ceca – Šta je to u tvojim venama (1993)”

  1. zoran Says:

    Odurna četnička droljetina.

  2. Tonći Says:

    dobro, al pusti sad mene – što misliš o Ceci?

  3. zoran Says:

    Pa to što sam rekao, bre.

  4. tonći Says:

    50

  5. Andrej Says:

    narodnjaci su podcijenjena umjetnicka forma.

  6. Tonći Says:

    već dugo vremena imam ideju za mini-izazov s narodnjacima, tipa igra nas pet-šest (a valjda bi nas se za takav izazov moglo skupiti toliko!) i svatko priloži po dvije-tri stvari, i ja (ili netko drugi) složim od toga kompilaciju pa je aploudam da skida ko god oće… imade li interesanata?

  7. ga-li Says:

    ima :))

  8. Andrej Says:

    moze, ja sam za

  9. bojan Says:

    samo objavi.

  10. Tonći Says:

    oke, objavljujem uskoro!

  11. Goran Says:

    Kaće konpilacija! Kome treba poslat entrije? Šta se dešava?!

Odgovori

