Tensnake – Coma Cat

by

… A evo i pravovremeni podsjetnik da nije baš uvijek da volim samo neke nikad-čuo stvari, ili nikad-čuo remikse poznatih stvari! (Mada priznajem da tako – na moju svojevrsnu, djelomičnu žalost – i jest većinu vremena; fakat nije da ja tu stavljam nikad-čuo stvari zato što ne vidim smisla u preporučivanju uvijek-čuo stvari i slično, nego ih stavljam zato što mi te nikad-čuo stvari stvarno jesu bile i ostale najdraže stvari iz ove godine… Što jest jedna dosta bizarna pozicija za jednog ljubitelja popa, da ne kažem RIJEČ NA “I”-pozicija, al eto. Volim ja masu hitova, kunem se! Samo što polu-hitove i ne-hitove najčešće ipak volim krucijalnu mrvicu više. Nemam pojma zašto je tako, preferiram ne razmišljati puno o tome – nisam siguran da bi me ikoji mogući zaključak osobito veselio.)

Odgovori

